Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 47 van 47 worden weergegeven.
  1. #26

  2. #27

    Standaard

    Hoeveel wil je voor alles wat je nog hebt ?

  3. #28

    Standaard

    Hi!

    100 euro , dan mag je ze allemaal hebben

  4. #29

  5. #30

  6. #31

  7. #32

    Standaard

    Zou je de (vraag)prijzen erbij willen plaatsen? Zoals je wellicht weet is dat verplicht op het forum.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  8. #33

  9. #34
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Graag willen wij je nogmaals verzoeken de (vraag)prijzen in je starttopic te plaatsen? Zoals je wellicht weet is dat verplicht op het forum. Anders zijn wij genoodzaakt het topic (tijdelijk) te sluiten.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #35

    Standaard

    Ik heb het aangepast , vind het alleen een beetje vreemd ... , is dit voor het groepje mensen die geen zin hebben om zelf met een aanbod te komen? , tot nu toe gaan de verkopen goed zoals je ziet O_o , mensen komen zelf netjes met een bod.

  11. #36

    Standaard

    We vragen dit om voor de potentiële kopers een indicatie te geven wat ze kunnen verwachten. Zij denken 1 euro, de verkoper denkt aan 5...
    Met de vraagprijs weet de koper direct het geen zin heeft om een bod te doen. En de verkoper krijgt geen onzinnige biedingen waar hij/zij niets mee kan.
    Jouw vraagprijs is alleszins redelijk, dus dat probleem verwacht ik niet. Maar dat weet de belangstellende nu dan ook en maakt het voor iedereen overzichtelijker.
    Sterker nog, het zou nu zomaar kunnen dat je meer verzoeken krijgt, nu men weet wat je vraagprijs is.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  12. #37

    Standaard

    Oke is prima , ik zal het er voortaan bij zetten.

  13. #38

  14. #39

  15. #40

  16. #41

    Standaard

    1 DVD verkocht

    DE REST MAG VOOR 75 EURO WEG !!! , Wie o wie!

  17. #42

    Standaard

    Ik wil de once upon a time in china box graag overnemen

  18. #43

  19. #44

  20. #45

  21. #46

  22. #47

    Standaard

    Topic kan dicht , reageert niemand meer.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •