De resultaten 1 tot 18 van 18 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Martian (Ridley Scott, 2015)

    Exodus is nog niet uit, maar Ridley Scott is al druk bezig met de pre-productie van The Martian, zijn volgende project. Opnames zouden in November moeten beginnen, met Matt Damon in de hoofdrol.

    Het wordt weer een Science Fiction-film, gebaseerd op een roman van Andy Weir. Het verhaal draait om technicus die na een ongeval op Mars moet zien te overleven.

    The Martian moet volgens planning eind november volgend jaar in première gaan.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  2. #2

    Standaard

    Waarom nou toch weer Matt Damon!? Wat ziet iedereen toch in die beperkte, houterige acteur!? Doet mij als sci-fi liefhebber pijn aan het hart dat de keus op hem is gevallen.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Waarom nou toch weer Matt Damon!? Wat ziet iedereen toch in die beperkte, houterige acteur!? Doet mij als sci-fi liefhebber pijn aan het hart dat de keus op hem is gevallen.
    Kan het alleen maar met je eens zijn! Zijn acteerprestaties zijn over het algemeen een beetje vlak m.u.v. Good Will Hunting dan..
    HT opstelling: Philips 42PFL6007H; Epson TW1000; Onkyo TX-NR808; Onkyo Dv-BD507; AC Ryan Playon HD 2; Humax 5050C; TMA Twister 8000; TMA compact 10

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Waarom nou toch weer Matt Damon!? Wat ziet iedereen toch in die beperkte, houterige acteur!? Doet mij als sci-fi liefhebber pijn aan het hart dat de keus op hem is gevallen.
    Hij deed het anders prima in die andere sci-fi film, Elysium.

  5. #5

    Standaard

    Er was een tijd dat ik ook niet begreep waarom Matt Damon een ster in wording was. Zo heb ik de Bourne films een tijd lang onterecht gemeden. Maar ik heb mijn mening moeten herzien. Hij heeft lang niet de uiterlijke veelzijdigheid van sommige hedendaagse shapeshifting collega's. Hij heeft het ook niet nodig, want staat er telkens opnieuw. Het doet me wat denken aan Tom Hanks, die in principe ook ontzettend goed is in het vertolken van de gewone man, een Gump-uitzondering buiten beschouwing gelaten, zonder meer. En niemand die 't beter kan. Binnen zijn eigen "beperking" (als je dat zo al kan noemen) toont hij wel alle mogelijke emoties op zeer overtuigende wijze. En daar komt het dan voor mij op aan. De intensiteit en overgave, ook als je een grijze muis vertolkt. En op dat vlak zit 't meer dan goed. Hij is voor mij geen trigger om een bepaalde film te gaan bekijken, zoals dat met enkele andere namen soms wel het geval is. Maar als die film me aanspreekt en Matt Damon zit er in, kan ik er van uit gaan dat het een solide vertolking is. Ik respecteer de acteur ook voor z'n boeiende keuzes. Hij zit in heel wat interessante titels en hij blijft overeind in uiteenlopende genres. 't Is ook geen Hollywood-hoer en al helemaal geen talentloze posterboy die de ene blockbuster na de andere onveilig maakt ... Nuja, om maar te zeggen dat Matt Damon voor mij alles behalve een slechte keuze is. Ook al is hij voor mij geen reden om meteen naar de zaal te hollen.

  6. #6

    Standaard

    Ik moet zeggen dat ik Damon juist wel te pruimen vind en zelfs wel uitkijk naar zijn films. Hij heeft imo van nature iets wat hem sympathiek is, wat dat exact is, is moeilijk te omschrijven. Daarnaast heeft hij een eigenschap die niet veel acteurs hebben: hij vindt een beetje zelfspot niet erg, of het nou bij The Jimmy Kimmel is of bijvoorbeeld in House of Lies. Daarnaast heeft hij ondertussen in een redelijk rijtje films gespeeld die ik genietbaar vind.

    Wat mij betreft een prima keus voor een acteur die al zijn sporen heeft verdiend.

  7. #7

    Standaard

    Boek schijnt fantastisch te zijn. Ga ik snel lezen voor de film uitkomt.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  8. #8

    Standaard

    ben allang blij dat hij weer in de scifi hoek zit

  9. #9

    Standaard

    En daar gaan we weer, weer een trailer met gi-gan-tisch veel spoilers https://youtu.be/4GuV3Ko7RCY
    Ook ben ik totaal niet kapot van Damon na het zien van de trailer, die weer eens zichzelf speelt. Doe eens iets met je stem, of je haar of uitdrukking zodat niet elke rol zelfde lijkt.

    Eigenlijk moet ik ook maar geen trailers meer kijken, is het beste
    Laatst aangepast door Tyler_Durden : 20-08-2015 om 08:58

  10. #10

    Standaard

    Ben liefhebber van de Scott films maar erg onder de indruk ben ik hier nog niet van.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Waarom nou toch weer Matt Damon!? Wat ziet iedereen toch in die beperkte, houterige acteur!? Doet mij als sci-fi liefhebber pijn aan het hart dat de keus op hem is gevallen.
    Die 2 in Gravity dat deed voor mij als sci-fi liefhebber pas echt pijn.

    Heb geen hekel aan Damon maar fan ben ik er ook zeker niet van.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    En daar gaan we weer, weer een trailer met gi-gan-tisch veel spoilers https://youtu.be/4GuV3Ko7RCY
    Ook ben ik totaal niet kapot van Damon na het zien van de trailer, die weer eens zichzelf speelt. Doe eens iets met je stem, of je haar of uitdrukking zodat niet elke rol zelfde lijkt.

    Eigenlijk moet ik ook maar geen trailers meer kijken, is het beste
    Bedankt voor de tip; ik sla de trailer dan over.

  13. #13

    Standaard

    Kijk meer uit naar Prometheus 2 van deze beste man als ik eerlijk ben...
    HT opstelling: Philips 42PFL6007H; Epson TW1000; Onkyo TX-NR808; Onkyo Dv-BD507; AC Ryan Playon HD 2; Humax 5050C; TMA Twister 8000; TMA compact 10

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    Boek schijnt fantastisch te zijn. Ga ik snel lezen voor de film uitkomt.
    Ik heb het boek net gelezen (door de eerste trailer) en is inderdaad geweldig!

  15. #15

    Standaard

    Net gezien en erg vermakelijk. 3D zeker op Mars een toevoeging. Ik miste wel wat dingen uit het boek.

  16. #16

    Standaard

    Jammer dat deze niet uitkomt in IMAX 3D, leek me er juist een goede film voor.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Jammer dat deze niet uitkomt in IMAX 3D, leek me er juist een goede film voor.
    Gelukkig hebben ze nu daarvoor in de plaats The Walk draaien, echt een geweldige ervaring op dat formaat!

    Heb ze vandaag beide gezien. Vond The Martian tegenvallen, het is wederom een aaneenrijging van allerhande Hollywood cliches.

  18. #18

    Standaard

    Hij draait wel in Dolby Cinema, een alternatief. Ik ga er morgen heen
    The future is Blu

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •