Pagina 3 van 11 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 268 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    De opvolger van Blu-ray is dus blijkbaar Blu-ray. Op de hogere resolutie na veranderd er dus volgens mij niets. En voor m'n huidige beeldformaat (42 inch) lijkt het me nauwelijks interessant om die hogere resolutie te hebben.
    We zitten stilaan op de grens van het onderscheidend vermogen van het oog. Tenzij je plaats hebt voor een 60 inch-televisie...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Want? Er is geen compressie, er worden geen tussenliggende missende bits berekend en biedt ongelimiteerde frequenties in analoog geluid. De enige beperking is de mix zelf. Het komt het dichtst bij de herrie die ik bijvoorbeeld in een oefenruimte produceer. Het is natuurlijk wel zo dat niks beter is dan de beperkingen van de mix. Of het verschil tussen analoog en SACD en DVD-audio echt hoorbaar is laat ik in het midden... Zeker bij de wat oudere luisteraars. Ik denk echter dat nostalgie de grootste reden is.
    Vinyl heeft een bewezen lagere dynamic range dan CD en heeft nogal wat problemen met het juist weergeven van extreem hoge en lage tonen. Daarom moet een studio engineer vaak allerlei trucjes uithalen om de muziek net zo te laten klinken als dat het is opgenomen. Ook is het een feit dat vooral bastonen het onderspit delven wanneer het op vinyl wordt gedrukt, zonder eerst allerlei geluidstrucjes toe te passen.

    Meer leesvoer:

    http://wiki.hydrogenaud.io/index.php...hs_%28Vinyl%29
    http://www.vox.com/2014/4/19/5626058...etter-than-cds
    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 09-09-2014 om 18:55

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Vinyl heeft een bewezen lagere dynamic range dan CD en heeft nogal wat problemen met het juist weergeven van extreem hoge en lage tonen.
    Dat klopt natuurlijk. Ik ben ook een vinylfan, maar dat is toch vooral door nostalgie en de fraaie hoezen ingegeven. Ik roep ook wel eens dat vinyl 'warmer' klinkt, maar weet best dat bij luistertests de cd altijd met glans wint, ondanks de compleet verouderde 16-bit-technologie en compressie. Dit geldt ook voor het verschil tussen cd en sacd, totaal niet hoorbaar wanneer met dezelfde mastering (bijv beide lagen van een hybride sacd/cd) luisterstests met muziekkenners, geluidstechnici, audiofielen en leken worden gedaan. Toch heb ik ook sacd's hoor. Uiteindelijk doet marketing ook een hoop

    In een fysieke opvolger van bluray ben ik niet geinteresseerd, na vhs, dvd en bd vind ik het wel mooi geweest met fysieke filmdragers, ik zie geen voordeel ten opzichte van VOD meer behalve de verzamelfactor.
    Laatst aangepast door Oakey : 11-09-2014 om 09:01

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    We zitten stilaan op de grens van het onderscheidend vermogen van het oog. Tenzij je plaats hebt voor een 60 inch-televisie...
    Je kunt altijd plaats maken.... Ik hoor weleens van mensen dat ze een bepaald formaat kiezen, omdat een grotere televisie niet in de kast past. Dat is de verkeerde volgorde; je moet de kast aan de televisie aanpassen .

  5. #55

    Standaard

    Leuke info wat betreft vynil vs cd en cd vs sacd, weer wat geleerd
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    downwards compatible is bij alle BD en HDDVD spelers altijd mogelijk geweest, zelfs met CDs

    Nee, dat is niet waar voor BD! (wel voor HD-DVD)

    De eerste BD spelers konden alleen BD's afspelen en geen DVD en/of CD.
    Nee, dat is niet ook waar! (wel een beetje voor de Pioneer)

    Samsung Ships the First Blu-Ray Player
    The BD-P1000 also up-converts conventional DVDs to 1080p to improve video quality.


    Pioneer BDP-HD1
    The primary functionality of the BDP-HD1, of course, is the ability to play Blu-ray discs and, secondly, standard DVDs. On the audio side, however, the BDP-HD1 is lacking; it can't play back standard audio CDs or either of the high-resolution audio formats, SACD or DVD-Audio.


    Sony BDP-S1
    The BD player (BDP-S1), which supports 1080p output via HDMI as well as upconversion of DVDs to 1080i/1080p, is scheduled for US release early this summer.

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Je kunt altijd plaats maken.... Ik hoor weleens van mensen dat ze een bepaald formaat kiezen, omdat een grotere televisie niet in de kast past. Dat is de verkeerde volgorde; je moet de kast aan de televisie aanpassen .
    Mijn tv staat niet in een kast. Bij mij gaat het over het al dan niet een muur uitbreken...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #58

    Standaard

    Backward compatibility[edit]

    The Blu-ray Disc Association recommends but does not require that Blu-ray Disc drives be capable of reading standard DVDs and CDs, for backward compatibility.[181] Most Blu-ray Disc players are capable of reading both CDs and DVDs, however, a few of the early Blu-ray Disc players released in 2006, such as the Sony BDP-S1, could play DVDs but not CDs

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Nee, dat is niet ook waar! (wel een beetje voor de Pioneer)

    Samsung Ships the First Blu-Ray Player
    The BD-P1000 also up-converts conventional DVDs to 1080p to improve video quality.


    Pioneer BDP-HD1
    The primary functionality of the BDP-HD1, of course, is the ability to play Blu-ray discs and, secondly, standard DVDs. On the audio side, however, the BDP-HD1 is lacking; it can't play back standard audio CDs or either of the high-resolution audio formats, SACD or DVD-Audio.


    Sony BDP-S1
    The BD player (BDP-S1), which supports 1080p output via HDMI as well as upconversion of DVDs to 1080i/1080p, is scheduled for US release early this summer.
    "A man's got to know his limitations", ...

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    a few of the early Blu-ray Disc players released in 2006 ... could play DVDs but not CDs
    Een paar spelers ooit uitgebracht ergens in 2006, dat is procentueel bijna niks. Dus we kunnen gewoon spreken dat BD spelers in het algemeen backwards compatible zijn.

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Een paar spelers ooit uitgebracht ergens in 2006, dat is procentueel bijna niks. Dus we kunnen gewoon spreken dat BD spelers in het algemeen backwards compatible zijn.
    Mijn Samsung en de Panasonic, alsmede een LG maken er al minimaal 4 en dat met prijzen van 1500 + eu, is wel heel makkelijk gerationaliseerd door jou ;-(
    Maar goed voor de spelers van nu kun je dat wel vaststellen.
    Echter dit is toch te laat, want tot mijn grote spijt is BD een aflopende zaak.

    4K gaat BD of de fysieke optische drager helaas niet redden (heeft 3D ook niet gedaan), en ook Dolby Atmos is een dood geboren kindje (althans voor de EU en met name NL).
    "A man's got to know his limitations", ...

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Mijn Samsung en de Panasonic, alsmede een LG maken er al minimaal 4 en dat met prijzen van 1500 + eu, is wel heel makkelijk gerationaliseerd door jou ;-(
    Maar goed voor de spelers van nu kun je dat wel vaststellen.
    Echter dit is toch te laat, want tot mijn grote spijt is BD een aflopende zaak.

    4K gaat BD of de fysieke optische drager helaas niet redden (heeft 3D ook niet gedaan), en ook Dolby Atmos is een dood geboren kindje (althans voor de EU en met name NL).
    Het blijft de wet van de grote getallen en de verkoopprijzen van die spelers maakt dat niet minder, dus het blijft procentueel te verwaarlozen.
    Of alles gaat aflopen of het niet gaat redden kan helaas niemand voorspellen. Ondanks de crisis bestaat CD, DVD en vinyl ook nog altijd en wordt er nog genoeg nieuws op uitgebracht.
    Hoop dat alles wat positiever gaat verlopen dan hoe jij het schetst. Maar goed, dat kan ook en zitten we met zn allen naar inferieure VOD-streams te kijken. Dat zou ik echt niks vinden maar goed, de markt bepaalt.

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Het blijft de wet van de grote getallen en de verkoopprijzen van die spelers maakt dat niet minder, dus het blijft procentueel te verwaarlozen.
    Of alles gaat aflopen of het niet gaat redden kan helaas niemand voorspellen. Ondanks de crisis bestaat CD, DVD en vinyl ook nog altijd en wordt er nog genoeg nieuws op uitgebracht.
    Hoop dat alles wat positiever gaat verlopen dan hoe jij het schetst. Maar goed, dat kan ook en zitten we met zn allen naar inferieure VOD-streams te kijken. Dat zou ik echt niks vinden maar goed, de markt bepaalt.
    Mee eens m.b.t.inferieure VOD (video service)-streams.
    Echter dit zal velen niet opvallen.
    Het gros kijkt namelijk zwaar gecomprimeerde semi HD downloads (of Divx) van een paar gig op minder dan 50" schermen op 3,5 kijkafstand.
    Bewijs hiervan is dat de verkoop van BD-spelers (en natuurlijk dus ook DVD en CD) ook heel sterk is gedaald.
    Immers wat heb je aan deze hardware als er nauwelijks aanbod is van legale software (content).
    Er is geen kwantiteit in content en door de aanhoudende "oude wijn in nieuwe zakken" marketing truc is de verzadiging compleet.
    Wat uiteraard wel lekker verkoopt zijn media-spelers/streamers ...

    Ik hoop echt dat BD nog een kansje krijgt, maar 4K zal nog kleiner worden dan SA-CD en DVD-A.
    "A man's got to know his limitations", ...

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Mee eens m.b.t.inferieure VOD (video service)-streams.
    Op dit moment kan de kwaliteit zeker nog beter, maar dat is een kwestie van afwachten. Wat jij een 'inferieure hd' stream noemt is wel al superieur aan een dvd, een formaat waar nog geen 8 jaar geleden iedereen hier lyrisch over was. Het is een kwestie van tijd en bandbreedte voordat ook de kwaliteit van vod beter is dan bluray. Vergelijk het met flac vs mp3: er zijn ook aanbieders van content waar je legaal flac-albums kunt downloaden (meestal klassiek). Toegegeven, de markt hiervoor is klein, maar het bestaat. Zo zal het met HQ vod ook gaan.

    En niet iedereen wil een tv van 50" of meer, voor de Belgen die groot wonen geen probleem natuurlijk , maar in de gemiddelde Nederlandse doorzon- of jaren-30-woning wordt dit toch al snel een probleem.

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Op dit moment kan de kwaliteit zeker nog beter, maar dat is een kwestie van afwachten. Wat jij een 'inferieure hd' stream noemt is wel al superieur aan een dvd, een formaat waar nog geen 8 jaar geleden iedereen hier lyrisch over was. Het is een kwestie van tijd en bandbreedte voordat ook de kwaliteit van vod beter is dan bluray.
    Ik vraag me af of aanbieders wel willen investeren in betere streams. De vraag is namelijk of ze genoeg klanten krijgen die dat willen betalen. Ik vrees dat de meeste afnemers liever het basisabonnement afnemen dan een duurder abonnement voor betere kwaliteit. Zeker in Nederland waar dure betaalabonnementen al niet hoge aantallen bereiken.

  15. #65

    Standaard

    Met meer concurrentie tussen VOD aanbieders zal de klant er alleen maar op vooruit gaan. Prijzen zullen gaan dalen en onderling zal men gaan concurreren in aanbod en kwaliteit van beeld en geluid, dus ja dat is zeker mogelijk.

  16. #66
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Op dit moment kan de kwaliteit zeker nog beter, maar dat is een kwestie van afwachten. Wat jij een 'inferieure hd' stream noemt is wel al superieur aan een dvd, een formaat waar nog geen 8 jaar geleden iedereen hier lyrisch over was. Het is een kwestie van tijd en bandbreedte voordat ook de kwaliteit van vod beter is dan bluray. Vergelijk het met flac vs mp3: er zijn ook aanbieders van content waar je legaal flac-albums kunt downloaden (meestal klassiek). Toegegeven, de markt hiervoor is klein, maar het bestaat. Zo zal het met HQ vod ook gaan.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Met meer concurrentie tussen VOD aanbieders zal de klant er alleen maar op vooruit gaan. Prijzen zullen gaan dalen en onderling zal men gaan concurreren in aanbod en kwaliteit van beeld en geluid, dus ja dat is zeker mogelijk.
    Zo denk ik er ook over. Nog niet zo lang geleden was DVD inderdaad de nette opvolger van Laserdisk en VHS en keken we analoge TV. De eerste Digitale televisie-uitzendingen waren niet echt om over naar huis te schrijven. De gemiddelde VOD-dienst ontstijgt die kwaliteit al ruimschoots en zijn we nog maar net onderweg met VOD-diensten. VOD heeft nog meer dan een jaar om ook met 4K-uitzendingen te komen (Netflix) alvorens er een nieuw medium met 4K-resolutie op de markt komt en vast niet tegen een gunstige prijs. Internet abonnementen met 200MB download zoals bij UPC zijn er al en dat zal natuurlijk niet minder worden. Ik kan me nog herinneren dat ik via de Xbox-360 HD DVD-addon al King Kong trailer kon zien in High Definition om later alsnog de DVD te moeten kopen en dat viel behoorlijk tegen. De online-dienst ontsteeg het medium. Als aankomend jaar dit ook met 4K-uitzendingen gebeurt, heeft video ondemand alweer een voorsprong op Blu-ray. Zoals eerder gezegd in het 4K-televcisie artikel en door Peptalk, 4K biedt meer dan alleen een hogere resolutie waar ook een relatieve kleine tv van mee profiteert.

    Het magische woord is concurrentie en de markt van vraag en aanbod. Ik ga er gemakshalve maar even van uit dat de markt voor VOD-diensten vele malen massaler is dat de Blu-ray en straks in nog mindere mate de 4K-Blu-ray. Dan verwacht ik veel meer investeringen in VOD-diensten - het nieuwe kijken voor de massa - dan een (4K)-Blu-ray disk. Het zijn gewoon twee totaal verschillende markten. Blu-ray voor ons de verzamelaars en fanatiekelingen en VOD voor de rest van de wereld. Ik denk dat het dan zo simpel is als één en één is twee. En dan te bedenken dat we nog een jaar moeten wachten op de opvolger van Blu-ray, als het meezit. We weten ook hoe lang studio's er in het verleden over gedaan hebben om bepaalde titels op een medium uit te brengen. Sommige titels zijn nog steeds niet uit. Het aanbieden via VOD is ook vele malen goedkoper en makkelijker.

    Ik als verzamelaar zie echt de tekortkomingen van VOD-streams wel. Compressiefouten vliegen je soms om de oren. Maar toch word ik door vrijwel iedereen voor gek verklaard met mijn collectie. Of ze zeggen het of ik zie het ze denken. Ik praat over Blu-ray en de rest gaat verder over Netflix en anderen diensten. Ik houdt dan maar wijselijk mijn mond over de technische imperfecties, want niemand, maar dan ook niemand rept met enige woorden over compressiefouten en alleen over het aanbod en de inhoud. Alsof het ze geen malle moer uitmaakt. Nee, het maakt ze ook totaal niet uit en daar zitten echt mensen bij die toch een flink aantal Blu-ray's hebben gekocht in het verleden. Wel zien ze het verschil tussen hun tv en de mijne, dat dan weer wel. Maar ook dat vinden ze vaak te verwaarlozen. Tja, dat is voor jou, maar niet voor mij. Dat LED ten faveure van OLED en Plasma nu hoogtijdagen viert zegt het eigenlijk al. The hell with quality, shoot for quantity...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #67

    Standaard

    Ondanks dat ik voorstander ben van VOD en Streaming zie ik ook nog wel aantal potentiële problemen.

    Als hier straks meerder streamingdiensten beschikbaar zijn zullen deze elkaar ook gaan beconcurreren door exclusief martiaal aan te bieden wat je nu eigenlijk al ziet onstaan.
    Als je in de VS Game Of Thrones wilt zien ben je aangewezen op HBO on demand en voor House Of Cards aangewezen op Netflix. Als toekomstige aanbieders de zelfde weg gaan varen kan het best zijn dat we straks aan een stuk of 4 a 5 abonnementen a €10 per maand vast zitten willen we niet te veel inleveren aan aanbod.
    Ik zie daarom ook veel liever een verdere ontwikkeling en concurrentie waarbij je gewoon per film of aflevering betaald in plaats van al die "all you can eat" diensten waar nu voornamelijk de nadruk op ligt

    Ten tweede is de kans groot dat we straks hier in NL en België vast zitten aan de lokale aanbieders met alle gevolgen van dien.
    Nu koop in vrijwel al mij Blu-rays nog uit het buitenland, voornamelijk voor de prijs maar ook vaak omdat daar veel betere kwaliteit beschikbaar is.
    Het is nu nog simpel om een optische schijf te kopen uit de UK of VS maar als straks alles enkel VOD loopt zul je afhankelijk zijn van wat de lokale diensten te bieden hebben en wat NL betreft heb ik daar niet echt vertrouwen in.
    Het zal best kunnen zijn dat er hier helemaal geen hoogwaardig 4K aanbod beschikbaar zal zijn en even een abonnement afsluiten bij een Amerikaanse provider die dit wel bied zou vanwege de rechte kwestie niet tot de mogelijkheden behoren.

    Het maar de vraag of er mogelijkheden zullen zijn om dit te omzeilen, zoals je nu bij Neflix ziet waar je via een omweg met je NL abbo ook het Amerikaanse aanbod kunt zien.
    Bij Netflix zijn ze natuurlijk niet gek en weten ze best dat dit gebeurd en wordt het gewoon gedoogd om groei te realiseren,.. als ze het willen kunnen ze dat echter gewoon onmogelijk maken dunkt mij.



    I
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  18. #68

    Standaard

    Inmiddels is Netflix begonnen met het verwijderen van titels (zo'n 252) waar men blijkbaar alleen maar een jaarcontract voor had. Dat maakt blu-ray enz toch weer meer interessant, want een aangeschafte blu-ray verdwijnt alleen uit jouw collectie als je hem verkoopt. Een serie die ik deels op netflix wilde kijken kan ik dus inmiddels niet meer zien op netflix, gelukkig heb ik de meeste seizoenen op blu-ray.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  19. #69

    Standaard

    Ja, of je zit middenin Homeland en krijgt ineens dit te zien. Dat heb je ook niet met bluray
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Op dit moment kan de kwaliteit zeker nog beter, maar dat is een kwestie van afwachten. Wat jij een 'inferieure hd' stream noemt is wel al superieur aan een dvd, een formaat waar nog geen 8 jaar geleden iedereen hier lyrisch over was. Het is een kwestie van tijd en bandbreedte voordat ook de kwaliteit van vod beter is dan bluray. Vergelijk het met flac vs mp3: er zijn ook aanbieders van content waar je legaal flac-albums kunt downloaden (meestal klassiek). Toegegeven, de markt hiervoor is klein, maar het bestaat. Zo zal het met HQ vod ook gaan.

    En niet iedereen wil een tv van 50" of meer, voor de Belgen die groot wonen geen probleem natuurlijk , maar in de gemiddelde Nederlandse doorzon- of jaren-30-woning wordt dit toch al snel een probleem.
    Dat klopt, maar toen bekeken we DVD ook niet op 50" of grotere Full HD TV's maar op onze SD bakbeesten. Dus je moet het allemaal een beetje in verhouding zien.
    Daarnaast is het nog afwachten hoe de compressie technieken gaan worden, want qua beeld vind ik het "super HD" beeld (whats in a name... ) nog wel gaan, maar de 5.1 audio vind ik echt bedroevend slecht. Maar goed, bij series vind ik het nog wel te doen, maar niet bij films IMO.
    Denk zelf dat VOD altijd de kwantiteit boven kwaliteit zal zetten, en vooral met exclusieve titels. Want het gros van het aanbod heeft elke VOD dienst wel, zelf Pathe thuis waarvan ik me afvraag hoeveel mensen DAT hebben, maar de klanten trek je met de exclusieve series.

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ja, of je zit middenin Homeland en krijgt ineens dit te zien. Dat heb je ook niet met bluray
    apple tv? Zo ja, dan Apple tv van de stroom halen na 10 seconden of meet weer op stroom zetten.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Inmiddels is Netflix begonnen met het verwijderen van titels (zo'n 252) waar men blijkbaar alleen maar een jaarcontract voor had. Dat maakt blu-ray enz toch weer meer interessant, want een aangeschafte blu-ray verdwijnt alleen uit jouw collectie als je hem verkoopt.
    Dat is voor mij dé reden om VOD links te laten liggen!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    D Want het gros van het aanbod heeft elke VOD dienst wel, zelf Pathe thuis waarvan ik me afvraag hoeveel mensen DAT hebben, maar de klanten trek je met de exclusieve series.
    Pathe thuis staat net achter de 2 grote kabelaanbieders(UPC en Ziggo) en Videoland(KPN). Aantallen weet ik niet, maar zij hebben voor de meeste consoles en TV's een app en soms zelfs een film gelijktijdig met de release in de bios. Die kost dan natuurlijk wel de hoofdprijs
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Dat is voor mij dé reden om VOD links te laten liggen!
    Als je het vergelijkt met verzamelen heb je gelijk natuurlijk, maar bij eenmalig iets kijken is dat in het geheel geen probleem. Ik heb het bij series op netflix ook nog niet meegemaakt trouwens, maar bij sommige films staat dan 'beschikbaar tot 1 oktober' ofzo. Tja, dan moet je hem voor die tijd kijken. Dat werkt in de bioscoop ook zo. Of is dat voor jou ook een reden om de bioscoop links te laten liggen?

    En het klopt dat de verschillende vod-diensten elkaar gaan beconcurreren. Maar daar zitten grenzen aan, want de grootste concurrentie is 'gratis downloaden'. Bij te hoge prijzen haakt de consument af. Zo vind ik hbo persoonlijk te duur, het succes van netflix zit hem juist in de lage prijs en het all-you-can-eatconcept.
    Laatst aangepast door Oakey : 11-09-2014 om 22:27

  25. #75
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    De laatst beschikbare marktmonitor van video ondemand in Nederland is van dec 2013. Huidige cijfers zijn eigenlijk niet echt duidelijk.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 3 van 11 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •