Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 38 worden weergegeven.
  1. #1
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard Guardians Of The Galaxy (Bioscoop)

    Guardians Of The Galaxy (Bioscoop)

    Een rollercoaster-ride van ongekend niveau en visueel genot of zal de onbekende groep helden uit het Marvel universum het toch niet redden?

    Lees dit artikel
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 14-08-2014 om 09:47

  2. #2

    Standaard

    Ik ben niet echt een Bioscoopganger dus op Bluray wil ik hem eind van het jaar meteen hebben.

  3. #3
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik zou een uitzondering maken! Veels te lang wachten anders...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #4

    Standaard

    Ik ga dit ook niet meteen in de bioscoop gaan bekijken… trekt me totaal niet. Ook dat geschreeuw overal dat het de beste film van het jaar is… really ? Het is en blijf een Marvel film.

  5. #5
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat is het hele punt. Ik heb deze film twee weken terug in de VS gezien zonder dat ik ook maar één trailer of onbevooroordeeld woord had gehoord en gelezen. Ik had daarom ook een beetje hetzelfde gevoel, "Zal wel leuk zijn, maar niet iets waar ik op voorhand echt laaiend over ben". Maar niets was minder waar. Ik heb echt genoten, terwijl ik meestal na een film even nodig heb om echt te weten wat ik er van vond. Ik werd redelijk weggeblazen. Ik ben natuurlijk wel een Marvel-fan en daardoor zal het een enigszins bevoordeelde mening zijn. Daarnaast is het voor ieder wat wils, maar dat veranderd niks aan mijn advies... Marvel-fan of niet

    Ik laat me voor de rest nooit beïnvloeden door geschreeuw of meningen van anderen, begrijp ik nou goed dat jij dat dan wel doet?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #6

    Standaard

    Dus het is een Marvel film? Kan het dan niet de beste film van het jaar zijn? Als je puur kijkt naar hoe de film in elkaar steekt, dan is het zoals gezegd nagenoeg perfect. De balans tussen spanning, humor en drama is optimaal, aangevuld met zeer goede actie en overtuigende effecten. De casting is verder ook perfect, Pratt overtuigt in alle facetten van zijn spel. Dave Bautista verdient een eervolle vermelding. Hij zet zijn karakter zeer goed neer, eindelijk eens een worstelaar die echt kan acteren. Ja beter dan The Rock, in deze film althans.
    Ikzelf kon de personages al zeer goed, na eerder al alle comics gelezen te hebben. Dit is echter niet noodzakelijk, hoewel de insider wel de nodige leuke dingen zal opvallen. De grote bad guy van de komende Marvel films, nee niet Ultron, wordt handig geïntroduceerd en dit smaakt alleen maar naar meer. Ik heb zeer genoten van deze film, die alles bevat wat een blockbuster moet bevatten. En ja, nu al dé film van het jaar!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ik ga dit ook niet meteen in de bioscoop gaan bekijken… trekt me totaal niet. Ook dat geschreeuw overal dat het de beste film van het jaar is… really ? Het is en blijf een Marvel film.
    Mij trekt dit ook totaal niet. Ben echt helemaal klaar met al die superhelden films...............

  8. #8
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Maar... Eigenlijk is dit juist geen superheldenfilm en doet eerder denken aan een Sci-Fi-avonturenfilm. Dus dan zijn het eerder de vooroordelen van het genre wat je tegenhoudt?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #9

    Standaard

    Nja ik wacht wel op Gone Girl of Interstellar als film van het jaar… Geef liever daar 10 euro aan in de bioscoop. Guardians koop ik later toch op blu-ray dus anders ook weer wegggooid geld om nu snel naar de bioscoop te lopen voor een film die met niet helemaal trekt.

  10. #10

    Standaard

    Ik denk dat als je bv van Star Wars houd dit echt je ding is.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ik denk dat als je bv van Star Wars houd dit echt je ding is.
    Dan ga ik zeker niet gaan kijken…

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Dan ga ik zeker niet gaan kijken…
    Maar wat had je dan gehoopt dat het zal zijn ?

    Interesse is er anders zit je niet in dit topic.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Maar wat had je dan gehoopt dat het zal zijn ?

    Interesse is er anders zit je niet in dit topic.
    Ik hoop eigenlijk niets van een Marvel film… Vind zijn me soms wat te kinderachtig… Wat me ook stoorde bij bijvoorbeeld. Captain America 2 was dat gewoon het feit dat het uiteindelijk toch om superhelden draaide. Terwijl de film een poging deed om iets anders te zijn.

  14. #14
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Nja ik wacht wel op Gone Girl of Interstellar als film van het jaar… Geef liever daar 10 euro aan in de bioscoop. Guardians koop ik later toch op blu-ray dus anders ook weer wegggooid geld om nu snel naar de bioscoop te lopen voor een film die met niet helemaal trekt.
    Dan zou ik hem ook niet op Blu-ray kopen als het je niet trekt... Ik heb nu precies het tegenovergestelde als jij. Ik heb nu een paar trailers gezien van Interstellar en dat lijkt me nu juist een overhypde film puur omdat het een Nolan-film is. Ik wil hem zeker eens zien, maar niet persé in de bioscoop! Het blijft mijn persoonlijke mening - dus zo moet je het ook zien -, maar persoonlijk zou ik juist dit soort films - zijnde blockbusters - op het grote doek willen zien. Gone girl wil ik zeker zien, maar zeker is wel dat ik die thuis kijk en niet in een drukke bioscoop, waar ik me snel ga irriteren aan randverschijnselen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ik hoop eigenlijk niets van een Marvel film… Vind zijn me soms wat te kinderachtig… Wat me ook stoorde bij bijvoorbeeld. Captain America 2 was dat gewoon het feit dat het uiteindelijk toch om superhelden draaide. Terwijl de film een poging deed om iets anders te zijn.
    Dat kan toch ook niet anders. Het is Captain America! Beetje raar als het niet om superhelden gaat!
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 15-08-2014 om 00:42
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Dat kan toch ook niet anders. Het is Captain America! Beetje raar als het niet om superhelden gaat!
    Superhelden zijn m'n ding zo niet… mocht je het nog niet door hebben.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Nja ik wacht wel op Gone Girl of Interstellar als film van het jaar… Geef liever daar 10 euro aan in de bioscoop. Guardians koop ik later toch op blu-ray dus anders ook weer wegggooid geld om nu snel naar de bioscoop te lopen voor een film die met niet helemaal trekt.
    Het lijkt mij goedkoper om de film in de bios te kijken dan later de blu-ray te kopen .

    Ikzelf ga deze juist wel in de bios kijken, gisteravond bij de blu-ray van Captain America zat ook de 3D trailer als opwarmer.

  17. #17
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Superhelden zijn m'n ding zo niet… mocht je het nog niet door hebben.
    Dat snap ik. Ik heb het zelf bijvoorbeeld niet zo op arthouse-films en kijk ze daarom ook niet. Heb ook niet de behoefte dat uit te leggen in een arthouse-filmtopic. En helemaal niet in de hoop iets anders te zien. Waarom kijk je ze dan wel?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #18

    Standaard

    Ik zit waarschijnlijk zaterdagavond wel weer in de bioscoop...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Dat snap ik. Ik heb het zelf bijvoorbeeld niet zo op arthouse-films en kijk ze daarom ook niet. Heb ook niet de behoefte dat uit te leggen in een arthouse-filmtopic. En helemaal niet in de hoop iets anders te zien. Waarom kijk je ze dan wel?
    Voor de visual effects en het simpele vermaak. Na het zien van zo'n film denk ja oké dat heb ik ook weer gehad maar echt onder de indruk ben ik daar niet van. Ben zelf bijvoorbeeld die Captain America 2 die ik vorige week zag alweer compleet vergeten. Toen heb ik me min of meer vermaakt maar nu bwa leuk om binnen een jaar of 2 nog eens te zien.

    Vind het ook gewoon leuk om een big budjet film thuis op tv voor het eerst te zien ipv in de bioscoop. Ik kijk eigenlijk alles van blockbusters tot arthouse cinema. Daarom vind ik nog niet alles goed maar vanaf er 1 iets is wat me interesseert wil ik het een kans geven.

  20. #20
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Verre van mij om te oordelen hoor, ik vind dat iedereen leuk moet vinden wat hij leuk vindt. Ik begrijp goed wat je bedoelt. Dus geen kritiek hoor! Ik ben ook niet een extreme bioscoopganger. Thuis zijn vrijwel alle omstandigheden beter. Mijn voorkeur om een film in de bioscoop te moeten kijken beperkt zich vaak wel tot dit soort actie- en spektakelfilms en daarna ook thuis! Maar elk vooroordeel triggert mij wel... Ik denk dan soms is dat een onnodig opgelegde belemmering of een stukje denial... En wat dan overheerst... Dan niet zeggend dat ik ze niet heb. Vandaar mijn reactie.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ik denk dat als je bv van Star Wars houd dit echt je ding is.
    Net de film gezien, als had dezelfde gedachte. Geen moment van verveling.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  22. #22

    Standaard

    Van het weekend gaan zien. Echt een van de beste Marvel films ooit.

  23. #23

    Standaard

    Voor mij toch wel de film van het jaar, ik heb me kapot gelachen in de zaal en vond het zelfs een betere film dan The Avengers. Genoeg spanning en humor in de film in iedergeval. Van mij mogen er wel wat meer van dit soort films verschijnen in de bioscopen. Nu is het te hopen dat het vervolg hetzelfde niveau weet vast te houden en genoeg verassingen nog weet te brengen.
    Ikran is not horse!

  24. #24

    Standaard

    I am Groot.

    Leuke film, erg vermakelijk. Toffe cgi, leuke personages. Een aantal bekende koppen en (voice) cameo's (o.a. Josh Brolin, Lloyd Kaufman, Nathan Fillion, Rob Zombie). Jammer van het cliché 'bad guy wants to destroy the world/rule the universe' verhaaltje en die vervelende pop- en rockdeuntjes ertussendoor. Ja, het is grappig wat er allemaal gebeurt, maar dat hoeft niet nog eens allemaal extra benadrukt te worden door een grappig popliedje. Het werkte eigenlijk alleen in het begin op de lachspieren en daarna werd het flink uitgemolken, tot het vervelende aan toe. De 3D voegde wederom helemaal niets toe, behalve een kijkdooseffect. Kijk 'm in 2D als je de mogelijkheid hebt.

    8/10

  25. #25
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Leuke vermakelijke film.. Humor aanwezig op de juiste momenten en hier zeer van genoten. Special effects waar je weer u tegen zegt. Fantastische '70 Soul muziek dat gek genoeg wel past in deze film.
    Inderdaad ook weer knipogen naar volgende Marvel-films.
    Wel handig dat je je een klein beetje verdiept in de Marvel universe voordat je deze gaat zien. Ik ben zelf een Marvel-fan dus voor mij bekend. Maar voor een niet Marvel kenner een zeer onbekende
    Superhelden team. Iedereen kent de Hulk natuurlijk wel maar Groot...Een niet Marvel kenner heeft nog nooit van hem gehoord...

    Laatst aangepast door geoffreyvanvugt : 31-08-2014 om 12:58
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •