Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 29 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Steven Spielberg Director's Collection (releasdatum: 15 oktober 2014)

    Goed nieuws voor de fans van Spielberg. Universal brengt op 15 oktober een een director's collection box uit.



    In deze box zijn er vier films (*) die nog nooit op blu-ray uitgebracht zijn. Spijtig dat ze geen box uitgebracht hebben met al de films van Spielberg.

    Duel* (1971)
    Sugarland Express* (1974)
    Jaws (1975)
    1941*- Bioscoop- en extended version (1979)
    E.T. (1982)
    Always* (1989)
    Jurassic Park (1993)
    Jurassic Park: The Lost World (1997)


  2. #2

    Standaard

    De meningen zijn niet positief tot nu toe, en terecht.
    Welke Spielberg (of zelf film)liefhebber heeft nog niet Jaws (1975), E.T. (1982), Jurassic Park (1993) en misschien in mindere mate Jurassic Park: The Lost World (1997) in huis? Hopelijk komen de 'nieuwe' blu-ray's ook los uit; ik neem aan van wel.

  3. #3

    Standaard

    Ik hoop het ook want ik houd niet echt van zo'n boxen.

  4. #4

    Standaard

    Duel mag van mij zeker los komen. En de Color purple zeker ook!
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    En de Color purple zeker ook!
    http://www.amazon.co.uk/Color-Purple...e+color+purple met NL ondertiteling.

  6. #6

    Standaard

    The Color Purple is al enkele jaren op een regiovrije Blu-ray in Amerika verkrijgbaar, ook met Nederlandse ondertitels:

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  7. #7

    Standaard

    Dank je wel heren!!
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Duel mag van mij zeker los komen.
    Sugerland Express en 1941 mogen ook loskomen.

  9. #9

    Standaard

    Die zullen wel los uitkomen zodra er genoeg van deze box zijn verkocht aan mensen die niet kunnen wachten op de losse releases...

  10. #10

    Standaard

    Unboxing:
    https://www.youtube.com/watch?v=V61AXqDXntA

    Box is kleiner dan ik dacht. Is de UK versie nu een iets bredere box (foto eerste post hierboven) dan de US of lijkt het zo.
    Blu rays zitten helaas weer eens in het karton opgeborgen.

  11. #11

    Standaard

    Mooie box vind ik. Maar het bookwerkje had wel wat dikker mogen zijn en hardcover. Maar ja, 89 euro voor 4 films die ik niet heb....
    Bij de duitse Amazon kost deze box 62 euro. Maar ik vraag mij af of alle boxen identiek zijn (taal in het boekje, ondertitels...).

  12. #12

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    De enige film uit de collectie die ik niet heb en echt wil. De andere titels die niet apart zijn uitgekomen laten me koud.

  14. #14

  15. #15

    Standaard

    Volgen mij maakt Universal met het onthouden van de nog niet verschenen losse titels aan de consument dezelfde fout als bij de Clint Eastwood bpx.
    Want deze nog niet verschenen titels ondervinden een grote populariteit in het alternatieve circuit ...
    "A man's got to know his limitations", ...

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Volgen mij maakt Universal met het onthouden van de nog niet verschenen losse titels aan de consument dezelfde fout als bij de Clint Eastwood bpx.
    Want deze nog niet verschenen titels ondervinden een grote populariteit in het alternatieve circuit ...
    Wel inderdaad, Lange leve het "alternatieve circuit".
    Dat maakt in ieder geval het wachten draaglijk tot de titels los verschijnen.

  17. #17

    Standaard

    Heeft iemand gelezen of de Duitse release NL subs heeft?
    Kon er n iks van vindxen tot nu toe...
    Is al voorradig op Amazopn en jpc.

  18. #18

    Standaard

    De nederlandse box heeft op alle blurays duitse audio behalve de extended version van 1942 dus ik neem aan dat de duitse box hetzelfde is als de nederlandse box.

  19. #19

    Standaard

    Recensie van de Amerikaanse uitgave van 1941 (bestaat uit 1 disc i.p.v. 2 zoals bij ons):
    http://www.blu-ray.com/movies/1941-B.../42386/#Review

    Recensie van The Sugarland Express:
    http://www.blu-ray.com/movies/The-Su.../56946/#Review

  20. #20

    Standaard

    Daar ik enkel interesse heb voor Duel (want de rest die ik wil, heb ik al) en deze voorlopig niet als losse uitgave verschijnt, twijfel ik om de volgende uitgave te bestellen, maar kan er wel nog geen details over vinden. Maar omdat de extra's dezelfde lijken te zijn als de disc in de box, hoop ik te mogen veronderstellen dat de rest (beeld en geluid, ondertitels) hetzelfde zal zijn. De uitgave is trouwens wel leuk voor een verzamelaar, volledig ander artwork.
    https://www.jbhifi.com.au/movies-tv-...r/duel/638061/


  21. #21

    Standaard

    In de VS komen op 5 Mei Always, Duel, Sugarland Express en 1941 los uit op Blu-ray.
    de zelfde dag komt ook Munich uit op Blu-ray.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  22. #22

  23. #23

    Standaard

    Duel, The Sugarland Express, 1941 en Always worden op 4 mei ook los uitgebracht in Engeland. Je kunt ze echter nog niet bestellen.

    Laatst aangepast door Frank : 25-02-2015 om 12:18 Reden: Releasedatum aangepast

  24. #24

    Standaard

    Wat een tijdrekkerij die releasedata; natuurlijk met het idee om zoveel mogelijk ongeduldigen toch maar aan 'de box' te krijgen.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    Wat een tijdrekkerij die releasedata; natuurlijk met het idee om zoveel mogelijk ongeduldigen toch maar aan 'de box' te krijgen.
    Als mijn informatie zou kloppen dan wel, maar ik heb ik een fout gemaakt: 4 november moet 4 mei zijn.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •