Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 131 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Klopt het trouwens de digipack-versie alleen in de UK te verkrijgen is? En niet in de VS of Duitsland?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Klopt het trouwens de digipack-versie alleen in de UK te verkrijgen is? En niet in de VS of Duitsland?
    In Duitsland is nog geen release aangekondigd, VS is inderdaad een standaard keep case.

  3. #53

    Standaard

    Heeft iemand al een blu-ray exemplaar van seizoen 2 van Zavvi weten te bemachtigen? Ik wil graag weten of dat de Digibook of Amaray versie is.

  4. #54

    Standaard

    Ik heb 'm van amazon en dus de digipack. Bij zavvi is het inderdaad verwarrend; het eerste plaatje is een amaray maar het derde plaatje een digipack.
    Misschien kun je ze via twitter benaderen; daar reageren ze sneller dan via mail o.i.d..

  5. #55

    Standaard

    Ja, klopt inderdaad. Ik heb ze al meerdere keren benaderd, en ze blijven maar zeggen dat ze er mee bezig zijn. Nou ja, mijn geduld raakt een beetje op dus vandaar dat ik het maar hier probeer.

  6. #56

    Standaard

    Ik heb hem binnen van zavvi, het is een amaray (zo'n standaard plastic hoesje is dat toch?).

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Anthonie Bekijk bericht
    Ik heb hem binnen van zavvi, het is een amaray (zo'n standaard plastic hoesje is dat toch?).
    Ah, top! Dat is de versie die ik ook wil, snel bestellen dus. Heel erg bedankt

  8. #58

    Standaard

    Vorig jaar toen dacht ik ook de standaard BD te bestellen bij ZAVVI (seizoen 1), kreeg ik toch die digipack!
    I Love My Sci-Fi

  9. #59

    Standaard

    Het heeft even geduurd, maar seizoen 3 is nu ook te bestellen in Engeland; hij komt 30 januari uit.
    Als ik de info op zavvi mag geloven wordt het een mooiere release dan seizoen 2: de schijfjes zijn niet meer zo saai blauw en ze hebben het over "captivating bonus features". Dat moet dan toch meer dan een gag reel zijn lijkt me.

  10. #60

    Standaard

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  11. #61

    Standaard

    Ja, het is weer gelukkig een digipack ...

  12. #62

    Standaard

    Volgens de BBFC website zijn de bonus features bloopers (4 min 18 sec) en deleted scenes (8 min 56 sec).

  13. #63

    Standaard

    Meer dan 13 minuten aan extra's, het kan niet op . Maar goed, gelukkig hebben we het boek nog...

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Meer dan 13 minuten aan extra's, het kan niet op . Maar goed, gelukkig hebben we het boek nog...
    Jij houdt wel van die boeken!

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Jij houdt wel van die boeken!
    Het zal wel moeten met die extra's die Marvel tegenwoordig er bij doet .

  16. #66

    Standaard

    Je bedoelt de 'declassified' boeken? Zijn die de moeite waard?
    Voor de serie smallville kocht ik er ook zulk soort boeken bij. Die vond ik leuk, maar ze waren wel een stuk goedkoper.

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Het zal wel moeten met die extra's die Marvel tegenwoordig er bij doet .
    Tja, zeker bij de series is het karig. Wel leuk wordt hoop ik Team Thor 2 op de blu-ray van Dr. Strange.

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Anthonie Bekijk bericht
    Je bedoelt de 'declassified' boeken? Zijn die de moeite waard?
    Voor de serie smallville kocht ik er ook zulk soort boeken bij. Die vond ik leuk, maar ze waren wel een stuk goedkoper.
    Goedkoop zijn ze zeker niet, maar dan heb je ook wel wat. Groot, zwaar boek, met een hele stevige hoes er omheen. En qua inhoud zijn de boeken van de series beter dan die van de films imo.

    Hier een voorbeeld van het boek van seizoen 2, meer voorbeelden kun je wel zelf op youtube vinden:


  19. #69

    Standaard

    Ik heb er een beetje moeite mee om meer voor het boek te betalen dan voor de serie zelf, maar ik ga er wel één proberen. Ik denk dat het wel wat voor me is.

  20. #70

    Standaard

    Kijk goed rond voor de prijs; kan nogal schelen.

  21. #71

    Standaard

    Weer wat completer qua MCU tv titels

    IMG_0489.jpg
    Laatst aangepast door tmvde : 04-02-2017 om 10:33

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Weer wat completer qua MCU tv titels

    IMG_0489.jpg
    Ziet er goed uit!
    I Love My Sci-Fi

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MarcelS1 Bekijk bericht
    Ziet er goed uit!

  24. #74

    Standaard

    Die is mij is ondertussen ook binnen, past prima bij de anderen! Nu nog mijn kijkachterstand met seizoen 4 inhalen.....

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Die is mij is ondertussen ook binnen, past prima bij de anderen! Nu nog mijn kijkachterstand met seizoen 4 inhalen.....
    Zeker, is weer net zo dik als die van seizoen 1.

Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •