De resultaten 1 tot 13 van 13 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard De Steven Spielberg Collection met 8 films op Blu-ray Disc in oktober

    De Steven Spielberg Collection met 8 films op Blu-ray Disc in oktober

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Geldklopperij, tenzij Duel etc. ook los worden uitgebracht. Iedere zichzelf respecterende Spielbergfan heeft natuurlijk Jurassic Park e.d. al lang in huis. Ik vind het bovendien een redelijk arbitraire selectie: een van mijn mijn favoriete Spielbergs is tot nader orde Minority Report, en waar is die?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Duel komt toch apart uit bij ons in oktober ?

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Geldklopperij.... Jurassic Park e.d. al lang... Minority Report, en waar is die?
    Als de box niet meer gaat kosten dan de 'nieuwe' film samen los, vind ik het geen probleem. En vanzelfsprekend heeft elke fan JP in huis, net als Minority Report.

  5. #5

    Standaard

    Minority Report is van Fox en wss daarmee dat hij niet in de Universal-box zit. Ik wacht wel op aparte releases van de films die ik nog niet op Blu-ray heb.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  6. #6

    Standaard

    Heb alleen de JP films op blu-ray, voor de rest een paar op dvd, even de prijs afwachten en misschien dat deze dan rond de feestdagen in mijn bezit komt...
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Minority Report is van Fox en wss daarmee dat hij niet in de Universal-box zit. Ik wacht wel op aparte releases van de films die ik nog niet op Blu-ray heb.
    Dat hoeft geen belemmering te zijn. Zie o.a. ook de Underworld-verzamelbox, de Die Hard-verzamelbox en zo zullen er ongetwijfeld nog zijn...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scheur Bekijk bericht
    Heb alleen de JP films op blu-ray, voor de rest een paar op dvd, even de prijs afwachten en misschien dat deze dan rond de feestdagen in mijn bezit komt...
    bij amazon.com nu 180USD in de pre-order. Een significante verlaging is volgend jaar februari te verwachten, afgaande op het prijsbeleid bij Universal Monster's Collection (150USD bij release 2 jaar geleden, 4mnd later naar +/- 90$, nu zo'n 50$)

  9. #9

    Standaard

    PS: was 3 weken geleden nog 140,- bij amazon.

  10. #10

    Standaard

    Niet echt een noemenswaardige collectie. Er zijn zo veel meer goede Spielberg-films. Het is toch een lachertje dat bijv. Schindlers' list er niet eens bij staat? of A.I. : toch ook een goede film op zich.

  11. #11

    Standaard

    Alleen (nog) interesse in Duel; wachten op een losse release.

  12. #12

    Standaard

    Veel erger dan het feit dat films als Minority Report niet inbegrepen zijn (persoonlijk vind ik dat heel logisch, gezien het feit dat dit een box is van Universal) is dat er ook films ontbreken die wel van Universal zijn zoals Schindler's List en Munich. De reden hiervoor is dat deze films "te belangrijk" zijn om samen in een box te zitten met Jaws en JP.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  13. #13

    Standaard

    Leuke aanbieding bij Zavvi: €23,39

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •