De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Films online opslaan?

    Ik weet niet of dit de goede plek is om dit te vragen, maar ik heb een vraag over het (online) opslaan van films. Ik ga binnenkort een paar maanden op reis en ik wil graag een deel van mijn filmcollectie meenemen, maar ik neem mijn laptop niet mee en de daadwerkelijke dvd´s laat ik ook liever thuis. Nu dacht ik eerst aan een externe harde schijf, maar ook die moet natuurlijk meegenomen worden (en ik wil mijn bagage zo licht mogelijk houden). Dus toen dacht ik dat het misschien handig zou zijn om de filmbestanden in ´de cloud` op te slaan. Ik ben niet heel erg thuis in deze materie, maar ik overweeg om voor de data opslag dan zo´n ´HiDrive` abonnement te nemen. Goed idee of slecht idee? Heeft iemand ervaring met zo´n data opslag-abonnement?

  2. #2

    Standaard

    Externe harde schijven zijn tegenwoordig zo klein en licht, het lijkt mij niet zo'n moeite om die mee te nemen...
    Anders wordt het best duur; laten we zeggen dat je minimaal 500 gb nodig heb, dan betaal je gewoon €17 p/m....dan kun je beter die harde schijf aanschaffen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •