De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard August: Osage County is vanaf 11 september verkrijgbaar op DVD

    August: Osage County is vanaf 11 september verkrijgbaar op DVD

    Lees dit artikel
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 04-09-2014 om 22:07

  2. #2

    Standaard

    Wat? Geen Blu-ray van deze prachtige film? Dat is wel heel opmerkelijk... en een duidelijke misser. Dan moeten we die maar weer uit het buitenland halen, vrees ik.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #3

    Standaard

    Is toch geen misser, valt in NL gewoon geen droog brood mee te verdienen om van zo'n film een BD uit te brengen helaas.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Wat? Geen Blu-ray van deze prachtige film? Dat is wel heel opmerkelijk... en een duidelijke misser. Dan moeten we die maar weer uit het buitenland halen, vrees ik.
    Was langer bekend dat deze geen blu-ray release ging krijgen…

    Heb al een tijd de Uk uitgave met engelse SDH subs…

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Wat? Geen Blu-ray van deze prachtige film? Dat is wel heel opmerkelijk... en een duidelijke misser. Dan moeten we die maar weer uit het buitenland halen, vrees ik.
    Was langer bekend dat deze geen blu-ray release ging krijgen…

    Heb al een tijd de Uk uitgave met engelse subs…

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Is toch geen misser, valt in NL gewoon geen droog brood mee te verdienen om van zo'n film een BD uit te brengen helaas.
    Kennelijk. Als ik dan zie welke rotzooi hier soms wel op Blu-ray verschijnt... Films met enige inhoud leiden jammer genoeg een kommervol bestaan in deze snelle hap-slik-weg-het-mag-niet-te-lang-duren-want-dat-hou-ik-niet-vol tijden. Men kennelijk valt er met de DVD dan wel genoeg geld te verdienen? Vreemd.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •