De resultaten 1 tot 18 van 18 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Probleem hoofdtelefoon op Philips tv (29PT5515) - heeelp

    Hi All,

    Misschien iemand een ideetje, als ik mijn wireless sennheiser koptelefoon aansluit op mijn philips tv dan blijkt de koptelefoon niet te werken. Ik heb de indruk dat er geen signaal op de koptelefoon output zit van de tv. Hoe kan ik dit checken of liever hoe switch ik de audio van mijn tv naar de koptelefoon output ...

    Alvast bedankt,

    Johan.

    PS Mijn koptelefoon werkt perfect op mijn stereo.
    PS Als er na drie min geen input signaal op de koptelefoon transmitter zit dan schakelt ie zichzelf uit. Als ik switch van mijn stereo installatie naar tv dan gaat het transmitter lichtje uit na drie min ...
    PS vanavond probeer ik is met een gewone wired koptelefoon
    :wq

  2. #2

    Standaard

    Ik heb ook een Philips TV, en bij mij moet je de uitgang van de hoofdtelefoon "aanzetten" in het menu van de TV. Je kan daar ook het uitgangsvolume regelen.
    Ik zou zeggen: probeer dan eens!

    suc6!
    "Assumption is the mother of all fuck-ups..."
    mijn setje
    Co-startrader

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marty vanluit
    Ik heb ook een Philips TV, en bij mij moet je de uitgang van de hoofdtelefoon "aanzetten" in het menu van de TV. Je kan daar ook het uitgangsvolume regelen.
    Ik zou zeggen: probeer dan eens!

    suc6!
    Bedankt, voor je antwoord, maar ik heb nergens een optie gevonden in het menu van de tv. Ik heb zelf in de handleiding gekeken. Heb je soms een aanwijzing naar wat ik moet zoeken?

    In de handleiding staat ook dit vermeld : Met de toetsen - en + kunt u het volume van de tv en de hoofdtelefoon regelen. Druk op de toets M om het geluid van de televisie af te zetten. => ik vind nergens M terug op mijn afstandbediening, ik veronderstel dat dit de Mute knop is ...
    :wq

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door GrMnrGr
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marty vanluit
    Ik heb ook een Philips TV, en bij mij moet je de uitgang van de hoofdtelefoon "aanzetten" in het menu van de TV. Je kan daar ook het uitgangsvolume regelen.
    Ik zou zeggen: probeer dan eens!

    suc6!
    Bedankt, voor je antwoord, maar ik heb nergens een optie gevonden in het menu van de tv. Ik heb zelf in de handleiding gekeken. Heb je soms een aanwijzing naar wat ik moet zoeken?

    In de handleiding staat ook dit vermeld : Met de toetsen - en + kunt u het volume van de tv en de hoofdtelefoon regelen. Druk op de toets M om het geluid van de televisie af te zetten. => ik vind nergens M terug op mijn afstandbediening, ik veronderstel dat dit de Mute knop is ...
    Weet je misschien welk type TV je hebt?
    dan kan ik het misschien wel ff nakijken...
    "Assumption is the mother of all fuck-ups..."
    mijn setje
    Co-startrader

  5. #5

    Standaard

    type staat in de titel 29PT5515 ... alvast bedankt!!!!
    :wq

  6. #6

    Standaard

    MORE GENERAL UPDATE :

    Hoe schakel ik de hoofdtelefoon in op een Philips tv 29PT5515/01???

    Op de zijkant van de tv is er een hoofdtelefoon aansluiting waar ik mijn hoofdtelefoon inplug maar ik heb geen geluid ... ik vind nergens zo direct een knop om het normale geluid te muten en de hoofdtelefoon te gebruiken.

    - In de handleiding staat dat de m button moet ingedrukt worden op de remote control maar de enige die daar in aanmerking voor komt is de mute button maar geen success met deze.
    - Ik heb getest met twee hoofdtelefoons, 1 wireless senheiser en 1 gewone van mijn portable philips cd player. (beide werken perfect op andere toestellen.)
    - Ik heb nergens in het service menu een optie gezien om de hoofdtelefoon in of aan te schakelen ...
    :wq

  7. #7

    Standaard

    UP - kan niemand mij helpen ...

    Hoe werkt dit bij andere philips tv's???
    :wq

  8. #8

    Standaard

    Ik heb hier een Philips 28PW9525 en mn koptelefoon werkt zodra ik hem erin steek. Volume van mn koptelefoon kan ik dan in t menu aanpassen. en de tv-speakers moet ik zelf muten.
    The system wanted them to become soldiers

    One soldier just wanted to be human

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door NicK Portier
    Ik heb hier een Philips 28PW9525 en mn koptelefoon werkt zodra ik hem erin steek. Volume van mn koptelefoon kan ik dan in t menu aanpassen. en de tv-speakers moet ik zelf muten.
    Bedankt, ik dacht al dat ik de enige met een philips tv was

    - Welke headphones gebruik je?
    - Staat de hoofdtelefoon optie standaard in het menu of komt deze alleen tevoorschijn wanneer een hoofdtelefoon ingeplugt is?
    - Weet je wat de impedantie van je hoofdtelefoon is? (in de handleiding van de tv staat dat deze moet liggen tussen 32 en 600 Ohm)
    - Als je de mute knop indrukt dan staat er altijd het "mute" icoontje in de rechterbovenhoek van het scherm of zet je gewoon het geluid op nul?

    Alvast bedankt ... Johan.
    :wq

  10. #10

    Standaard

    Kep hier 3 Philips koptelefoontjes liggen 2 simpele en een SBC HP890.
    - Impedantie van de 890 is 32 Ohm
    - Als ik op mute druk, Dan krijg ik boven in beeld de melding (geluid: Uit) dit verdwijnt echter na een paar seconden, dus ik heb geen last van het mute-logootje.
    - Koptelefoon-optie staat standaard in t menu
    The system wanted them to become soldiers

    One soldier just wanted to be human

  11. #11

    Standaard

    Ik heb ook nog even gekeken, maar volgens mij is er inderdaad iets mis met de uitgang van de hoofdtelefoon.
    Kan je niet via je receiver of versterker je hooftelefoon aansluiten? Vaak nog een beter geluid dan via de TV...
    "Assumption is the mother of all fuck-ups..."
    mijn setje
    Co-startrader

  12. #12

    Standaard

    Bedankt voor de reply allemaal ...

    Ik snap er niks van, ik heb helemaal geen hoofdtelefoon optie in het menu van mijn tv. Zou me echt verwonderen dat de mensen van philips een hoofdtelefoon uitgang voorzien maar er geen soft / hardware in mijn tv zit om die aan te sturen ... (Mijn PS2 is aangesloten via de S-VHS aansluitingen langs de zijkant en deze zijn net boven de aansluiting van mijn hoofdtelefoon en die werkt perfect.)

    Ik kan de impedantie van mijn hoofdtelefoon niet terugvinden, maar een nieuwer model heeft een impedantie van 32 Ohm dus ik veronderstel dat deze wel in orde is.

    Ik ga eens zien of ik support kan krijgen van Philips zelf ...
    :wq

  13. #13

    Standaard

    Je zou haast denken dat je hoofdtel. aansluiting kaduk is.
    Heb je in het menu al gekeken onder geluid-> delta vol ? pag. 7 van de handleiding.
    Daar kan je de geluidsnivo's van de ext bronnen instellen. Weet niet of dit ook voor je hoofdtel geldt maar t's te proberen.
    HT: Horen, Zien en Beleven

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door InSomNiaC
    Je zou haast denken dat je hoofdtel. aansluiting kaduk is.
    Heb je in het menu al gekeken onder geluid-> delta vol ? pag. 7 van de handleiding.
    Daar kan je de geluidsnivo's van de ext bronnen instellen. Weet niet of dit ook voor je hoofdtel geldt maar t's te proberen.
    Ik heb net customer support aan de lijn gehad ... 13min gewacht vooraleer ik iemand aan de lijn had. Grrrrr

    - Het menu in mijn tv heeft geen hoofdtelefoon sectie ... Ok (positief, daarom vond ik het niet en stond er niks van in de manual )
    - en dan vroeg ie me of ik de handleiding bij de hand had, had ik niet dus maar die ken ik al uit mijn hoofd , en dan heeft ie gewoon herhaald wat er stond: volume regelen op tv, hoofdtelefoon aansluiten, en op de m knop drukken. (mute dus)
    ==>> dit heb ik al geprobeerd en geeft dus niets ... ik vrees ervoor dat de aansluiting kaduk is,

    to do tijdens weekend:
    => delta volume te regelen ...
    => mijn vriendin om te praten om de stereo te verplaatsen en zo de hoofdtelefoon aan te sluiten ... zal niet gemakkelijk worden
    => een receiver kopen , zal nog moeilijker zijn (zie vorige punt, keyword vriendin)

    Guys, nogmaals bedankt, ik hou jullie op de hoogte van de gebeurtenissen ...
    :wq

  15. #15

    Standaard

    Als je het nou eens kon omdraaien...

    Nu heb je geen geluid uit je hoodtelefoon als je die aansluit op de TV.... Als je je vriendin nou eens kon muten en dat je ineens geluid had uit je hoofdtelefoon! Beide problemen opgelost! :wink: 8)

    Maar zonder gekheid: vaak wil een bosje ruikers, een etentje of een gezellig avondje met kaarsen (veel wijn is ook handig) wel eens helpen....

    Succes ermee en laat even weten wat het resultaat is!
    "Assumption is the mother of all fuck-ups..."
    mijn setje
    Co-startrader

  16. #16

    Standaard Hoofdtelefoon probleem

    Hoi,

    Ik heb een Philips 26PFL5322 aan de zijkant zit een ingang voor de hoofdtelefoon als ik de hoofdtelfoon aansluit blijft het geluid van de tv af komen ik heb in het menu gekeken of ik het geluid over kon laten springen na de hoofdtelefoon maar dat is niet gelukt ik heb de mute knop geprobeerd maar dat werkt ook niet.
    kan iemand mij helpen ??

    Alvast bedankt!

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door user2 Bekijk bericht
    Hoi,

    Ik heb een Philips 26PFL5322 aan de zijkant zit een ingang voor de hoofdtelefoon als ik de hoofdtelfoon aansluit blijft het geluid van de tv af komen ik heb in het menu gekeken of ik het geluid over kon laten springen na de hoofdtelefoon maar dat is niet gelukt ik heb de mute knop geprobeerd maar dat werkt ook niet.
    kan iemand mij helpen ??

    Alvast bedankt!
    Op pagina 30 in de handleiding van je TV staat:

    Dit had je zelf natuurlijk ook even na kunnen zoeken
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  18. #18

    Standaard

    Hallol,

    Ik heb ook een tv van Philips van de 5000 series, ook ik kampte met problemen met de koptelefoon van Sennheiser. (deze deed het dus ook niet.)
    Per toeval kwam ik erachter hoe het wel moest.
    1) Sluit de koptelefoon aan op de TV.
    2) Druk op de MUTE knop.
    3) Druk op de afstand bediening van de TV op de option knop.
    4) Er komt een tabel tevoorschijn en selecteer dan ''Beeld en Geluid''.
    5) Selecteer dan evt ''Volume koptelefoon'' selecteren.
    6) Dan ''Luidspeakers'' selecteren.
    7) Daarna verschijnt er weer een tabel en daarin moet je TV selecteren.
    Ik hoop dat ik een aantal mensen hiermee geholpen heb.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •