Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 38 van 38 worden weergegeven.
  1. #26
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Nog een toevoeging.. Ik hoop eigenlijk dat ze met al die Marvel films nog verder gaan dan Avengers. Thanos is de uiteindelijke vijand die verslagen moet worden.
    Maar ik hoop eigenlijk dat ze hierna nog een stapje verder gaan en dan naar een trilogy voor mijn part. "Secret Wars" met de voor zover mogelijk originele cast..
    In dit verhaallijn zijn alle Marvel helden bijelkaar. Dus de Avengers, Fantastic 4, Spider-Man, X-Men, enz... In Secret Wars 2 vechten ze tegen de Beyonder.
    Dit is een van de sterkste Marvel character ooit. Maar ja.. Dit zal wel teveel van het goede zijn voor Hollywood..
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  2. #27
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    En de rechten liggen - nu nog - bij verschillende studio's. en het gerucht gaat nu dat veel Avengers niet zullen overleven ten tijde van het derde deel.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Nog een toevoeging.. Ik hoop eigenlijk dat ze met al die Marvel films nog verder gaan dan Avengers. Thanos is de uiteindelijke vijand die verslagen moet worden.
    Maar ik hoop eigenlijk dat ze hierna nog een stapje verder gaan en dan naar een trilogy voor mijn part. "Secret Wars" met de voor zover mogelijk originele cast..
    In dit verhaallijn zijn alle Marvel helden bijelkaar. Dus de Avengers, Fantastic 4, Spider-Man, X-Men, enz... In Secret Wars 2 vechten ze tegen de Beyonder.
    Dit is een van de sterkste Marvel character ooit. Maar ja.. Dit zal wel teveel van het goede zijn voor Hollywood..
    Kijk eens in dit topic! Hier praten we over alles wat met comics te maken heeft.
    Wat jij wil, willen vele fans met jou. Maar of het er ooit komt? Er zijn heel veel crossovers waarin veel karakters samenkomen, dus wat dat betreft kunnen ze alle kanten op. Alle Marvel helden is nog nooit voorbij gekomen, het zijn er ook teveel om dat te doen. Naast Secret Wars heb je uiteraard Civil War wat een erg aantrekkelijke film zal maken.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Jammer van het cliché 'bad guy wants to destroy the world/rule the universe' verhaaltje en die vervelende pop- en rockdeuntjes ertussendoor. Ja, het is grappig wat er allemaal gebeurt, maar dat hoeft niet nog eens allemaal extra benadrukt te worden door een grappig popliedje.
    Er zijn maar weinig verhaallijnen binnen Marvel zonder bad guy die de wereld wil veroveren. Dat is namelijk het prototype van een superbaddy. De popdeuntjes dienen niet als humoristisch iets, maar puur als soundtrack en om te benadrukken dat Quinn niets heeft meegekregen van aarde na de jaren 80. Zijn referenties vallen ook steeds terug naar zaken uit zijn jeugd en de muziek is voor hem het laatste houvast met de aarde en zijn moeder.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Jammer van het cliché 'bad guy wants to destroy the world/rule the universe' verhaaltje
    Ik denk dat dit toch een beetje eigen aan het genre is. Een romcom kan ook niet zonder star-crossed lovers.

    en die vervelende pop- en rockdeuntjes ertussendoor.
    Het is niet dadelijk mijn genre muziek, maar in tegenstelling tot veel andere films is dit in dit geval wel een essentieel deel van het verhaal. De muziek zal denk ik wel veel mensen aanspreken want de soundtrack van de Awesome Mix Vol. 1 staat op diverse plaatsen op nummer 1 in de hitlijsten, iets wat zeker voor een soundtrack zeer ongebruikelijk is. Dan moeten we al teruggaan naar de tijd van Dirty Dancing en Top Gun.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #31
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het - aparte - muziekgebruik doet mij een beetje Watchmen-achtig aan. Ik vond het wel grappig gedaan.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    en het gerucht gaat nu dat veel Avengers niet zullen overleven ten tijde van het derde deel.
    Als dat al klopt, dan is het nog maar de vraag hoe definitief dat is. Ze lijken bij bosjes te sterven, maar komen weer net zo lustig tot leven -of blijken bij nader inzien toch net niet dood te zijn geweest; Coulson, Fury, Loki, Crossbones, Bucky enz.) . De meeste acteurs hebben volgens mij nog contracten voor meer films na The Avengers 2
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  8. #33
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik zou dat ook zeer jammer vinden en veels te vroeg voor zoiets. Het is ook dat ik daar toevallig over las en het samenviel met de vrouwelijke variant van... En de ontwikkeling rondom Rogers en Wilson. decennia lang zijn er duizenden comics verschenen en na één film zou de basis al anders zijn. Scarlet Witch is in de strips wel een grote invloed op het uit elkaar vallen van The Avengers en de komst van Falcon samen met de ontwikkelingen dat hij de nieuwe Cap zou worden, zou het gerucht zomaar realiteit kunnen maken. Er zijn ook teaser te zien waarin bijna alle Avengers verslagen zijn. Inclusief het schild van Cap.

    Een samenkomst met TGOTG zou wel veel makkelijker kunnen dan bijvoorbeeld Spider-Man of Wolverine, want die zijn vooralsnog van Sony. Ik zou het wel toejuichen... In een later stadium.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #34

    Standaard

    100% dat er op een gegeven moment karakters gaan sterven. Je kan niet een haast onverslaanbare superheld hebben en dat er vervolgens niemand dood gaat. Dat ze dood gaan en dan vervolgens weer teruggehaald worden, zie ik ook nog wel gebeuren. Dit komt zo vaak voor in de strips. Thanos doodt de helft van het universum en dat wordt later ook weer hersteld, inclusief alle dode helden. Hetzelfde verhaal in Ultron en Days of Future Past.
    De acteurs van de films hebben echter een beperkte houdbaarheid en op een gegeven moment willen ze misschien niet meer. In de strips worden karakters om de haverklap gereboot of worden gewoon niet ouder. Dit kan in de films alleen met andere acteurs en het is de vraag of het publiek dat pikt als ze al vele films gewend zijn aan bepaalde gezichten. Kan me nu ook geen andere acteur voorstellen als Tony Stark bijvoorbeeld. De langdurige vastlegging van Sebastian Stan doet mij vermoeden dat ze hem naar voren schuiven, nog voor Falcon. Met Iron Man kunnen ze ook nog de kant van Rhodes op die ook een tijdje in het pak gezeten heeft. Ook Thor heeft meerdere identiteiten gehad, maar ik denk dat ze eerder kiezen voor nieuwe helden. Scarlet Witch en Quicksilver krijgen we er nu al bij, gevolgd door Ant-Man. Geruchten over een Black Panther film en Doctor Strange zijn sterk dus ook dat ondersteunt die theorie. We hoeven ons nooit te vervelen, want de lijst met karakters is lang, zeer lang.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Het - aparte - muziekgebruik doet mij een beetje Watchmen-achtig aan. Ik vond het wel grappig gedaan.
    Ik vond het ietwat geforceerd overkomen. In het begin werkte het omdat je het niet verwacht, maar daarna werd het er steeds bijgesleept om te benadrukken dat Quinn gehecht is aan zijn walkman en nostalgische gevoelens. Ja, dat had ik na het intro ook wel door. Bij Watchmen was het natuurlijker omdat in de comic series ook wordt gerefereerd naar bepaalde muzieknummers, zoals b.v. Bob Dylan's 'The Times They Are A-Changin'', Billie Holiday's 'You're My Thrill' en Nat King Cole's 'Unforgettable', die allen in de film terug te vinden zijn.

  11. #36

    Standaard

    Dit is dan een 3D film waar ik even meer dan 20 euro voor betaald heb

    Jullie hadden me lekker gemaakt en SF is HELEMAAL mijn ding

    Ga hem zo kijken in 3D en laat jullie natuurlijk ook mijn ervaring weten,
    hoop natuurlijk ook een dikke vette 10 voor alles te kunnen uitdelen
    Have fun and enjoy your collection

  12. #37

    Standaard

    Met de visite bekeken en een paar dagen ervoor had ik hem zelf ook al een keer gezien.

    Heerlijke film, leuk verhaal, lekkere actie en heel veel spectaculaire beelden en op de 3D schijf
    is er net als bij de laatste Transformers wisseling van het beeldformaat.

    Een toppertje, echt leuk vermaak als je net als ik van dit soort films houd, voor de BR die ik
    zelf in 3D heb bekeken was het een 10 rondom, voor zowel het geluid als het beeld en
    het verhaal zoals het zich afspeelde met de humor en de actie

    Aan het eind kwam er nog iets van een melding in de trand van..... :

    We komen terug...

    Nou laat deel 2 maar komen
    Have fun and enjoy your collection

  13. #38

    Standaard

    Naar mijn mening is dit een van de allerbeste sf films van de afgelopen 5 jaar.
    Leuke soundtrack en zeer goede special effect,s
    Voor het verhaal ga je natuurlijk niet naar zo,n film.
    In deze context moet je het ook zien..
    Als sf film is deze nagenoeg perfect.
    Je kan lopen miepen dat er dingen in het verhaal niet kloppen maar dat weet je gewoon bij een sf knaller.
    Ik heb deze films 2 x gezien in de bios en geloof me dat gebeurt niet vaak meer.
    who is more foolish,the fool or the fool that
    follows him

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •