De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Philips blu-ray speler herkent sommige BD-discs niet.

    Meestal discs van Universal. De tray gaat dicht en meteen begint de speler vreemde geluiden te maken, na een paar keer proberen krijg ik het bericht, onbekende disc of iets dergelijks en moet ik tray open en dicht doen.

    Heel af en toe wordt de disc dan uiteindelijk herkend en speelt ie hem verder probleemloos af. Maar meestal blijft dit haperen minuten lang duren.

    Blu-rays van sommige andere uitgevers en DVD's zijn geen enkel probleem.

    Nog iemands die dit voor heeft met een Philips BDP 7500 MK-II ?

  2. #2

    Standaard

    Lijkt me een defect. Zeker als de speler echt ratelt enzo. Misschien een vuile lens. Misschien erger. Heb je nog garantie?
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #3

    Standaard

    Universal is een beetje vreemd, meestal is het bij Philips de BD25's die hij niet meer laadt. Meestal disc's van Dutch, E1/RCV, A-film en dat soort maatschappijen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Lijkt me een defect. Zeker als de speler echt ratelt enzo. Misschien een vuile lens. Misschien erger. Heb je nog garantie?
    Was een toestel verkregen toen ik m'n Philips TV kocht 4 jaar geleden, het was cashback of gratis speler.

    Kent iemand een goed product om lenzen te reinigen. Dan probeer ik dat eerst eens.

  5. #5

    Standaard

    Ik heb een dvd lens cleaner van Philips. Beetje placebo effect denk ik soms. In het verleden maakte ik min cd spelers gewoon open om met een wattip en pure alcohol de lens schoon te maken. Ging vaak het beste.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •