De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard tv aansluiten en dolby surround systeem

    Wie kan mij helpen bij het aansluiten van de tv en een dolby surroundset.
    TV is een philips ambilight surroundset is van jvc graag assistentie
    Laatst aangepast door Modima : 15-09-2014 om 13:09

  2. #2
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Hoi Modima,
    Welkom op ons forum.

    Je zult wel even de typenummers van je componenten moeten vermelden, anders wordt het voor ons een beetje gissen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #3

    Standaard

    Discussie verplaatst naar juiste plekje
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Hoi Modima,
    Welkom op ons forum.

    Je zult wel even de typenummers van je componenten moeten vermelden, anders wordt het voor ons een beetje gissen.
    Zal ondertussen wel gelukt zijn

    Komt waarschijnlijk later de vraag...... hoe krijg ik het geluid van mijn TV over die surround set
    Have fun and enjoy your collection

  5. #5

    Standaard

    Of TS zoekt zich rot naar zijn/haar draadje wat verplaatst is
    Anders waarschijnlijk een hit'n'run, heb ik geen antwoord binnen 5 minuten is het een rotforum en vraag ik het wel ergens anders.

  6. #6

    Standaard

    Haha daarom heb ik een redirect achtergelaten
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  7. #7
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    De TS is altijd geabonneerd op zijn of haar topic, waar hij ook naartoe verplaatst wordt. Maar dan moeten ze wel bij persoonlijke instellingen kijken. Een korte blik in het profiel leert dat het laatste bezoek van dezelfde datum is.
    Zouden er echt mensen zijn die niet zoals wij elke dag meerdere malen op het forum neuzen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    De TS is altijd geabonneerd op zijn of haar topic, waar hij ook naartoe verplaatst wordt. Maar dan moeten ze wel bij persoonlijke instellingen kijken. Een korte blik in het profiel leert dat het laatste bezoek van dezelfde datum is.
    Zouden er echt mensen zijn die niet zoals wij elke dag meerdere malen op het forum neuzen.
    Kan het me niet voorstellen. Het is hier zo gezellig!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  9. #9

    Standaard

    hallo, ik heb een probleempje..

    ik heb pas een nieuwe tv gekocht (philips 32phk4309/12) en een oudere tweedehandse home theatre set (tom tec LSS-10 home theatre system (5.1)). nu heb ik geprobeerd met een scart, deze twee aan elkaar te koppelen, en zo het tv-geluid over de boxjes te laten gaan. dit is echt niet gelukt, de tv koppelt niet aan het home theatre system. ik vermoed dat ik de verkeerde SCART heb (bv. met alleen maar input, terwijl ik output moet hebben) of er is een ander probleem, kunnen jullie me misschien uit de brand helpen? dus welke kabels etc. moet ik kopen wil ik deze twee aan elkaar koppelen en het laten doen.

    alvast erg bedankt!

    Groeten Collin

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door collinvdijk Bekijk bericht
    hallo, ik heb een probleempje..

    ik heb pas een nieuwe tv gekocht (philips 32phk4309/12) en een oudere tweedehandse home theatre set (tom tec LSS-10 home theatre system (5.1)). nu heb ik geprobeerd met een scart, deze twee aan elkaar te koppelen, en zo het tv-geluid over de boxjes te laten gaan. dit is echt niet gelukt, de tv koppelt niet aan het home theatre system. ik vermoed dat ik de verkeerde SCART heb (bv. met alleen maar input, terwijl ik output moet hebben) of er is een ander probleem, kunnen jullie me misschien uit de brand helpen? dus welke kabels etc. moet ik kopen wil ik deze twee aan elkaar koppelen en het laten doen.

    alvast erg bedankt!

    Groeten Collin
    Ik heb ook een probleem, is het een set als deze:





    Je hebt het over scart, doch dit PC setje heeft zo te zien nergens iets dat op scart lijkt, begrijp dan ook je verhaal voor geen meter of je zet iemand opzettelijk op het verkeerde been?

    Als je bovenvermeld setje hebt, dan kun je op 2 manieren de TV aan het setje koppelen;

    Met een scartbreakout die je in je TV steekt en 2 tulpkabeltjes die je in de onderste 2 aansluitingen aux R en aux L steekt(voorbeeld):




    Of via je koptelefoonuitgang van je TV met behulp van zo'n kabeltje(mini-jack naar tulp):



    Wel even zelf op de goede lengte letten, al zullen de meeste mensen wel tulpkabeltjes/tulpverlengkabeltjes in huis hebben.

    De oplossing via de scartbreakout verdient technisch gesproken de voorkeur, je houd dan alle ingangen vrij en het signaal is constanter(niet afhankelijk van het volume van de TV).

    BTW, het geluid wordt op deze wijze NOOIT geen 5.1, maar met een beetje mazzel krijg je wel geluid uit alle speakertjes, heb je eventueel nog andere apparaten?

    Nog vragen?
    Have fun and enjoy your collection

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •