Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 131 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D blu-ray

    In de US komt deze al op 9 september uit, maar ik heb netjes gewacht tot deze ook ergens anders beschikbaar was.

    Het eerste seizoen komt nu op 20 oktober uit in de UK, preorder prijs is nu 38 pond.

    Zou 'limited edition digipack' betrekking hebben op de aparte hoesjes in de box?

  2. #2

    Standaard

    Vind de subtitles maar armzalig... Had toch gehoopt op NL subtitles voor dit aangezien Marvel big bucks is wereldwijd atm.

    BTW: dit is bvb een Digipack:


  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht

    Zou 'limited edition digipack' betrekking hebben op de aparte hoesjes in de box?
    Ik baal van die digipack, groot lomp geval. Iedereen heeft te weinig ruimte voor hun verzameling en zij komen weer met een grote box die weer meer kans op schade op kan leveren tijdens transport. Nou ja, maar ff wachten tot dat "limited" voorbij is, hoop snel! Heb het vermoeden dat die in NL niet op Blu-Ray uit gaat komen, tenminste, bij BOL staat al weken alleen maar de DVD te pre-orderen, zonder leverdatum.

    Digipack (klik op foto om te vergroten):
    71MW6gOWPKL._SL1500_.jpg
    Laatst aangepast door MarcelS1 : 22-09-2014 om 10:47
    I Love My Sci-Fi

  4. #4

    Standaard

    Ik vind 'm juist wel mooi. Je opmerking betreffende de ruimte klopt, maar ja, deze komt er zeker in hoor. Ik heb 'm al een tijdje in preorder staan en de prijs was al iets gedaald t.o.v. de prijs waarvoor ik 'm besteld had.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik vind 'm juist wel mooi. Je opmerking betreffende de ruimte klopt, maar ja, deze komt er zeker in hoor. Ik heb 'm al een tijdje in preorder staan en de prijs was al iets gedaald t.o.v. de prijs waarvoor ik 'm besteld had.
    Ik heb niks met die digipacks, heb liever standaard doosjes. Nee ik moet helaas nog ff wachten.
    I Love My Sci-Fi

  6. #6

    Standaard

    Ik zit mij nu ook te bedenken of ik de pre-order gaat annuleren. Niet bij stilgestaan dat het om een "limited-edition digipack" betreft. Ik heb ook liever normale cases. Was het een film, een eenmalige digipack had het mij nog kunnen billijken, stel je voor dat het vijf seizoen wordt. Zit ik daar met seizoen 1 digipack en de overige keepcases. Keuzes... Overigens ben ik afgehaakt na 6 afleveringen, dus ik ben benieuwd. Het zou wel beter gaan met de serie als ze inhaken op de marvel films (Thor en die Amerikaan). Nog een maand voor de release dus nog ff tijd om er over na te denken.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Overigens ben ik afgehaakt na 6 afleveringen, dus ik ben benieuwd. Het zou wel beter gaan met de serie als ze inhaken op de marvel films (Thor en die Amerikaan). Nog een maand voor de release dus nog ff tijd om er over na te denken.
    Heb de serie niet gezien, maar ik hoorde dat toen Captain Amerika in de bioscoop was, de serie goed daarop inspeelde. Dat is zo vanaf aflevering 14. Dan wordt het echt de moeite waard.

  8. #8

    Standaard

    Serie wordt eigenlijk elke week sterker en met name idd tijdens en na de Captain America film.
    I Love My Sci-Fi

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MarcelS1 Bekijk bericht
    Heb het vermoeden dat die in NL niet op Blu-Ray uit gaat komen, tenminste, bij BOL staat al weken alleen maar de DVD te pre-orderen, zonder leverdatum.
    Ik deel je mening, aan de track record van Disney voor NL valt wel af te leiden dat ze op Lost (+ een enkel seizoen van Grey's Anatomy) na geen enkele serie op BR uitbrengen in NL.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ik deel je mening, aan de track record van Disney voor NL valt wel af te leiden dat ze op Lost (+ een enkel seizoen van Grey's Anatomy) na geen enkele serie op BR uitbrengen in NL.
    En importeren is geen optie want in het buitenland staan er geen NL subs op de BR.
    De steelbooks van de Marvel films komen ook nooit uit bij ons, goed bezig Disney.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    En importeren is geen optie want in het buitenland staan er geen NL subs op de BR.
    De steelbooks van de Marvel films komen ook nooit uit bij ons, goed bezig Disney.
    Dat is wel een optie als je geen Nederlandse ondertiteling hoeft, maar genoeg hebt aan de Engelse .

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat is wel een optie als je geen Nederlandse ondertiteling hoeft, maar genoeg hebt aan de Engelse .
    Helemaal mee eens, bij mee staat de UK versie bij Amazon in de pre-order.

  13. #13

    Standaard

    Die van mij van amazon uk is onderweg !

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Die van mij van amazon uk is onderweg !
    Die van mij ook!

  15. #15

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Wow geweldig nieuws!!
    Ik kan wel lachen om je sarcasme hoor .
    Als je er niets mee hebt, dan kan ik mij voorstellen dat je denkt: lekker belangrijk dat het onderweg is. Maar als je, net als ik, erg naar deze release hebt uitgekeken, dan post je weleens wat in je enthousiasme.
    Ik denk ook weleens bij het topic 'Welke BD's heb je gekocht/besteld?', als iemand voor de zoveelste keer post dat ook hij/zij [vul hier de nieuwe blockbuster in] heeft gekocht "Wow geweldig nieuws!! ". Maar ja, voor die persoon zelf kan het inderdaad geweldig nieuws zijn.

  17. #17
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Helemaal mee eens en goed toegelicht. Gelukkig heeft iedereen andere interesses.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #18

    Standaard

    Zou pas geweldig nieuws zijn als er toch Nederlandse subs op staan… :P

  19. #19
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik snap ook niet dat er in Nederland nog niks van bekend is. Ondanks dat ik de serie geheel gezien heb vind ik de crosslinks met de films wel goed gedaan. Ik heb dus geen haast, maar vroeg of laat komt hij er zeker in.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Zou pas geweldig nieuws zijn als er toch Nederlandse subs op staan… :P
    Net gecheckt op disc 1 en deze bevat GEEN Nederlandse subs.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik kan wel lachen om je sarcasme hoor .
    Gelukkig maar..

    Vind t zelf ook een geweldige serie dus als ik zie dat er iets nieuws is gepost in dit topic ben ik daar benieuwd naar en dan valt t dus nogal tegen als je zoiets te lezen krijgt.
    Als ik wil weten wat jullie hebben gekocht kijk ik wel in dat andere topic!!

  22. #22
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Gelukkig maar..

    Vind t zelf ook een geweldige serie dus als ik zie dat er iets nieuws is gepost in dit topic ben ik daar benieuwd naar en dan valt t dus nogal tegen als je zoiets te lezen krijgt.
    Als ik wil weten wat jullie hebben gekocht kijk ik wel in dat andere topic!!
    Daar heb je dan ook weer gelijk in!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #23

    Standaard

    Inmiddels ben ik beland bij de delen die ik nog niet gezien heb (vanaf deel 10), en ik moet verrassend toegeven dat de herkijkwaarde verrassend hoog is gebleken. Ik heb me geen moment verveeld; opnieuw is gebleken dat een serie achter elkaar kijken een voordeel oplevert dat het verhaal meer samenhangend is.

    Beeldkwaliteit is meer dan goed, zeker voor een tv-serie. Wat ik gelezen heb kom ik nu pas bij de echt goede delen (die met the Winter Soldier te maken hebben), dus dat belooft wat aangezien ik mij nu prima vermaak .

    Ik zie overigens bij zavvi nu een versie met gewone amaray's i.p.v. de digipack, voor de liefhebbers.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht

    Ik zie overigens bij zavvi nu een versie met gewone amaray's i.p.v. de digipack, voor de liefhebbers.
    Dank je voor de tip, ga gelijk ff kijken.
    I Love My Sci-Fi

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht

    Ik zie overigens bij zavvi nu een versie met gewone amaray's i.p.v. de digipack, voor de liefhebbers.
    zie overigens hier op de site zelf dat de meesten hier niet echt heel tevreden zijn over ZAVI. Misschien moet ik toch maar ff geduld hebben tot bij amazon ook de standaard amaray versie uitkomt.
    I Love My Sci-Fi

Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •