Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 131 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ik bestel vaak bij zavvi en ben best tevreden hoor. Omdat amazon nu verzendkosten heeft, zijn ze vaak toch iets duurder.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik bestel vaak bij zavvi en ben best tevreden hoor. Omdat amazon nu verzendkosten heeft, zijn ze vaak toch iets duurder.
    Wat is ongeveer de gemiddelde levertijd wanneer je met ZAVI bestelt?
    I Love My Sci-Fi

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MarcelS1 Bekijk bericht
    Wat is ongeveer de gemiddelde levertijd wanneer je met ZAVI bestelt?
    Tussen de 1 tot 2 weken, varieert wat. Maar mij maakt het nooit zo veel uit hoe lang het duurt. Maar dat is nog erg snel vergeleken bij Amazon USA. Daar moet je rekenen op gemiddeld 4 tot 6 weken.
    Bovendien vind ik Zavvi het afgelopen jaar sterk verbeterd in hun verzending, en met name de wijze waarop zij steelbooks verzenden is top. Alleen over de klantenservice hoor je af en toe wel wat klachten.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Tussen de 1 tot 2 weken, varieert wat. Maar mij maakt het nooit zo veel uit hoe lang het duurt. Maar dat is nog erg snel vergeleken bij Amazon USA. Daar moet je rekenen op gemiddeld 4 tot 6 weken.
    Bovendien vind ik Zavvi het afgelopen jaar sterk verbeterd in hun verzending, en met name de wijze waarop zij steelbooks verzenden is top. Alleen over de klantenservice hoor je af en toe wel wat klachten.
    Dank je wel, ga de gok wagen, heb um besteld!
    I Love My Sci-Fi

  5. #30
    memphisflash
    Guest

    Standaard

    Had de James Dean box bij Zavvi besteld, die was verstuurd in een simpele bubble enveloppe, geplet tot en met! Waardeloze verzending als je het mij vraagt ...

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door memphisflash Bekijk bericht
    Had de James Dean box bij Zavvi besteld, die was verstuurd in een simpele bubble enveloppe, geplet tot en met! Waardeloze verzending als je het mij vraagt ...
    Dat heb ik nou met amazon.com al meerdere keren meegemaakt. Met amazon.co.uk heb je iig nog een stevig karton als envelop.
    I Love My Sci-Fi

  7. #32
    memphisflash
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MarcelS1 Bekijk bericht
    Dat heb ik nou met amazon.com al meerdere keren meegemaakt. Met amazon.co.uk heb je iig nog een stevig karton als envelop.
    Dat klopt, alleen met Amazon is het een klacht, zeer nette mail retour en een simpele oplossing - geld of nieuw exemplaar, bij Zavvi is het een hoop gezeik, langzame klachtoplossing en een hoop inspanning van de klant z'n kant ... (is mijn ervaring)

  8. #33

    Standaard

    Ik ben sowieso altijd erg te spreken over de klantenservice bij amazon.co.uk.. Heb 2 x gehad dat er iets met een BR niet in orde was. Dat had dan te maken met het product zelf en eigenlijk hadden zijzelf niet echt schuld (bijv. dat eropstaat dat er nld ondertitels opstaan en die zijn er niet). In beide gevallen volle verantwoordelijkheid genomen, geen poespas. Beide keren mocht ik de BR houden en kreeg ik mn geld terug. Geen gezeik.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Ik ben sowieso altijd erg te spreken over de klantenservice bij amazon.co.uk.. Heb 2 x gehad dat er iets met een BR niet in orde was. Dat had dan te maken met het product zelf en eigenlijk hadden zijzelf niet echt schuld (bijv. dat eropstaat dat er nld ondertitels opstaan en die zijn er niet). In beide gevallen volle verantwoordelijkheid genomen, geen poespas. Beide keren mocht ik de BR houden en kreeg ik mn geld terug. Geen gezeik.
    Qua service heb ik met amazon ook niets te klagen, nooit gehad. Koop er graag, vind het alleen jammer dat er weer verzendkosten moeten worden betaald, en nog meer ook dan voorheen.
    I Love My Sci-Fi

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht

    Ik zie overigens bij zavvi nu een versie met gewone amaray's i.p.v. de digipack, voor de liefhebbers.
    Ik heb de mijne binnen...in uitstekende staat ....maar ondanks de foto op de site laat een amaray verpakking laat zien, is het gewoon de digipack!
    Houd um nu toch maar.
    I Love My Sci-Fi

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MarcelS1 Bekijk bericht
    Ik heb de mijne binnen...in uitstekende staat ....maar ondanks de foto op de site laat een amaray verpakking laat zien, is het gewoon de digipack!
    Houd um nu toch maar.
    Dat is wel vreemd ....nou ja, de inhoud is hetzelfde. Ik ben er net doorheen, er zitten toch wel wat verrassingen bij. Nu nog even de extra's bekijken als het uitkomt.

  12. #37

    Standaard

    En seizoen 2 is aangekondigd voor 18 september in de USA...nu nog wachten op een datum voor de UK. Hopelijk weer zo'n mooie digipack.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    En seizoen 2 is aangekondigd voor 18 september in de USA...nu nog wachten op een datum voor de UK. Hopelijk weer zo'n mooie digipack.
    Dag één aankoop (van de UK versie dan).

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Dag één aankoop (van de UK versie dan).
    Ik ga ook voor de UK versie. Ik heb het seizoen al gezien, maar ben altijd wel benieuwd naar de extra's. En, als het inderdaad weer een zo'n mooie uitgave is als seizoen 1, dan ben ik er ook op de releasedag bij .

  15. #40

    Standaard

    En ik heb seizoen 2 ]in de preorder staan.

    Als je de digipack wilt, wees er snel bij.


  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    En ik heb seizoen 2 ]in de preorder staan.

    Als je de digipack wilt, wees er snel bij.
    Meteen besteld uiteraard!

    Hij is goedkoper (toen ruim 28 pond) dan wat ik destijds voor de digipack van seizoen 1 heb betaald.
    Jammer dat Agent Carter niet gelijktijdig uitkomt!
    Laatst aangepast door tmvde : 23-08-2015 om 10:00

  17. #42
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik ook, want ik heb hem niet gezien. Thanks for the tip. Nu seizoen 1 een keer goedkoop op de kop tikken, maar die heb ik wel al gezien. Alleen oktober is weer duurder geworden.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik ook, want ik heb hem niet gezien. Thanks for the tip. Nu seizoen 1 een keer goedkoop op de kop tikken, maar die heb ik wel al gezien. Alleen oktober is weer duurder geworden.
    Bij amazon.de is de UK box van seizoen 1 tweedehands vrij betaalbaar en wordt geleverd door amazon zelf. Via deze weg ontving ik zelfs het digipack van seizoen 1:
    http://www.amazon.de/gp/offer-listin...condition=used

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Meteen besteld uiteraard!

    Hij is goedkoper (toen ruim 28 pond) dan wat ik destijds voor de digipack van seizoen 1 heb betaald.
    Jammer dat Agent Carter niet gelijktijdig uitkomt!
    Het laatste deel van Agent Carter is net uitgezonden of bijna uitgezonden in de UK, dus ik hoop op een snelle bekendmaking in de UK... Hopen dat ze de prijs een beetje in toom houden, tenslotte zijn het maar 8 delen.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    Bij amazon.de is de UK box van seizoen 1 tweedehands vrij betaalbaar en wordt geleverd door amazon zelf. Via deze weg ontving ik zelfs het digipack van seizoen 1:
    http://www.amazon.de/gp/offer-listin...condition=used
    Dan heb je enorm geluk gehad, want de link verwijst naar de gewone keepcase-versie en niet naar de veel duurdere digipack
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Het laatste deel van Agent Carter is net uitgezonden of bijna uitgezonden in de UK, dus ik hoop op een snelle bekendmaking in de UK... Hopen dat ze de prijs een beetje in toom houden, tenslotte zijn het maar 8 delen.
    Er moet er nog één worden uitgezonden: http://www.foxtv.co.uk/marvels-agent-carter
    Ben inderdaad benieuwd naar de prijs. Star Wars Rebels met 16 afleveringen van 22 minuten (dus eigenlijk ook 8) kost 24 pond.
    Laatst aangepast door tmvde : 25-08-2015 om 09:12

  22. #47

    Standaard

    Slecht nieuws van de US versie wat betreft de extra's: alleen wat deleted scenes en wat bloopers, verder helemaal niets. Agent Carter komt er nog slechter af, alleen bloopers.
    Ook hier geldt dat de UK versie misschien meer heeft, maar ik ga er niet echt van uit.

    Er zijn ook veel klachten over de prijs van de (amazon exclusive!) US versie: die is inmiddels naar $72 gestegen . Belachelijk natuurlijk.... De UK versie is nu al ruimschoots de winnaar: een mooi digipack en een lage prijs.

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Slecht nieuws van de US versie wat betreft de extra's: alleen wat deleted scenes en wat bloopers, verder helemaal niets. Agent Carter komt er nog slechter af, alleen bloopers.
    Ook hier geldt dat de UK versie misschien meer heeft, maar ik ga er niet echt van uit.

    Er zijn ook veel klachten over de prijs van de (amazon exclusive!) US versie: die is inmiddels naar $72 gestegen . Belachelijk natuurlijk.... De UK versie is nu al ruimschoots de winnaar: een mooi digipack en een lage prijs.
    Ben al blij dat SHIELD en Carter uit worden gebracht in de UK, gaat me toch vooral om de afleveringen en de prijs valt in vergelijking met US erg mee.

  24. #49

    Standaard

    Ik hou zelf wel van extra's, zeker ook bij de Marvel releases. En daarin worden we de laatste uitgaves al niet verwend en hier dus helemaal niet.
    Ach ja, het is niet anders.

  25. #50

    Standaard

    Prijs bij Amazon.co.uk is inmiddels (net als Agent Carter) verhoogd naar GBP 29,99, gelukkig heb ik 'em in de pre-order staan!

Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •