Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 90 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    In de bioscoop zag de 3D er prima uit en als de 3D trailer op Captain America Winter Soldier een voorbode is, zal dit ook het geval zijn op de blu-ray.

  2. #52

    Standaard

    De film is duidelijk niet in 3D geschoten, maar later bewerkt. Dit soort films geven altijd een soort van kijkdooseffect.

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Ik heb 'm in 3D gezien in de bios en dit is echt weer zo'n film waarbij het totaal niets toevoegt.
    Iedereen heeft m in 3d gezien in de bios. Dat is het hem juist. Je hebt geen keus. In dit geval had het prima zonder gekund. Betaal je nog voor een brilletje ook dat je niet wilt omdat je er al 86 hebt ...

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Betaal je nog voor een brilletje ook dat je niet wilt omdat je er al 86 hebt ...
    Het is juist de bedoeling om de brillen die je al hebt mee te nemen en dat gaat dan weer af van de ticketprijs

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Iedereen heeft m in 3d gezien in de bios. Dat is het hem juist. Je hebt geen keus. In dit geval had het prima zonder gekund. Betaal je nog voor een brilletje ook dat je niet wilt omdat je er al 86 hebt ...
    Betaal je echt elke keer weer voor een brilletje . Dat is dan €85 die je teveel hebt betaald .

  6. #56

    Standaard

    Bij Pathe moest ik dat brilletje altijd weer teruggeven, koste ook niets extra.

  7. #57

    Standaard

    Krijgt Nederland nog een steelbook, aangezien bijna elk land er eentje krijgt?

  8. #58

    Standaard

    Misschien een mediamarkt exclusive? Ik zie verder niets bij bol.

  9. #59

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Nog eventjes geduld.
    Heb um vorig weekend gezien op blu, had de Engelse release besteld, 2D gekeken, erg leuke film.
    I Love My Sci-Fi

  11. #61

    Standaard

    Ik heb 'm al 2x gezien (in de bios en op de manier waarover je hier niet mag praten ), en dan nog kijk ik uit naar de blu-ray. Helaas wil ik perse Nederlandse subs bij deze, aangezien het oudste kind the Avengers ook geweldig vond.

  12. #62

    Standaard

    Ik heb de NL versie vandaag binnengekregen, maar op de achterkant staat bij de 3D versie alleen 2.40:1, geen IMAX formaat. Weet iemand of dat echt zo is?

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik heb de NL versie vandaag binnengekregen, maar op de achterkant staat bij de 3D versie alleen 2.40:1, geen IMAX formaat. Weet iemand of dat echt zo is?
    Nee is een coverfout… De NL versie is afwisselt Cinemascope/IMAX formaat…

  14. #64

    Standaard

    Superuitgave. Heb hem 'gewoon ' in 2d. Gisteren gekeken. 3d totaal niet gemist. Opvallend haarscherp beeld waar ik dat bij andere blurays soms niet zo ervaar. Film is natuurlijk ook weinig mis mee, maar dat wist ik al omdat ik hem in de bios gezien heb. En die soundtrack: heerlijk... Met van die kleine geintjes zoals op het einde I will be back van MJ en de Jackson 5. Kan niet wachten op het vervolg!

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Opvallend haarscherp beeld waar ik dat bij andere blurays soms niet zo ervaar.
    Zoals?

  16. #66

    Standaard

    Is er een versie waar ik de 2D versie met IMAX wel kan krijgen? USA, UK, oid?? Ik heb namelijk geen 3D televisie en hoef er ook geen een.

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Is er een versie waar ik de 2D versie met IMAX wel kan krijgen? USA, UK, oid?? Ik heb namelijk geen 3D televisie en hoef er ook geen een.
    Nee, helaas. Alleen in 3D.

  18. #68
    memphisflash
    Guest

    Standaard

    Klopt dat wel? ik heb nl een versie gedownload* die een SAR heeft, en daar zitten idd de imax beelden in, én in 2d

    * voor m'n server, heb de BRD uiteraard in de kast staan )

  19. #69

    Standaard

    Je kunt de 3D ook gewoon uitzetten, dan kan je hem ook gewoon in 2D de IMAX scenes zien.
    BD (1243) What i Watch

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Je kunt de 3D ook gewoon uitzetten, dan kan je hem ook gewoon in 2D de IMAX scenes zien.
    Daarvoor heb je wel een 3D blu-ray speler + 2D tv voor nodig. Anders zal de schijf niet spelen denk ik.

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Daarvoor heb je wel een 3D blu-ray speler + 2D tv voor nodig. Anders zal de schijf niet spelen denk ik.
    Ja, dat is waar.
    BD (1243) What i Watch

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Daarvoor heb je wel een 3D blu-ray speler + 2D tv voor nodig. Anders zal de schijf niet spelen denk ik.
    Ik heb een PS3, zal het dan wel echt werken? Bij sommige 3D schijven zegt ie dan dat je een 3D televisie nodig hebt.

  23. #73

    Standaard

    Daar heb je een 3D TV voor nodig waar je de 3D van uit kan zetten, alleen zit je dan wel met hele verkeerde waardes voor contrast e.d, dus moet je wel e.e.a. opnieuw gaan afstellen. Lijkt me niet echt een ideale situatie.
    Laatst aangepast door peptalk : 20-12-2014 om 12:57
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Daar heb je een 3D TV voor nodig waar je de 3D van uit kan zetten, alleen zit je dan wel met hele verkeerde waardes voor contrast e.d, dus moet je wel e.e.a. opnieuw gaan afstellen. Lijkt me niet echt een ideale situatie.
    Op mijn sony tv hoeft dit niet hoor. De kleuren, contrast en helderheid zijn precies hetzelfde als een gewone 2D schijf.

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Op mijn sony tv hoeft dit niet hoor. De kleuren, contrast en helderheid zijn precies hetzelfde als een gewone 2D schijf.
    Ben ik wel verbaast over om eerlijk te zijn.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •