Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 29 worden weergegeven.

Discussie: Kong: Skull Island

  1. #1

    Standaard Kong: Skull Island

    Jaja, King Kong komt terug in de bios

    Release: November 2016

    Comic-Con Shocker: King Kong ‘Skull Island’ Movie Is Headed To Theaters

    Surprise! The gorilla king is back.


    How’s this for a Comic-Con surprise: Legendary and Universal have a new King Kong movie up their sleeve. The production houses pulled a “one last thing” at their Hall H panel today, showing off a short teaser for “Skull Island,” a previously unannounced movie featuring the jumbo-sized gorilla.

    “We have been tinkering around with one thing,” Legendary CEO Thomas Tull said, closing out the panel, which also featured looks at “Warcraft,” Guillermo Del Toro’s “Crimson Peak” and an as-yet-untitled “Godzilla” sequel.
    The short clip raced over a restless ocean, then through the foliage and rocks on a deserted island, before the giant gorilla was finally revealed from the shadows.
    “Being alone in the wilderness, it had gone mad,” a voiceover intoned. “It looked at you with a vengeful aspect.”
    The film will explore the fictional island that is the mythical home of King Kong.
    The title card for the film simply read “Skull Island.”
    According to a press release from legendary, the film will hit theaters November 4, 2016. No director or casting details have yet been released.
    Legendary’s last go at depicting King Kong on screen was in 2005, with Peter Jackson’s “King Kong.”

    http://www.mtv.com/news/1880215/skul...ong-comic-con/
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 27-07-2016 om 15:16

  2. #2

    Standaard

    Leuk. Maar ik hoop dan toch echt dat ze niet zulk prulwerk af zullen leveren als Peter Jackson dat deed. Wat een drama was dat zeg! Op tal van terreinen. En een nieuwe verhaallijn zou ook niet verkeerd zijn voor de verandering. En daar zit hem gelijk de moeilijkheid, want Hollywood is de laatste tijd nou niet bepaald te betrappen op creativiteit wat dat betreft. Ik wacht het met een gezonde dosis wantrouwen af...2016 is nog ver weg.

    Ik zie ineens weer mogelijkheden voor een Godzilla vs. King Kong!
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  3. #3

    Standaard

    De regisseur zou Jordan Vogt-Roberts worden en ook Tom Hiddleston zou gecast zijn in een nog onbekende rol voor deze film.

    Bron + volledig artikel kan je HIER Terugvinden.

  4. #4

    Standaard

    Casting nieuws:

    He’s been receiving early praise for his performance as the younger Dr. Dre in N.W.A. biopic Straight Outta Compton (which you can read more about here), and now Corey Hawkins is going on an entirely different sort of journey. He’s joining the cast of Kong: Skull Island.
    Jordan Vogt-Roberts is preparing to direct the film, which sees a team (currently including Tom Hiddleston and Brie Larson) heading to the fog-shrouded, mysterious titular island, home to the world’s biggest, angriest ape and a whole host of other creatures. As they venture deeper within the place, they encounter yet more surprises.
    Quite what those are, we don’t yet know, but the script comes from Max Borenstein, John Gatins and Dan Gilroy. It’ll all gear up to shoot later this year with a March 10, 2017 release date on the calendar.
    De vorige King Kong had zijn minpuntjes, maar al bij al vond ik het een vermakelijke film, dus ik kijk toch wel een beetje uit naar een nieuwe trip naar Skull Island...

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller Bekijk bericht
    John Goodman toegevoegd aan cast Kong: Skull Island http://nu.nl/film/4133758/john-goodm...ll-island.html (via @NUnl)
    Als aap?

    (sorry, ik kon het niet laten...)
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #7

    Standaard

    De trailer is verschenen op Comic-Con:



    De titel is nu wel: "Kong: Skull Island". Misschien de topic titel ook aanpassen?

  8. #8

  9. #9

    Standaard

    Sfeer zit er lekker in, van alle comic con trailers vond ik dit veruit de beste!

  10. #10

  11. #11

    Standaard

    Mixed feelings. Leuk Tom Hiddleston op t scherm te zien, maar ben na Hateful Eight beetje Sam L Jackson beu....

  12. #12

    Standaard



    Erg gave tweede trailer moet ik zeggen, lekker sfeertje ook.

  13. #13

    Standaard

    Vind je? Wat een teleurstelling. Humor voelt nu al geforceerd en ze lijken dezelfde fout te maken als in Godzilla. Teveel monsters die met de aandacht gaan lopen van het monster waarvoor je eigenlijk naar de bioscoop gaat. Vind het een serieuze stap terug van de teaser.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  14. #14

    Standaard

    Visueel wel mooi maar vind het een kruising van tropic thunder met de vorige King Kong.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  15. #15

    Standaard

    Tja, mixed feelings. Het serieuze en spannende trekt me aan maar de grappen en de verlichtende toon voelen nu wat misplaatst en slecht getimed. Wie weet kijk ik em op BD.

  16. #16

    Standaard

    Nog maar 4 weken.. erg veel zin in!

    Had hier eigenlijk ook wel een Super Bowl spot van verwacht, ondanks dat er al 2 trailers zijn verschenen. Wellicht is dat dan ook de reden maar ben gewend dat ze voor de grote(re) films/blockbusters de 30sec. trailer erin gooien waar ook altijd met de film veel mee wordt verdiend (lees: hoge verwachting van hebben).

  17. #17

    Standaard

    Er zijn ook tal van tv spots vrijgegeven met nieuwe footage.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  18. #18
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard



    Let op de CGI staart van de Skull Crawler @ 0:14/15 door John C. Reilly gaat.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht


    Let op de CGI staart van de Skull Crawler @ 0:14/15 door John C. Reilly gaat.
    Snap wat je bedoeld maar die staart vliegt toch boven z'n hoofd. Gewoon slecht gedaan.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  20. #20
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Snap wat je bedoeld maar die staart vliegt toch boven z'n hoofd. Gewoon slecht gedaan.
    Nee.. Gaat dwars door m heen. Kijk maar eens goed. Ik heb het bekeken met linkermuisknop snel intikken.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Nee.. Gaat dwars door m heen. Kijk maar eens goed. Ik heb het bekeken met linkermuisknop snel intikken.
    Nee vliegt nog steeds boven z'n hoofd. Alleen wat gezichtsbedrog door het water dat van de staart afkomt.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Nee.. Gaat dwars door m heen. Kijk maar eens goed. Ik heb het bekeken met linkermuisknop snel intikken.
    Voor zover ik kan zien zit de staart nog steeds achter hem.Hier moet een expert bij komen.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Let op de CGI staart van de Skull Crawler @ 0:14/15 door John C. Reilly gaat.
    Ben het helemaal met je eens, viel me meteen al op bij het zien van de clip.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Nee.. Gaat dwars door m heen. Kijk maar eens goed. Ik heb het bekeken met linkermuisknop snel intikken.
    Met de juiste klik zie je het ja.

    Goed gezien Geof.

  25. #25

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze thread

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •