Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 41 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Amazing Spider-Man 2, the (Blu-ray)

    Amazing Spider-Man 2, the (Blu-ray)

    Dit middenstuk van de nieuwe Spider-Man trilogie trekt alle registers open met maar liefst drie nieuwe slechteriken.

    Update 22 augustus 2014: De screenshots zijn alsnog bijgevoegd.

    Lees dit artikel
    Laatst aangepast door Patrick van den Hul : 22-08-2014 om 20:21

  2. #2

    Standaard

    Kan je helaas dit keer niet serieus nemen, berg reclame voor deze film op het forum en je review lijkt ermee verweven te zijn.

    Zou bijna gaan denken dat je een extra centje van Sony hebt gekregen

    Vond zelf de beeldkwaliteit niet erg boven een goede DVD kwaliteit uitkomen, al was de kwaliteit van het beeld van de 3D schijf
    wel iets beter dan de kwaliteit van de 2D schijf. Grote bla bla bla op de hoes met MASTERED IN 4K, maar kon er echt niet van onder
    de indruk raken, zoals gezegd, het was iets beter dan de DVD series die ik momenteel aan het kijken ben.

    Dan het geluid....... waarschuw de buren maar

    Echt niet, vond het voor deze film meer een beetje de middelmaat en voor wat betreft de 3D schijf kwam Sony voor de originele
    Engelstalige track niet verder dan een DD 5.1 track, sorry voor Sony maar dat eigenwijze arrogante K K K bedrijf snapt nog steeds niet
    dat wij in Nederland niet zitten te wachten op een magere franstalige DTS HD MA 5.1 track die nog slechter klonk dan de DD 5.1 track.

    Overigens klonk de DD5.1 track op de 3D schijf helemaal niet slecht, maar kom nou, dat kan toch beter..... of denkt Sony dat we allemaal van die
    Sony DAV in 1x weggooizooi in Nederland hebben staan? BTW.... die Engelstalige DD 5.1 track op de 2D schijf is een "audio descriptive" track!

    De film is met een grote zak chips en een kist koud bier echt wel te overleven, maar tienen voor beeld en geluid zijn schromelijk overdreven

    Heb net ook een andere net uitgekomen 3D film ter vergelijking opgezet...... Daaaaaag Sony, ga maar gauw met je pis naar de dokter,
    je bent niet helemaal lekker
    Have fun and enjoy your collection

  3. #3

    Standaard

    Krijgt op blu-ray.com toch echt ook een 10 voor beeld DVDPFG.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Krijgt op blu-ray.com toch echt ook een 10 voor beeld DVDPFG.
    Wat zijn "ze" dan weer kwistig geweest
    Have fun and enjoy your collection

  5. #5

    Standaard

    Oh... vergeet het bijna te vragen... wat vind je er zelf van?
    Have fun and enjoy your collection

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Oh... vergeet het bijna te vragen... wat vind je er zelf van?
    Ik heb hem niet gekeken, dus ik kan verder niet (be/ver)oordelen
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #7

    Standaard

    Ik vind de beeldkwaliteit ook gewoon goed hoor... Had je niet al een paar pilsjes op Herman?
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  8. #8
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Deel 2 is duidelijk anders gefilmd. Meer blur shots, niet meer zo scherp als deel 1. En er is een dikke korrel aan het beeld toegevoegd.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik heb hem niet gekeken, dus ik kan verder niet (be/ver)oordelen
    Dat komt nog wel denk ik, je zit dicht bij de bron

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik vind de beeldkwaliteit ook gewoon goed hoor... Had je niet al een paar pilsjes op Herman?
    Beeldkwaliteit van de 3D versie vond ik beter zoals ik al eerder had opgemerkt, die heb dan meer, zeg maar in zijn geheel gezien, terwijl ik bij
    de 2D schijf wat meer door de scenes "gezapt" ben. Met dat zappen kom je dan vaak terecht op momenten dat de acteurs close-up in beeld zijn,
    en juist die momenten vind ik niet veel beter dan DVD kwaliteit. Daarin miste ik detail, zeker van kleding en gezichten waren ook niet echt scherp,
    of worden dan,net als in de Botox boys 2, de acteurs dan enigszins gespaard vraag ik me dan af, al kwam dat kippennekkie van Sally Field
    wel goed uit de verf.

    Dit zou dan een Blockbuster moeten zijn.... dik op de hoes; MASTERED IN 4K en daaronder Maximaal beeld * Breder Kleurenspectrum

    en daarachter tussen haakjes (2D Version only)

    Als je met zo'n Blockbuster uitgave met de 3D niet veel verder komt dan een Dolby Digital 5.1 voor de Main audio track, die overigens niet echt
    slecht klinkt en er dan nog een minder klinkende Franstalige DTS HD MA 5.1 track bijkwakt, dan vind ik dat je hier bij onze Benelux uitgave de
    plank goed misslaat.

    Ja, Michael ik had een biertje op tafel staan tijdens het kijken, spektakel genoeg, maar toch enigszins teleurgesteld dat Sony wederom niet in
    staat is om hier nu eens wat echt knaps hier op de markt te zetten in de Benelux, zo'n film verdient toch op z'n minst een originele soundtrack
    in Dolby True HD 7.1 of DTS HD MA 7.1? Al zouden ze waarschijnlijk de Dolby True HD track bij Sony wel weer vern..k.n net zoals ze toen
    bij Total Recall hebben gedaan

    Was van het geluid, dat ondanks mijn teleurstelling, niet echt slecht was, toch absoluut niet zo onder de indruk dat ik daar een 10 voor zou geven,
    al helemaal niet voor de 3D uitgave en de 2D uitgave verdiend hem ook niet..... Misschien wat streng ten opzichte van de 2D uitgave, maar als
    je de duurdere 3D uitgave koopt dan wil je toch ook dat die klopt. Heb de 3D versie met DD 5.1 geluid gekeken, ga echt niet naar die Franse shit
    luisteren, en de 2D versie gezapt met de Engelstalige DTS HD MA 5.1 track..... nee, geen 10

    Begrijp me niet verkeerd, heb me toch best vermaakt met de film, maar een 10 voor beeld en geluid zit er bij mij niet in, en dat geld voor mij
    voor zowel de 2D als de 3D versie, natuurlijk is een ieder vrij om daar een andere mening over te hebben.

    Sony.... ach, laat maar, ze hebben toch maling aan ons kleine kikkerlandje en dat laten ze blijken ook met die 3D uitgave van ze met voor
    ons een DD5.1 audio track, ook al klonk deze niet echt slecht. Het is niet eerste keer dat ze op deze manier bezig zijn, en dat voor een bedrijf
    dat behalve films ook nog andere producten denkt te kunnen slijten aan mij..... nou dacht het niet

    Het zijn vaak juist die kleine dingen die het doen.....
    Have fun and enjoy your collection

  10. #10
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Jammer genoeg levert die reclame voor Sony ons niks op. Alles wat wij als DVD-team brengen en doen is compleet kosteloos. Dat er veel nieuws was over deze titel heeft simpelweg te maken met wij aangeleverd krijgen en in dit geval mijn lichte voorkeur. Ik ben het eens dat die Dolby 5.1-track eigenlijk not done is bij de 3D-versie, maar dat is inherent aan het land waar we leven. Het is als klagen over ons weer, vrij nutteloos... De beeldkwaliteit vind ik ook netjes in 3D, maar ik merkte wel dat zowel de beeld- en geluidskwaliteit van de 2D-versie van een veel hoger niveau is.

    Ik ben ook geen Sony-fan (meer), 'gruwel' ook van termijnen als 'superbit' en '4K-mastering' enzovoort. Echter kan ik toch niet anders concluderen dat dit een hele mooie uitgave is. Jammer van de Dolby-track op de 3D-versie, maar ik vind Sony best een goede beurt maken. Genoeg keuze in versie en tegen een redelijke prijs, bieden ze ons bij de hier besproken meest simpele versie al een heel compleet product waar Iig genoeg aandacht aan is besteedt. Of de 4K-'krachtterm' nu wel of niet enorm bij draagt? Kwaad kan het meestal niet. Ook als blu-ray disc vind ik deze uitgave weer een referentie. Mooie menu's en genoeg extra's. Zelfs de coverart kan me dit keer wel bekoren. Ik ben wel blij met deze uitgave!

    Dan doe je Patrick toch echt een beetje tekort, vind ik... Vind je niet..?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Jammer genoeg levert die reclame voor Sony ons niks op. Alles wat wij als DVD-team brengen en doen is compleet kosteloos. Dat er veel nieuws was over deze titel heeft simpelweg te maken met wij aangeleverd krijgen en in dit geval mijn lichte voorkeur. Ik ben het eens dat die Dolby 5.1-track eigenlijk not done is bij de 3D-versie, maar dat is inherent aan het land waar we leven. Het is als klagen over ons weer, vrij nutteloos... De beeldkwaliteit vind ik ook netjes in 3D, maar ik merkte wel dat zowel de beeld- en geluidskwaliteit van de 2D-versie van een veel hoger niveau is.

    Ik ben ook geen Sony-fan (meer), 'gruwel' ook van termijnen als 'superbit' en '4K-mastering' enzovoort. Echter kan ik toch niet anders concluderen dat dit een hele mooie uitgave is. Jammer van de Dolby-track op de 3D-versie, maar ik vind Sony best een goede beurt maken. Genoeg keuze in versie en tegen een redelijke prijs, bieden ze ons bij de hier besproken meest simpele versie al een heel compleet product waar Iig genoeg aandacht aan is besteedt. Of de 4K-'krachtterm' nu wel of niet enorm bij draagt? Kwaad kan het meestal niet. Ook als blu-ray disc vind ik deze uitgave weer een referentie. Mooie menu's en genoeg extra's. Zelfs de coverart kan me dit keer wel bekoren. Ik ben wel blij met deze uitgave!

    Dan doe je Patrick toch echt een beetje tekort, vind ik... Vind je niet..?
    Patrick heeft de 2D versie besproken, dat schijfje zit erbij in mijn 3D versie van de aankoop. Patrick schrijft dat net even anders, er is ook een 2D versie
    waar het 3D schijfje bijzit, ach een nuance verschil.

    De vraagprijs in de winkel was €29,99 voor de 3D uitgave(Bol vraagt 27,99), niet echt een koopje vind ik, maar ook daar mag je een eigen mening over hebben

    We verschillen alleen van mening over de cijfertjes, hij mag het van mij tienen vinden, doch dat vind ik persoonlijk net iets teveel.

    Hij mag nog wel even die engelse DD 5.1 track beter beschrijven, dat is een audio descriptive track......

    De buren waarschuwen.... ja .... bij Transformers die audio track doet de kopjes uit de kast denderen

    Er zijn mensen die heel erg letten op de extra's en de uitstraling van een product, daar wordt dan ook een prijsje voor gerekent,
    zelf ben ik daar in denk ik iets te nuchter, het gaat mij in hoofdzaak om de film en kijk meestal de extra's niet, een mooie hoes
    is leuk, maar ik vind een uitgebreide en kloppende info belangrijker en daar rammelt het helaas steeds meer aan, en dat
    geld helaas voor een hele berg uitgevers. Mooie menu's..... ach, heb ze het liefst zodanig dat ze logisch zijn en duidelijk
    zijn en ook daar mankeert het wel eens aan, deze was gewoon goed.

    Oh.... die van mij kwam bij Saturn vandaan, was deze maand al heel ver over mijn budget heen, maar de 3 halen 2 betalen
    actie was voor mij te aanlokkelijk als 3D liefhebber, heb dan ook vreselijk gezondigd


    Eigenlijk heb ik helemaal geen commentaar op Patrick, zijn review was duidelijk, alleen voor mij geen tienen, en dan wil
    dat niet zeggen dat het dan slecht was toch?
    Have fun and enjoy your collection

  12. #12

    Standaard

    Heb gisteren de Digibook versie bij de MM gekocht en die ziet er tof uit.

    Vandaag of morgen ga ik de film kijken dus ben erg benieuwd.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Dat komt nog wel denk ik, je zit dicht bij de bron
    Heb de 1e amazing ook niet gekeken, dus ik denk van niet. Die vorige Spidey heeft mijn zin in Spiderman verpest, de braverik.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Heb de 1e amazing ook niet gekeken, dus ik denk van niet. Die vorige Spidey heeft mijn zin in Spiderman verpest, de braverik.
    Ja, dat was een beetje een watje

    Deze is iet wat meer spicy..... ach, je kunt er altijd een kwartiertje aan wagen en als het niets is, uit de speler verwijderen.
    Have fun and enjoy your collection

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Heb de 1e amazing ook niet gekeken, dus ik denk van niet. Die vorige Spidey heeft mijn zin in Spiderman verpest, de braverik.
    Misschien dan een goede reden om deze nieuwe kijk op Spiderman [Marc Webb] wel te kijken..

    Persoonlijk was ik van die vorige 3 wel fan.
    Laatst aangepast door jeroeni : 22-08-2014 om 13:01

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Ja, dat was een beetje een watje

    Deze is iet wat meer spicy..... ach, je kunt er altijd een kwartiertje aan wagen en als het niets is, uit de speler verwijderen.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Misschien dan een goede reden om deze nieuwe kijk op Spiderman [Marc Webb] wel te kijken..

    Persoonlijk was ik van die vorige 3 wel fan.
    Wie weet
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Deel 2 is duidelijk anders gefilmd. Meer blur shots, niet meer zo scherp als deel 1. En er is een dikke korrel aan het beeld toegevoegd.
    Heb hem eerst even gekeken zonder me al teveel te laten afleiden door de techniek, maar toen ik wat meer op het beeld ging letten zag ik
    zo'n 3 verschillende filmstijlen, en 1 ervan leek een beetje op de stijl zoals in Dredd werd gebruikt, alleen op een iets softere manier.

    Nu let ik normaal gesproken minder op de techniek, maar door het wel heel erg jubelende schrijven erover ga je er dan een beetje oplettender naar kijken,
    ik heb echt genoten van de film, al te diep moet je bij deze spektakel dan ook niet nadenken, de beelden waren onderhoudend en vaak van
    een hoog spektakel niveau, bij tijd en wijlen mooi scherp en op andere momenten weer niet.

    Dredd was als ik het mij goed herinner in 1 stijl gefilmd, Spinnetje 2 lijkt minstens 3 stijlen te hebben.... storen deed het mij dat geenzins, zag er allemaal best
    goed uit, maar voor mij geen 10.
    Have fun and enjoy your collection

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Misschien dan een goede reden om deze nieuwe kijk op Spiderman [Marc Webb] wel te kijken..

    Persoonlijk was ik van die vorige 3 wel fan.
    Ik had ook geen hekel aan de vorige Spiderman, het paste allemaal wel bij het geheel, heb ze dan ook nog alle 3
    Have fun and enjoy your collection

  19. #19

    Standaard

    Gisteren gezien en ik vond hem zwaar tegenvallen; een dure b-film. On het begin zwaaien door NY kon zelfs een blinde zien dat het nep was en het einde, en ik zal voorzichtig zijn om niets te verklappen, was vaag. Nazage op het net bleek dat men essentiële informatie was vergeten. Waarschijnlijk iets te bot geweest met de schaar. Ik kan deze film niet aanbevelen, maar gewoon op regenachtige dag kijken en bij de letters alles vergeten. Dat gaat wel.

  20. #20

    Standaard

    Ga hem morgenavond kijken maar wel in 2d.
    Beeldkwaliteit moet volgens recensies in 2d zeer goed zijn dus ben benieuwd.
    Het hele 3d gebeuren doe ik al heel lang niet meer, voegt in mijn ogen niets toe behalve mindere beeldkwailiteit, duurdere prijs en een klote bril op je kop en in dit geval ook nog dolby 5.1
    Dan is de keuze voor mij snel gemaakt.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  21. #21

    Standaard

    Update 22 augustus 2014: De screenshots zijn alsnog bijgevoegd.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  22. #22
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ha ha, doe er maar gelijk een stuk of twintig...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #23

    Standaard

    Doe er maar geneen meer,
    Vind screenshots een hoop onzin wat nooit te vergelijken is.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  24. #24

    Standaard

    @dvdpf.
    Jouw optoma geeft in 3d een beter beeld dan in 2d.
    Dit komt door de geringe zwartwaardes in 2d van je beamer.
    Als je de lampuren dan ook nog opjaagt tot het maximale aan dan denk ik niet dat je nog een redelijk beeld hebt in 2d.
    Bekijk hem morgen wel en dan laat ik je het wel weten.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    @dvdpf.
    Jouw optoma geeft in 3d een beter beeld dan in 2d.
    Dit komt door de geringe zwartwaardes in 2d van je beamer.
    Als je de lampuren dan ook nog opjaagt tot het maximale aan dan denk ik niet dat je nog een redelijk beeld hebt in 2d.
    Bekijk hem morgen wel en dan laat ik je het wel weten.
    Ik ben zeer tevreden over beide standen, zeker in mijn gebruiksomgeving

    Vreemd genoeg heeft hij rond de 2700 uur de lamptijd zelf gereset..... kan me haast
    niet voorstellen dat ik het per ongeluk zelf gedaan heb. Hij staat nu rond de 80 uur, dus
    de lamp gaat al richting de 2800 uur, kan niet zeggen dat ik nu de indruk heb dat het
    beeld minder is geworden.

    Het beeld in 3D is echt heel mooi, maar dat is je bekent, een bril op is niet echt iets
    waar ik vrolijk van wordt, draag ook geen ander soort bril, maar de grote brillen van
    de Optoma zijn redelijk prettig te dragen, zeker in vergelijking met de brillen die ik
    bij de Samsung Plasma heb, al gebruik ik de TV bijna nooit meer.

    Je mag het best komen controleren, maar je mag me ook op mijn woord geloven, het 2D
    beeld is nog steeds perfect, al voldoet het niet aan jouw standaard op het gebied van
    de zwartwaarden, zelf heb ik daar geen moeite mee. Overigens jaag ik de lamp er niet
    door met 3D gebruik, ik kijk soms in geen weken in 3D en spaar een paar 3D films op, heb
    een neef die er ook gek op is en dan kijken we er een aantal achter elkaar, met de TV was
    dat vermoeiend, met de beamer gaat dat best.


    Heb ook nog een reserve beamer staan, die is op lampuren gebied nog helemaal fris
    en fruitig, maar heb hem keurig ingepakt staan, is de backup voor het geval de dienstdoende
    er onverhoopt mee gaat nokken. Denk dat de lamp nog wel een hele tijd goed blijft, hij
    gaat bij mij net als bij andere slimme gebruikers, niet om het uur aan en uit. Heel erg duur
    is zo'n lamp ook weer niet, zal er binnenkort eens 1 bestellen, beter mee verlegen dan
    om verlegen, al is het naar mijn bescheiden mening nog lang niet nodig om hem te vervangen,
    de huidige lamp is nog steeds het zonnetje in huis


    TV series, heb er momenteel nog een hele grote verzameling ongekeken van staan, die hoeven
    van mij echt niet in 3D, de meeste series staan ook nog eens op DVD.


    Doch deze Spider 2 is nu juist weer wel leuk in 3D, het lijkt of ze het er ook echt voor hebben gemaakt,
    heb overigens ook de nieuwe Captain America, die ben ik momenteel aan het kijken, is ook echt
    geweldig in 3D. Net als bij Spider moet je het natuurlijk niet serieus gaan nemen, het is gemaakt
    voor het amusement, niet om een stad of land waarheidsgetrouw te gaan weergeven

    Als je in mijn 3D lijstje kijkt, dan kun je zien dat ik nog wat kortgeleden aangeschafte3D titels te gaan heb,
    moet er nog een heel stel van zien...... er zijn zelfs titels die ik al wat langer heb, die ik nog niet gezien
    heb. Het is best mooi om in 3D te kijken, maar het moet apart en mooi blijven, zal wel net zoiets zijn
    als waarom jij niet alles met de beamer kijkt terwijl ik dat juist weer wel doe.

    Ach, we hebben allemaal zo ons ding en we genieten allemaal op onze eigen wijze, en geloof
    me vriend, ik ben echt tevreden over mijn setup en ik geniet er met volle teugen van

    Ben benieuwd naar je mening over spidertje 2.
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •