Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 30 van 30 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    En ze gaan maar door met aankondigingen:



    Volgens mij zijn ze redelijk de weg kwijt daar....

  2. #27

    Standaard

    Na eerder al afbeeldingen van Secret War en Civil War geplaatst te hebben, komt Marvel wederom met een aankondiging van een serie die al eens geweest is. Dat is dus de derde op rij, allen voor 2015. Lijkt me sterk dat ze dit allemaal opnieuw gaan uitbrengen, dus het blijft gissen wat ze van plan zijn. Of het moet te maken met Marvel Now, een nieuw publiek proberen te bereiken met al bekende comics. Voor mij hoeft dat allemaal niet want heb ze allemaal al gelezen. Derde voor 2015 is dus House of M...


  3. #28

    Standaard

    Begin dit jaar is Marvel begonnen met Star wars strips, volgens Marvel.com zijn er al 2 beschikbaar en ook is er een aparte reeks van Darth Vader.
    Heeft er iemand enig idee waar je die in een fysieke stripwinkel kan vinden, liefst in België of een online shop.

    http://www.starwars.com/news/sdcc-20...mics-exclusive

  4. #29

    Standaard

    Ze zullen toch wel bij de betere striphandel liggen, waar ze ook andere Amerikaanse comics verkopen. Heb de eerste twee Star Wars en de eerste Darth Vader al online gekocht en ik vond ze top. Er is ook een kortlopende serie van Princess Leia. Eerste deel daarvan ook al binnen, iets minder enthousiast hierover maar heeft zeker potentie.

  5. #30

    Standaard

    Uitstekend tekenwerk van Romain Hugault en prima scenario van Yann. Tevens in prachtige hardcovers: trilogie Angel Wings (deel 3 in 2016):



    Franstalig: uitgever Paquet; NL-talig: uitgever Silvester.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •