Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 58 worden weergegeven.

Discussie: Kingdom of heaven

  1. #1

    Standaard Kingdom of heaven

    Net gedacht dat ik een koopje gedaan had om deze te kopen
    lees ik net de recensies, blijkt dat deze qua beeld niet goed is

    zoekfunctie hier gebruikt en niet echt te vinden?
    maar hoe zijn jullie bevindingen over deze bluray?
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  2. #2

    Standaard

    Er zitten wat compressiefoutjes in, maar 't is geen verkeerde BD, hoor!

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Er zitten wat compressiefoutjes in, maar 't is geen verkeerde BD, hoor!
    Klopt

  4. #4

    Standaard

    Ik ben er zeer tevreden over. Inderdaad paar compressiefoutjes, maar de scherpte is zeer goed.

  5. #5

    Standaard

    Ik vind het beeld hiervan ook nog heel goed meevallen.

  6. #6

    Standaard

    maakt mij al wat geruster
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  7. #7

    Standaard

    Is gewoon een behoorlijk goede BD .
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  8. #8

    Standaard

    Beeld is qua scherpte zeer goed. Idd wat compressiefoutjes, maar die vallen nauwelijks op. Wel een wat teleurstellend schaduwdetail, maar deze film kent niet zo heel veel donkere scenes...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  9. #9

    Standaard

    Net deze film maar weer eens in de speler gedaan! En het blijft toch een zeer goede en vooral vette film! Lekkere sfeer en mooie decors echt mijn doort film!

  10. #10

    Standaard

    Heeft iemand de Franse versie? Ik zette deze gisteren op en wow, wat een verschrikkelijke uitgave.


  11. #11

    Standaard

    heb hem helaas ook. Destijds gekocht in zn multibuy actie op amazon.fr in de veronderstelling dat het beeld goed zou zijn.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    heb hem helaas ook. Destijds gekocht in zn multibuy actie op amazon.fr in de veronderstelling dat het beeld goed zou zijn.
    In de '12 kopen, 90€ korting'?

    De hoes vermeld Engelse ondertiteling maar die valt ook nergens te bespeuren.


  13. #13

    Standaard

    Ik weet niet welke versie jullie bekijken maar volgens mij ziet de film (het beeld) er perfect uit. Normaal zijn alle Fox releases toch eender of het nu de Franse of UK versie is?

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door x-vision Bekijk bericht
    Ik weet niet welke versie jullie bekijken maar volgens mij ziet de film (het beeld) er perfect uit. Normaal zijn alle Fox releases toch eender of het nu de Franse of UK versie is?
    Deze uitgave is van Pathé.


  15. #15

    Standaard

    De Franse versie heeft toch een tweede disc met alle extra's van de 4 disc Directors Cut DVD?

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    In de '12 kopen, 90€ korting'?

    De hoes vermeld Engelse ondertiteling maar die valt ook nergens te bespeuren.
    idd. Goedkoop is weer eens duurkoop gebleken. Engelse ondertiteling zal vast op alleen op de bijgeleverd DVD zitten...

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frans T Bekijk bericht
    De Franse versie heeft toch een tweede disc met alle extra's van de 4 disc Directors Cut DVD?
    Neen. Enkel een blu-ray en een dvd met de film.


  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frans T Bekijk bericht
    De Franse versie heeft toch een tweede disc met alle extra's van de 4 disc Directors Cut DVD?
    Zit geen 2de blu-ray disc bij, maar een DVD. De blu-ray heeft idd extras, maar of alle zijn die op de 4DVD versie staan durf ik niet te zeggen.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Zit geen 2de blu-ray disc bij, maar een DVD. De blu-ray heeft idd extras, maar of alle zijn die op de 4DVD versie staan durf ik niet te zeggen.
    Dat zal dan wel niet, want de extra's op disc 3 en 4 van de Director's cut DVD duren meer dan 6 uur.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frans T Bekijk bericht
    Dat zal dan wel niet, want de extra's op disc 3 en 4 van de Director's cut DVD duren meer dan 6 uur.
    Zie net de franse blu-ray de complete documentary er op heeft staan.

    Blu-ray ALL France - (Twentieth Century Fox Home Entertainment)



    • Extras:
      "Introduction by Ridley Scott" -featurette
      "The Path to Redemption" -documentary (416 min)
    • Subtitles:
      French (optional)
    • Aspect Ratio:
      2.35:1
    • Picture Format:
      1080p 24fps
    • Soundtrack(s):
      English DTS-HD Master 5.1
      French DTS-HD Master 5.1
    • Case type:
      Keep Case
    • Notes:
      Using VC-1 compression. Confirmed to be "R0". Back cover incorrectly states this to be "Region B" and the English subtitles to be present.

  21. #21

    Standaard

    Die hele documentaire en de director's cut op 1 Blu-ray?
    Dat is bijna 10 uur bij elkaar!
    Dan begrijp ik wel dat die film er niet goed uitziet.

  22. #22

    Standaard

    Als je de extended edition heb gezien dan betwijfel ik of je opmerking hierboven nog geldt

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Als je de extended edition heb gezien dan betwijfel ik of je opmerking hierboven nog geldt
    Ik begrijp ook alle ophef niet. Ik heb de extended edition, en dit is gewoon een goede blu-ray uitgave .
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Als je de extended edition heb gezien dan betwijfel ik of je opmerking hierboven nog geldt
    Gaat over de Franse uitgave.
    Bij deze schijnt de brightnes opgeschroefd te zijn waardoor zwart grijs wordt.

  25. #25

    Standaard

    De discussie ging inderdaad over de Franse uitgave, de Nederlandse versie heb ik ook en die vind ik prima.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •