Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456
De resultaten 126 tot 139 van 139 worden weergegeven.
  1. #126

  2. #127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Ik had al wel zoiets verwacht. Dan moet je het laten.
    Jammer dat je achteraf toch niet zo'n eerlijke veilinghouder bleek te zijn
    Have fun and enjoy your collection

  3. #128

    Standaard

    Gehele veiling gesloten!

    Ik kom zo bij jullie terug. Even mijn pm box legen

  4. #129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Jammer dat je achteraf toch niet zo'n eerlijke veilinghouder bleek te zijn
    Als je gewoon je biedingen had laten staan had je nu 14 titels voor een leuke prijs kunnen hebben Herman.

  5. #130

    Standaard

    En leeg.

    @Jordy: Klopt maar ik heb besloten om alle items, muv van die items die zijn teruggetrokken evengoed te verkopen voor de geboden bedragen.

  6. #131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    En leeg.

    @Jordy: Klopt maar ik heb besloten om alle items, muv van die items die zijn teruggetrokken evengoed te verkopen voor de geboden bedragen.
    Uiteraard, duidelijk. Je had er ook voor kunnen kiezen om de titels opnieuw in de veiling te gooien, maar wellicht is dat verstandiger om op een later moment te doen.

  7. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    In principe is het streefbedrag nu toch helemaal niet gehaald nu DVDProfilersFilmgek zijn biedingen heeft terug getrokken?
    Bij een goed georganiseerde en eerlijk verlopen veiling had ik en zal ik mij aan mijn beloften houden, ik heb hier op het forum altijd keurig gehandeld en snel betaald, maar wens mij niet
    voor de gek te laten nemen.

    Vind het ook heel erg dat er misbruik van mijn goede intenties is gemaakt, ik heb met extra biedingen het bedrag rond gemaakt, ook op items die ik niet echt mijn belangstelling hadden
    om de veiling en dit experiment op weg te helpen, helaas heeft de hebberigheid van de veilinghouder het experiment in mijn ogen gestopt, hij hield zich immers niet aan zijn woord.

    Ik heb al een beetje uitgelegd dat zogenaamde verlengingen niet ten gunste zijn van de serieuze bieders en enkel ten goede komen aan de veilinghouder, heb ook andere voorstellen
    gedaan om een experiment als dit beter te laten verlopen.


    Ben een beetje teleurgesteld in Dan, had er toch wel wat meer van verwacht, vind het nu toch wel een mislukking worden.
    Have fun and enjoy your collection

  8. #133

    Standaard

    Iedereen heeft een pm ontvangen.


    Minus de terug getrokken items heeft deze veiling € 128,75 opgebracht waarvoor dank. Mocht er interesse zijn om de overige items (die in het rood) mee over te nemen dan hoor ik het graag.

  9. #134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    En leeg.

    @Jordy: Klopt maar ik heb besloten om alle items, muv van die items die zijn teruggetrokken evengoed te verkopen voor de geboden bedragen.
    Denk ook wel dat het je laatste veiling op deze uitgekookte wijze is geweest.

    Ik ken je nu wat beter, viel helaas toch wel tegen
    Have fun and enjoy your collection

  10. #135

    Standaard

    Een beetje flauw om achteraf een groot probleem te maken van een inderdaad wat onduidelijke regel mbt het sluiten (dat max 24 uur + evt. verlengingen van 10min. duurt staat in de alinea ervoor), en daarbij anderen voor lijkenpikker uitmaakt maar zelf ook op de meeste titels zeer laag bod uitbrengt, gemiddeld niet veel meer dan 2,- per schijfje.

    In het algemeen als een veilinghouder verlengingen toestaat om meer te verdienen, is daar niks mis mee, maar zeker niet altijd opbrengstverhogend. Want juist dan bieden sommigen minder hoog, omdat ze altijd nog 10 minuten kans krijgen als ze overboden worden.

  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Iedereen heeft een pm ontvangen.


    Minus de terug getrokken items heeft deze veiling € 128,75 opgebracht waarvoor dank. Mocht er interesse zijn om de overige items (die in het rood) mee over te nemen dan hoor ik het graag.
    Zou je zo vriendelijk willen zijn om mijn naam en bod te verwijderen in het rood, ik vind het misbruik maken van mijn naam die je niet verdient, je had de biedingen alleen verdiend in de veiling
    zoals gestart, nu verdien je van mij geen enkele bieding meer

    Vind dat je misbruikt maakt van de situatie

    Bovendien vind ik de roodmakerij een soort van zwartmakerij die je aan je eigen fouten hebt te danken...... maak me nu niet boos en verwijder het, ben wel een beetje klaar nu met je.
    Have fun and enjoy your collection

  12. #137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door e-shole Bekijk bericht
    In het algemeen als een veilinghouder verlengingen toestaat om meer te verdienen, is daar niks mis mee, maar zeker niet altijd opbrengstverhogend.
    Toegegeven, een verlenging kan wat meer opbrengen en dat is een leuke bijkomstigheid voor de veilinghouder maar daar is een verlenging niet voor bedoelt. Waar het wel voor bedoelt is is al eerder door me toegelicht, namelijk om de bieders een kans te geven een eventueel laatste bod uit te brengen. Dit heeft, net als de andere regel (waar iemand achteraf over viel) vanaf dag 1 in de beginpost gestaan. Dat dit ietwat raar overkwam heb ik ook reeds toegegeven en excuses voor aangeboden. Ook via pm naar hem. Dat had er inderdaad wat duidelijker kunnen staan. Echter wordt die verlengingsregel die er ook stond nu totaal genegeerd en wordt ik voor van alles uitgemaakt. Dat ik het streefbedrag met € 15,- heb verlaagd wordt blijkbaar helemaal vergeten, alsmede dat ik door de terugtrekking van de items ruim € 50,- minder overhoud aan deze veiling.

    Hier had ook als een stel volwassenen over gepraat kunnen worden maar nee, deze persoon vind het nodig me te schofferen door de me van alles naar het hoofd te slingeren in zijn eigen waarheid, en daarbij voor het gemak ook nog wat andere leden door de mangel te halen. Ik heb niet het geduld om daar energie in te steken. De pm's zijn verstuurd en verder laat ik het erbij.

    Verder wil ik alle overige bieders bedanken voor jullie biedingen!

  13. #138

  14. #139
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dit topic is nu gesloten omdat de velling is afgelopen. Voor vragen, opmerkingen of onduidelijkheden kun je Dan een pm sturen.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 30-09-2014 om 15:17
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •