De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Need for Speed (Blu-ray)

    Need for Speed (Blu-ray)

    Het ontbreekt in ieder geval niet aan snelheid en adrenaline in deze gameverfilming

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Vond de film onverwacht meevallen. Qua game verfilming is dit best goed. Ik moest soms echt aan de game terug denken, met de first person shots, de acteurs leken recht uit ene game te komen, uiteraard mooie wagen die op het randje van absurd zijn. Jup heb genoten. De dialogen ja oké cliché maar ik had een totale catastrofe verwacht.

  3. #3

    Standaard

    Volgens mij kan een BD50 nog geen enkellaags disc zijn Patrick.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Volgens mij kan een BD50 nog geen enkellaags disc zijn Patrick.
    Dat is een tikfout en bij deze aangepast. Bedankt voor het melden!
    De disk is dubbellaags.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  5. #5

    Standaard

    Deze film viel me ook alles mee en heb me er prima mee vermaakt! Aaron Paul draagt wel de hele film...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  6. #6

    Standaard

    Screenshots zijn ook veelbelovend, ja een fijne popcorn film, hij ligt op de stapel nog te bekijken. Bewaar hem voor samen met filmmaatje kijken met en

    Beginnen meestal met iets serieus en als het wat later wordt iets luchtigs..... deze is dan voor als het wat later wordt
    Have fun and enjoy your collection

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •