Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 139 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard EINDE![Streefbedrag Veiling]Gehele blu ray collectie

    Ik wil een poging wagen mijn spullen hier te veilen volgens een nieuwe opzet namelijk het streefbedrag principe.

    Hoe werkt dit:

    Je ziet hieronder de lijst met titels die ik ter veiling aanbied. Het is mogelijk om een bod uit te brengen op 1 of meerdere titels ipv op de hele lijst, zoals je voorheen gewend was bij veilingen op dvd.nl. Deze manier van veilen blijkt erg succesvol te zijn voor mensen die ineens van hun collectie af willen omdat de kans groter is dat meerdere mensen het pakket wel willen hebben ipv 1 persoon. Vandaar dat ik het eens wil proberen of het aanslaat hier

    Goed, bieden dus. Dit gaat als volgt:

    Zie je een item of items die je wel interessant vind dan kun je daar een bod op uitbrengen. Dat doe je dmv een reactie in dit topic te plaatsen. Elke titel begint met een startbedrag, in dit geval € 1,-. Elke eerste bieder mag dus beginnen met dit bedrag. Er kan dan telkens met minimaal € 1,- worden opgeboden. Maar dat mag je ook met een hoger bedrag doen als je een statement wilt maken. Er kan net zo lang geboden worden totdat het streefbedrag is behaald. Wanneer dit bedrag behaalt is zal er een deadline worden gesteld van maximaal 24 uur zodat een ieder nog de kans krijgt een laatste bod te kunnen doen. De veiling start dus niet met een deadline. Echter mag een deadline ook ingesteld worden wanneer de veiling stil is komen te liggen om te kijken of er nog weer nieuw leven in te blazen valt, mocht het niet lopen.


    Streefbedrag voor alles is € 160,- Als dit bedrag gehaald is zal ik de veiling sluiten en krijgt iedereen die het hoogste bod op dat moment heeft het item voor die prijs. Het kan dus zomaar zijn dat je voor een paar euro iets leuks kunt scoren. Echter is dat wel afhankelijk van de andere biedingen.


    Om te voorkomen dat er fake biedingen komen zal ik, wanneer de veiling gesloten is alles pas versturen wanneer alle betalingen door mij ontvangen zijn. Bijkomende verzendkosten zijn voor de koper.

    En mochten er nog vragen zijn, stel ze gewoon in dit topic

    Ik zal elke bieding asap editten in de startpost zodat het overzicht bewaard blijft. Hou svp zelf ook even in de gaten wat het hoogste bod is als je wilt bieden, mocht ik te laat zijn met editten

    Veel plezier met de veiling!

    Veiling ten einde!

    Blu Ray titels:


    Titanic Ship Collector's Box 3D/2D NL---geboden--- € 13,50 Rogue

    Jerry Bruckheimer Collection UK---geboden--- € 8,50 Rogue
    Man Of Steel Collector's Edition 3D/2D NL Seal---geboden--- € 27,50 Dennis Oosterhuis
    Face Off Steelbook US, Eng subs
    ---geboden--- € 2,50 Cyan
    Captain Phillips Steelbook NL---geboden--- € 9,- Martin Z.

    Safehouse Steelbook NL---geboden--- € 5,50 DrTree

    The Day After Tomorrow Steelbook, UK, NL subs
    ---geboden--- € 4,75 Scorpius

    Point Break Steelbook. UK NL subs Zavvi Exclusive---geboden--- € 5,50 DrTree

    The Sixth Sense Steelbook. UK, NL subs. Zavvi Exclusive---geboden--- € 4,50
    Martin Z.
    Blackfish NLSeal---geboden--- € 2,- DrTree

    Sabotage Steelbook DE, NL subs---geboden--- € 8,- DrTree

    Howard The Duck DE, Eng subs Seal---geboden--- € 10,- Claudio Santulli

    The DaVinci Code/Angels & Demons box NL---geboden--- € 6,50 DrTree
    Cast Away NL---geboden--- € 4,50 DrTree
    A League Of Their Own DE, Eng subs---geboden--- € 3,-
    Jordy van Buel

    The Terminal NL
    ---geboden--- € 4,50 DrTree

    Home Alone 2 NL Seal[/I][/U]---geboden--- € 4,50 Rogue

    Voor zowel koper als verkoper gelden er regels waar men zich te aller tijden aan dient te houden. Dit met als reden dat er na het sluiten van de veiling geen misverstanden kunnen ontstaan over aan- en verkopen. Mocht dit toch gebeuren kan men zich beroepen op dit overzicht met de daarin gestelde veiling voorwaarden.




    Tijdens de veiling zijn er een aantal belangrijke aspecten die nageleefd moeten worden. Je vind ze hieronder in de voorwaarden overzicht:

    Voorwaarden verkoper:

    -Men dient het topic meerdere malen per dag te updaten met de actuele biedbedragen. Werk je spreadsheet of startpost continu bij.
    -Is je streefbedrag behaalt of gepasseerd, dan ben je vanaf dat moment verplicht alles te verkopen voor de prijzen die op dat moment geboden zijn.
    -Je bent vrij om je streefbedrag te verlagen. Verhogen is niet toegestaan. Dat zou niet eerlijk zijn voor de bieders.
    -Valt de veiling stil dan mag je een deadline instellen. Deze mag echter niet langer duren dan 24 uur en dient altijd een eindtijd te hebben tussen 20:00 en 22:00 uur. Dit, zodat iedereen een eerlijke kans krijgt om de veiling te volgen.
    -Is het streefbedrag ook na de deadline niet behaalt dan is verkoper vrij om te beslissen om de veiling af te breken. Hij mag zelf weten of hij items, die op dat moment op een voor hem goed bod staan alsnog te verkopen aan de hoogste bieder. BELANGRIJK: Mochten er items op een te laag bod staan om weg te doen dan is verkoper verplicht bij het instellen van de deadline direct deze items te voorzien van een minimum bod. Alleen wanneer dit minimum bod niet behaalt word mogen deze items worden terug getrokken uit de veiling.
    -Verkoper is vrij om items toe te voegen aan de veiling wanneer deze loopt. Terugtrekken van items is niet toegestaan.

    Voorwaarden bieders:

    -Gedane biedingen staan vast en mogen niet terug getrokken worden. Denk daarom goed na wanneer je een bod uitbrengt.
    -Bij het sluiten van de veiling is diegene met het hoogste bod verplicht tot aankoop van het item.
    -----------------------------------
    Mocht er een bidwar aan de gang zijn dan wordt de sluitingsdatum telkens met 10 minuten na het laatste bod voor dat item verlengt. Dit, om te voorkomen dat iemand kort voor sluiting van de veiling nog snel een bod uitbrengt en zo een ander geen kans meer heeft tegen te bieden.


    Foto's:










    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 30-09-2014 om 14:47 Reden: titels verwijderd op verzoek van Dan

  2. #2

    Standaard

    Man of Steel € 5,00
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #3

    Standaard

    Hoe gaat het de verzendkosten Dan?

  4. #4

    Standaard

    Die zijn exclusief Rogue. Staat ook wel in de startpost

    Het kan dan voordeliger zijn om om op meerdere items te bieden zodat je verzendkosten zichzelf terug verdienen

  5. #5

    Standaard

    Ik zie het nu staan Dan, bedankt. Leuk initiatief!

    Mijn biedingen:
    Jerry Bruckheimer Collection UK €6,50
    Man Of Steel Collector's Edition 3D/2D NL Seal€6,00

  6. #6

    Standaard

    Volgens mij is het voor een volgende keer handiger om als TS ook de 2e post te claimen en daar de tussenstand in bijhoudt, zodat de 1e post niet verandert.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #7

    Standaard

    De eerste post niet aanpassen heeft voor deze veilingvorm geen meerwaarde Peptalk. Het is juist handig om in het begin te zien wat de actuele stand van zaken is. De regel uit de oude manier is hier niet van toepassing omdat de reden waarvoor die regel is bedacht in deze vorm niet bestaat

  8. #8

    Standaard

    Nog een vraagje voordat ik een bod uitbreng:

    Men dient het topic meerdere malen per dag te updaten met de actuele biedbedragen. Werk je spreadsheet of startpost continu bij.

    Betekend dus dat ik altijd moet bieden en zelf geen maximale bedrag mag hebben voor het bieden op een product?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  9. #9

    Standaard

    Nee Robin. De regel die je aanhaalt geld voor de verkoper. Slaat dus niet op jou als koper. Die regel houd in dat verkoper, in dit geval ik, zo vaak en snel mogelijk de startpost bijwerkt wanneer er nieuwe biedingen gedaan zijn. Wanneer er meerdere malen op bijvoorbeeld hetzelfde item is geboden, en dit wordt niet bijgehouden in de startpost dan kunnen de biedingen door elkaar gaan lopen. Houd echter wel de reacties in de gaten want het kan voorkomen dat verkoper even geen tijd heeft om te updaten. Bijvoorbeeld in de nacht of wanneer deze moet werken. Die regel is dus puur bedoelt naar de verkoper toe dat hij of zij niet een aantal dagen niet naar het topic kijkt. Start je een veiling als deze dan moet je ook meerdere malen per dag kunnen updaten. Dat is het eigenlijk

    Je mag dus gewoon bieden tot je eigen max.

  10. #10

    Standaard

    Duidelijk, ik doe bij deze een bod

    Jerry Bruckheimer Collection UK €7,50

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    De eerste post niet aanpassen heeft voor deze veilingvorm geen meerwaarde Peptalk. Het is juist handig om in het begin te zien wat de actuele stand van zaken is. De regel uit de oude manier is hier niet van toepassing omdat de reden waarvoor die regel is bedacht in deze vorm niet bestaat
    Bestaat natuurlijk wel, je kunt het bedrag veranderen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #12

    Standaard

    Dat valt toch gelijk op... Ik heb het ook nog niet meegemaakt. Mensen die een veiling beginnen op deze manier hebben vaak al een onberispelijke tradestatus en die belazeren de boel niet zomaar. Maar, zoals gezegd kom je daar toch niet mee weg.

    OT:

    Niet te enthousiast mensen

    Normaal loopt een veiling juist aan het begin erg hard. Maar misschien vind men het niks, kan ook

    Ik kijk het nog heel even aan en mocht er dan verder niet meer echt geboden worden dan bied ik de partij elders aan.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Niet te enthousiast mensen

    Normaal loopt een veiling juist aan het begin erg hard. Maar misschien vind men het niks, kan ook

    Ik kijk het nog heel even aan en mocht er dan verder niet meer echt geboden worden dan bied ik de partij elders aan.
    Tja, je aanbieding staat er sinds gister op, dus misschien iets te vroeg voor conclusies? Daarnaast bied je veel generieke titels aan die veel mensen al hebben met een paar sexy uitgaves (steelbooks) die interesse kunnen opwekken, maar ook wat titels die niet een breed publiek aandspreken (WWE). Dus ik denk dat je een iets langere adem moet hebben, vooral hier waar men toch al niet echt hard loopt voor veilingen...

  14. #14

    Standaard

    Man of Steel: €7,50
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  15. #15

    Standaard

    Captain Phillips Steelbook NL -- €5,-
    Sabotage Steelbook DE, NL subs -- €5,-

    Gaat het bij Men of Steel om die Tin Can edition? Indien ja, dan 8,50 geboden

  16. #16

    Standaard

    *knip, ging iets mis met verzenden

  17. #17

  18. #18

    Standaard

    Jerry Bruckheimer Collection UK---€ 8,50
    Man Of Steel Collector's Edition 3D/2D NL Seal---€ 9,50

    Howard The Duck DE, Eng subs Seal---€2,50
    Laatst aangepast door rogue : 23-09-2014 om 18:30 Reden: howard the duck erbij

  19. #19

    Standaard

    Titanic Ship Collector's Box 3D/2D € 2,50

    The Game Steelbook, UK Zavvi Exclusive. NL subs € 2,50
    Daredevil Steelbook UK. NL subs Seal € 2,50
    Safehouse Steelbook NL € 2,50
    Point Break Steelbook. UK NL subs Zavvi Exclusive € 2,50
    Sabotage Steelbook DE, NL subs € 5,50

    The DaVinci Code/Angels & Demons box NL € 2,50
    Cast Away NL € 2,50
    Philladelphia NL € 2,50
    The Terminal NL € 2,50

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door drTree Bekijk bericht
    Sabotage Steelbook DE, NL subs € 5,50
    Deze staat al op € 5,- DrTree. Opbieden met minimaal € 1,-

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Deze staat al op € 5,- DrTree. Opbieden met minimaal € 1,-
    Sabotage Steelbook DE, NL subs € 6,00
    (er zitten dan toch geen duitse subs doorheen geembossed)

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Volgens mij is het voor een volgende keer handiger om als TS ook de 2e post te claimen en daar de tussenstand in bijhoudt, zodat de 1e post niet verandert.
    Bestaat natuurlijk wel, je kunt het bedrag veranderen.
    Sorry voor de late reactie, maar ben het wel met je eens peptalk, waarom Dan er moeilijk over doet snap ik dan ook helemaal niet



    Er zouden ook nog ongewenste veranderingen in de lijst van films kunnen plaatsvinden en het maakt mij niet uit hoe eerlijk iemand ook is,
    er is een regel dat de openingspost niet veranderd mag worden, ik vind het gewoon een terechte regel. Ik heb in het verleden iemand
    een min gegeven omdat er wel was veranderd in de openingspost.

    Een paar plaatjes van de aangeboden waar had het allemaal nog wat duidelijker gemaakt, en dat mis ik toch wel ten zeerste in dit experiment.

    Niet alles negatief, vind dit best wel een leuk experiment en had graag meegeboden, doch omdat er geen 1e post is die niet veranderd mag worden
    en er geen plaatjes van de aangeboden waar zijn doe ik niet mee.

    Mocht eea nog aangepast worden, dan zou ik alsnog meedoen, al was het alleen maar om sommige wel heel zuinige apen te pesten
    Have fun and enjoy your collection

  23. #23

    Standaard

    Howard the duck 3,50
    It's my round killing thing.

  24. #24

    Standaard

    Daredevil steelbook 4,75

  25. #25

    Standaard

    Wat is de EAN van de Titanic box?
    Mvg, Steve

Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •