De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard Welke 3d Bril moet ik nu hebben?

    Ik heb een Panasonic plasma 3d tv (TX-P50VT20EA)
    Welke type bril moet ik nu hebben?

    Is dat deze..
    http://www.bol.com/nl/p/panasonic-ty...0000011929875/

    of deze....
    http://www.bol.com/nl/p/panasonic-ty...0000012176583/

    Ik kan nergens terug vinden welke nou op mijn TV werkt.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  2. #2

    Standaard

    Volgens de gebruiksaanwijzing de TY-EW3D10E

    http://www.plattetv.nl/info/panasonic-ty-ew3d10e-nl-model-4718.html

    En anders even bellen met Panasonic voor andere compatible types...
    Laatst aangepast door Michael Hamers : 25-07-2014 om 11:36

  3. #3
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael H. Bekijk bericht
    Volgens de gebruiksaanwijzing de TY-EW3D10E

    http://www.plattetv.nl/info/panasoni...odel-4718.html
    Dit klopt. Want deze werden ook meegeleverd met de TV. Maar ik vind ze voor geen meter zitten. Mijn broertje heeft de iets nieuwere versie van mijn tv en hij heeft brillen erbij zitten die
    er net zo uitzien als de linkjes die ik geplaatst heb. We hebben het geprobeerd of deze ook op mijn tv werkten maar helaas.
    Ik weet dat er net zo'n soort bril te verkrijgen is voor mijn tv maar ik weet het type nummer niet.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Dit klopt. Want deze werden ook meegeleverd met de TV. Maar ik vind ze voor geen meter zitten. Mijn broertje heeft de iets nieuwere versie van mijn tv en hij heeft brillen erbij zitten die
    er net zo uitzien als de linkjes die ik geplaatst heb. We hebben het geprobeerd of deze ook op mijn tv werkten maar helaas.
    Ik weet dat er net zo'n soort bril te verkrijgen is voor mijn tv maar ik weet het type nummer niet.
    Ik zou zeggen: bel even! 073-6402802

  5. #5
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael H. Bekijk bericht
    Ik zou zeggen: bel even! 073-6402802
    ga ik doen. thnx
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  6. #6
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Als het goed is moet volgens Panasonic de TY-EW3D3ME op mijn plasma werken. Dus ik heb 1 besteld en kijken of het dan echt werkt.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  7. #7

    Standaard

    Dat zou mooi zijn. Fijn dat je het ook nog even hier neer zet. Voor eventueel anderen die een vervangende 3D bril zoeken

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •