De resultaten 1 tot 23 van 23 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Het legendarische monster is terug - GODZILLA Vanaf 17 september op DVD en (3D) BD

    Het legendarische monster is terug - GODZILLA Vanaf 17 september op DVD en (3D) BD

    Lees dit artikel
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 12-09-2014 om 17:11

  2. #2

    Standaard

    En exclusief bij Bol.com een limited (3D +2D Steelbook) 29,99 € :



    http://www.bol.com/nl/p/godzilla-lim...0000028133302/

  3. #3
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Die heb ik inderdaad ook al een tijd in pre-order staan.
    Voorproefje
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #4

    Standaard

    Hopelijk heeft Warner wat gedaan aan de spatiëring van de ondertiteling. Want bij de laatste paar grote Warner releases was dit erg matig, zie Hobbit, 300, men of steel, grudge match enz...
    Vreemde afgebroken zinnen, soms alleen woorden die vertaald worden, of complete zinnen helemaal niet.

  5. #5

    Standaard

    Dit vond ik zo gaaf in de bios :


  6. #6

    Standaard

    Dat Watch it Anywere rechtsboven zit gewoon vast in de slipcover geprint en ook in de normale covers, toch best jammer en onnodig.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #7
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Inderdaad erg lelijk, hoop dat het bij de steelbook eraf kan.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #8

    Standaard

    Vind gewoon die hele steelbook niet mooi. Hopelijk bij Media Markt de 3D versie met slipcover. Die blauwe band enzo stoort me niet echt. Hoort erbij.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Hopelijk bij Media Markt de 3D versie met slipcover. Die blauwe band enzo stoort me niet echt. Hoort erbij.
    Zal toch wel, die is zelfs holografisch. Bijzonder dat iemand die over disc art kan vallen die blauwe band dan weer niet erg vindt. Die blauwe band vind ik zelf ook niet erg, maar dat Watch it Anywhere in het paars dan weer wel. Hoewel erg is het verkeerde woord, het staat toch in de kast zeg maar, jammer is het juiste woord.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #10

    Standaard

    Sterker nog, bij 47 Ronin 3D is de Ultraviolet sticker geen sticker meer, maar meegedrukt op de slipcover...
    Dit is pas een zorgelijke ontwikkeling...
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  11. #11

    Standaard

    Dat is inderdaad zorgelijk. Alsof die balk bovenaan de cover al niet genoeg was. Alle distributeurs, in ieder geval de grote, gaan die balk trouwens gebruiken, heb ik begrepen.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Sterker nog, bij 47 Ronin 3D is de Ultraviolet sticker geen sticker meer, maar meegedrukt op de slipcover...
    Dit is pas een zorgelijke ontwikkeling...
    Dat is bij Godzilla dus ook(zoals ik al aangaf).
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dat is bij Godzilla dus ook(zoals ik al aangaf).
    Jij had het toch alleen over de balk bovenaan? Ik bedoel de vierkante sticker rechtsonder, zie bijgevoegd plaatje bij mn vorige post...

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Jij had het toch alleen over de balk bovenaan? Ik bedoel de vierkante sticker rechtsonder, zie bijgevoegd plaatje bij mn vorige post...
    Ow ja, die is nog erger dan dat stukje rechtsboven, dat is bij Godzilla nog net niet zo...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #15

    Standaard

    Ik vind het meest ergerlijke toch wel als ik een nieuw seizoen van een serie aankoop dat de spine niet overeen komt… Gisteren weer met het zesde seizoen van Mad Men… Is een dunne case en de titel staat dubbel zo laag gecentreerd… Staat heel "mooi" naast de andere seizoenen die wel gelijk waren!)

    Heb hem nu in een dikke case gestopt en naast seizoen 4 moeten zetten om het nog een beetje deftig in de kast te zetten. Warner Brother spant meestal wel de kroon hierin… Onlangs nog met hun blu-ray van Boardwalk Empire…

    foto.jpgfoto.jpg
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 13-09-2014 om 08:43

  16. #16

    Standaard

    Erger nog de hele film is bout

  17. #17

    Standaard

    Moet zeggen dat ik me prima met deze film op Blu-ray 3D vermaakt heb, ook super beeld en geluid.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #18

  19. #19

    Standaard

    Deze komt er bij mij toch ook in. Is de 3D versie een aanrader of is dit de extra euro's bij deze film niet waard?

  20. #20

    Standaard

    Net de 3D versie bij de MM gehaald.

    Lekker dit weekend met mijn vrouwtje kijken.

  21. #21

    Standaard

    Wat heb ik genoten van deze Godzilla zeg.

    +Goede spanning.
    +Godzilla ziet er uit zoals het hoort.
    +Donkere scenes zijn echt sfeervol en erg mooi.
    +Geluid en soundrack zijn extreem goed gedaan.
    -Verhaal had misschien wel wat beter gekund.

    Gezien op Bluray [De 3D versie moet ik nog zien.]

    Ik kan niet anders dan deze film een 9 geven.

  22. #22

    Standaard

    Vond hem ook niet slecht. Alle elementen zaten erin voor een Godzilla film, de visual effects waren zeer goed, ook de keuze om de actie momenten bijna altijd vanuit een menselijk standpunt te filmen waren imo geen slechte keuzen, wss dat dit voor anderen dan weer afbreuk deed aan het spektakel. De soundtrack is gewoon zalig alsook de knappe geluidsband. De personages zelf zijn wel nogal zwak maar anders weinig bemerkingen. Benieuwd naar het vervolg en de waarschijnlijk ook aankomende cross-over met de King Kong uit de nieuwe film Skull Island.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Vond hem ook niet slecht. Alle elementen zaten erin voor een Godzilla film, de visual effects waren zeer goed, ook de keuze om de actie momenten bijna altijd vanuit een menselijk standpunt te filmen waren imo geen slechte keuzen, wss dat dit voor anderen dan weer afbreuk deed aan het spektakel. De soundtrack is gewoon zalig alsook de knappe geluidsband. De personages zelf zijn wel nogal zwak maar anders weinig bemerkingen. Benieuwd naar het vervolg en de waarschijnlijk ook aankomende cross-over met de King Kong uit de nieuwe film Skull Island.
    Ben het met het filmen vanuit menselijk standpunt ook zeker eens.Het maakt de actie en monsters enorm.

    Na Pacific Rim heeft Warner weer een geslaagde monsterfilm afgeleverd.
    Laatst aangepast door jeroeni : 21-09-2014 om 11:26

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •