Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 139 worden weergegeven.
  1. #76
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Man of steel 25.50
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #77

    Standaard

    Nog € 19,- te gaan. Heel mooi mensen!

    Mocht het streefbedrag worden gepasseerd, en dat kan maar zo vandaag zijn, dan geldt er vanaf dat moment een deadline. Deze deadline zal niet langer duren dan 24 uur. Dit, om mensen die nog mee willen bieden de kans te geven dit ook te kunnen doen. Mocht er vlak voor sluiting van de deadline nog geboden worden dan wordt na elk bod de tijd voor dat item met 10 minuten verlengt. Dit geld alleen voor items waarop binnen 10 minuten voor de deadline nog geboden wordt.

    Bedankt voor jullie enthousiasme alvast!

  3. #78

    Standaard

    Ik help je wel Dan . Nog €14 te gaan!

    Titanic Ship Collector's Box 3D/2D NL €13,50
    Howard The Duck DE, Eng subs Seal €7,50
    Cast Away NL €3,50
    Home Alone NL €4,50
    Home Alone 2 NL €4,50

  4. #79
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Precies dus...
    Howard the duck 10,-
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #80

    Standaard

    Doe ik ook nog een klein zetje

    Home Alone 7,50
    Have fun and enjoy your collection

  6. #81

    Standaard

    Top van jullie!

    Het wordt spannend nu. Nog 8,50 te gaan

  7. #82

    Standaard

    Man of steel 27,50
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  8. #83

    Standaard

    Daredevil Steelbook UK. NL subs Seal---geboden--- € 6,25

    Nog 5 euro te gaan
    Have fun and enjoy your collection

  9. #84

    Standaard

    Philladelphia DE, NL subs---geboden--- €3,50

    Nog 4 euro te gaan
    Have fun and enjoy your collection

  10. #85

    Standaard

    WWE Best Pay-Per-View Matches 2011. 2 Disc. Seal---geboden--- € 3,-

    Nog 3 euro te gaan
    Have fun and enjoy your collection

  11. #86

  12. #87
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Man of steel 27,50
    Dan heb ik veel liever dat jij hem krijgt (koopt) dan ik.
    Koop wel een andere koektrommel, de film heb ik natuurlijk al.

    En Dan, ik vind het een heel leuk fenomeen en toevoeging voor DVD.nl en zo te zien redelijk lucratief.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #88

    Standaard

    Thx Claudio. Ik ontving ook al leuke reacties van mede leden die het ook op deze manier zouden willen proberen. Heeft toch ook wel iets spannends vind ik altijd. Voor zowel koper als verkoper.

    En kom, die laatste 3 eurootjes pers je er toch nog wel even uit...

  14. #89

    Standaard

    Kom op jongens, wie maakt Dan los ....

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Thx Claudio. Ik ontving ook al leuke reacties van mede leden die het ook op deze manier zouden willen proberen. Heeft toch ook wel iets spannends vind ik altijd. Voor zowel koper als verkoper.

    En kom, die laatste 3 eurootjes pers je er toch nog wel even uit...

    Komt ie:

    The Game Steelbook, UK Zavvi Exclusive. NL subs---geboden--- € 7,50
    Have fun and enjoy your collection

  16. #91

    Standaard

    Veiling gesloten???

    Wat is de schade en waar mag ik het naar toe overmaken?
    Have fun and enjoy your collection

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Veiling gesloten???

    Wat is de schade en waar mag ik het naar toe overmaken?
    "Wanneer dit bedrag behaalt is zal er een deadline worden gesteld van maximaal 24 uur zodat een ieder nog de kans krijgt een laatste bod te kunnen doen." .

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    "Wanneer dit bedrag behaalt is zal er een deadline worden gesteld van maximaal 24 uur zodat een ieder nog de kans krijgt een laatste bod te kunnen doen." .
    Mmmm, in dit geval niet, zie deze regel:

    Streefbedrag voor alles is € 160,- Als dit bedrag gehaald is zal ik de veiling sluiten en krijgt iedereen die het hoogste bod op dat moment heeft het item voor die prijs
    Er hoeft geen uiterste deadline van 24 uur gesteld te worden, zou dat in dit geval niet eerlijk vinden voor de bieders die op scherp gegaan zijn en dat er dan een paar aasgieren de krenten uit de pap komen halen.
    Have fun and enjoy your collection

  19. #94
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het is ook een beetje een contradictie in de startpost.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #95

    Standaard

    Dit staat ook vermeld in de beginpost DVDP:

    Goed, bieden dus. Dit gaat als volgt:

    Zie je een item of items die je wel interessant vind dan kun je daar een bod op uitbrengen. Dat doe je dmv een reactie in dit topic te plaatsen. Elke titel begint met een startbedrag, in dit geval € 1,-. Elke eerste bieder mag dus beginnen met dit bedrag. Er kan dan telkens met minimaal € 1,- worden opgeboden. Maar dat mag je ook met een hoger bedrag doen als je een statement wilt maken. Er kan net zo lang geboden worden totdat het streefbedrag is behaald. Wanneer dit bedrag behaalt is zal er een deadline worden gesteld van maximaal 24 uur zodat een ieder nog de kans krijgt een laatste bod te kunnen doen. De veiling start dus niet met een deadline. Echter mag een deadline ook ingesteld worden wanneer de veiling stil is komen te liggen om te kijken of er nog weer nieuw leven in te blazen valt, mocht het niet lopen
    Ik begrijp dat die twee zaken wat onduidelijk kunnen overkomen. Vond ik zelf ook al toen ik hem eerder bekeek. Excuses daarvoor.

    Wat ik echter wel ga doen is nu een deadline instellen om anderen toch nog de kans te geven om een eventueel bod uit te brengen. Aangezien het nu net 20:00 uur geweest is ga ik die zetten op 22:00 vanavond. Dan heeft men vanaf nu nog twee uur de tijd. Dat is wel zo eerlijk.

    Mocht er vanaf 21:50 geboden worden zullen die items telkens met 10 minuten verlengt worden, tot er niet meer geboden wordt.

    Streefbedrag is dus behaalt, waarvoor nu alvast dank!

    Tot over twee uurtjes
    Laatst aangepast door Dan G. : 29-09-2014 om 19:18

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Het is ook een beetje een contradictie in de startpost.
    Een beetje?

    Vind het heel duidelijk niet correct wat er nu gebeurt.

    Mensen die actief geboden hebben om tot het bedrag te komen worden nu in de steek gelaten, heb mijn biedingen gedaan op de belofte dat de veiling afgelopen zou zijn als het streefbedrag is gehaald en dat staat er toch heel duidelijk.
    Have fun and enjoy your collection

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Dit staat ook vermeld in de beginpost DVDP:



    Ik begrijp dat die twee zaken wat onduidelijk kunnen overkomen. Vond ik zelf ook al toen ik hem eerder bekeek. Excuses daarvoor.

    Wat ik echter wel ga doen is nu een deadline instellen om anderen toch nog de kans te geven om een eventueel bod uit te brengen. Aangezien het nu net 20:00 uur geweest is ga ik die zetten op 22:00 vanavond. Dan heeft men vanaf nu nog twee uur de tijd. Dat is wel zo eerlijk.

    Mocht er vanaf 21:50 geboden worden zullen die items telkens met 10 minuten verlengt worden, tot er niet meer geboden wordt.

    Streefbedrag is dus behaalt, waarvoor nu alvast dank!

    Tot over twee uurtjes
    Naar wie toe is dat eerlijk?

    Toch niet naar de mensen toe die actief geboden hebben om tot het resultaat te komen, ik vind dat tenminste niet zo.

    Eerlijker toe naar de veilinghouder? Hij krijgt zijn streefbedrag toch?

    Alle bieders hebben tijdens de veiling een bod naar waarde kunnen uitbrengen, ik vind het zeer onterecht om de lijkenpikkers nu een kans te geven en ik vind het nog erger dat je op je woord terugkomt, een excuus vind ik niet aanvaardbaar.

    Een onveranderbare post is dan ook echt een absolute must, en er zal nog wel zwaar aan de kinderziekten verbouwd moeten worden om dit soort "misverstanden" te voorkomen.
    Have fun and enjoy your collection

  23. #98

    Standaard

    Dat is eerlijk naar de bieders die tijdens het behalen van het streefbedrag even niet online konden zijn. Zodat ook hun een kans krijgen een item te pakken te krijgen waar ze op geboden hebben.

    Je reageert nu wel heel erg overtrokken. Je valt nu over die ene regel terwijl ze er beide al de gehele veiling stonden. Dus ook de deadline na streefbedrag regel. Je kunt het ook van de andere kant bekijken: jij bied even snel, veiling gesloten, item voor jou. Zo werkt het natuurlijk ook niet. Ik bewonder je bied enthousiasme en vind dat erg tof van je maar je moet er ook geen drama van maken. Die twee post regel gaat er zeker komen, geen punt. Ik heb de deadline al extra kort gehouden omdat ik nog een dag eraan plakken onnodig vond. Nog iets meer dan een uurtje en dan is het voorbij.

  24. #99
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Daar ben ik het een klein beetje met Dan eens ondanks ik de overige reacties ook snap en zelfs denk dat dit juist is wat het leuk maakt.
    Drie mensen 'strijden' bijvoorbeeld om MOS. Ik had Dennis kunnen overbieden, maar dan had hij never nooit niet de kans meer gehad om eroverheen te gaan als hij niet online was. Er is geen deadline, dus hij weet nooit wanneer de veiling afloopt. Aan de andere kant moet je maar scherp zijn!
    Het is wel een reden waarom een startpost zo ongemoeid mogelijk moet blijven om dit soort dingen te voorkomen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #100

    Standaard

    Ik snap je punt wel DVDPFG. Het spreekt elkaar wat tegen. Ikzelf ging ik er gewoon vanuit dat er 24 uur bijkwamen, maar dat is door deze quote wat onduidelijk:
    Als dit bedrag gehaald is zal ik de veiling sluiten en krijgt iedereen die het hoogste bod op dat moment heeft het item voor die prijs
    Ach, dan weten we dat voor de volgende keer.

    Hopelijk wordt er niet meer geboden op de items waarop jij geboden hebt DVDPFG, dan lost het zich vanzelf op en hebben we allemaal weer wat geleerd. Je weet zelf dat Dan een eerlijke verkoper is, dus hij zal het zeker niet expres gedaan hebben.

Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •