De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Heaven is for Real (DVD)

    Heaven is for Real (DVD)

    Is Colton in de hemel geweest of niet?

    Lees dit artikel

  2. #2
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Deze film gezien in het vliegtuig onderweg naar mijn vakantiebestemming. Ik heb me wel vermaakt en vind het onderwerp ook wel boeiend. Ik ben het wel eens met de recensie dat het allemaal wel wat diepgaander had gemogen. Niet een film die ik zal kopen, maar wel een kijkbeurt waard. Zeker in een vliegtuig waar je minimaal een uur of 8 te doden had - om in de sfeer te blijven.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #3

    Standaard

    Eén van de slechtste films die ik dit jaar heb gezien. Wat Ludo terecht aangeeft, waarom sommige scenes erin zitten is een raadsel. Die van het honkbal is een goed voorbeeld, er gebeurt wat met Todd en dan......gaat het nergens heen. Waarom zit dat erin? Onbegrijpelijk. Daarnaast vond ik de weergave van hetgeen Colton ziet/ervaart/fantaseert (pick your choice) er een beetje lachwekkend uitzien.
    Een dikke 3, en die geef ik niet vaak.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •