Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 42 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Amazing Spider Man 2 is vanaf 20 augustus verkrijgbaar op DVD, Blu ray (3D) en S

    The Amazing Spider Man 2 is vanaf 20 augustus verkrijgbaar op DVD, Blu ray (3D) en Steelbook

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Dus de 3D krijgt geen bonus disc ? En waar / wat is die digibook?

  3. #3

    Standaard

    Weer geen bonus disc bij de 3D versie... Echt hatelijk. Is ook al het geval met Noah.
    Ik wil de 3D versie van beiden maar zit nu sterk te twijfelen waar mijn voorkeur naartoe gaat.
    BD (1243) What i Watch

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Weer geen bonus disc bij de 3D versie... Echt hatelijk. Is ook al het geval met Noah.
    Ik wil de 3D versie van beiden maar zit nu sterk te twijfelen waar mijn voorkeur naartoe gaat.
    Achja die extra's kijk ik toch nooit. Tenzij het al om een hele speciale film moet gaan. Is gewoon tijdrovend en vaak zegt iedereen in die extra's hoe geweldig ze elkaar vinden en krijg je voor de honderdste keer te zien dat ze voor een blu-screen stonden. Dit was interessant in 2006 maar nu hoef ik dat niet meer te zien. Het is gewoon leuk als je een complete uitgave hebt. 3D + 2D + Bonus Disc…

    Wat noah betreft is de kans groot dat er bij Media Markt een steelbook verschijnt met daarin 3D, 2D en Bonus Disc. Noah is weer zo'n raar geval want niet overa ter wereld komt er een 3D versie uit op blu-ray zoals in de UK.

  5. #5
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ben ook benieuwd of de 3D-versie weer alleen een Dolby Digital-track heeft zoals bij het vorige deel! Maar waarom weer die rare praktijken?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #6

    Standaard

    Ik zie geen specs van de 3D staan, hoe weten jullie dat er geen extra's bij zitten?

    EDIT: het zal adhv de hoesjes zijn neem ik aan? En dan ga je er vanuit dat de 3D uit 2 discs bestaat en de 3D en de 2D bevat?

  7. #7
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Daar staat inderdaad 3D-blu-ray en blu-ray. De specs krijgen wij aangeleverd. Dat daar niks bijstond doet je al vermoeden dat er het een en ander mist!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #8

    Standaard

    Na vergelijking met de US en UK versies, zou ik het erg vreemd vinden als wij een 'bonus' blu-ray disc krijgen. Deze buitenlandse versies hebben namelijk ook geen bonusdisc, ik kan die ook niet ontdekken bij exclusive retailer versies.

    Waarschijnlijk is het een fout in het persbericht?

  9. #9

    Standaard

    Ik heb ondertussen ontdekt dat Target in de USA ook een bonusdisc krijgt.**Includes bonus disc “Something Sinister This Way Comes” - This piece is a look through the pages of Marvel history at the formation and dastardly deeds of Spider-Man’s most fearsome foes, all unified against him in an unholy team-up known as THE SINISTER SIX. Several infamous Spidey rogues have counted themselves as members of The Sinister Six throughout the team’s checkered history and possible future, including THE RHINO, ELECTRO, THE GOBLIN, THE LIZARD, DOCTOR OCTOPUS and THE VULTURE. Featuring interviews with the filmmakers and Marvel .Als dit dezelfde is als bij de steelbook zit, dan sla ik die over.

  10. #10
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik was onlangs in enkele Targets en daar had je speciale preorder pakketen van TASM2 met een hele hoop extra's. Maar ja, kon wel preorderen, maar nooit meer ophalen. Megawinkels trouwens. Alles hebben ze daar.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #11

    Standaard

    Duitsland krijgt ook twee uitgaves met bonus disc. Volgens het plaatje heeft de bonus disc als titel "Etwas Böse Wird Kommen" en dat is vertaald in het Engels "Something Wicked This Way Comes". Ik ga er daarom vanuit dat de Nederlandse ook deze bonus disc krijgt.

  12. #12
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Sommige hebben hem al en hij ligt hier en daar al de winkel, dus er zijn leden die deze informatie al kunnen verstrekken...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #13

    Standaard

    De 3D uitgave bestaat uit 2 schijven. 3D Blu-ray en 2D Blu-ray. De 3D BD heeft English Dolby Digital 5.1 track de 2D heeft een HD Master track.

    Mij maakt het niet zoveel uit. Ik hoor toch het verschil bijna niet.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 14-08-2014 om 23:29

  14. #14

    Standaard

    Geen idee waarom dit weer gedaan is. Alsof de Engelse DTS-HD 5.1 niet op de 3D kon. Importeren dan maar...
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  15. #15
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ze vinden wederom een Franse DTS HD-track belangrijker, want alleen het kleine Nederland hecht waarde aan de originele taal. TASM1 was precies zo, alleen toen zat de bonusdisk erbij en geen 2D. Het is inderdaad geen ramp, maar de meerwaarde ten opzichte van het opkomende streaming krijgt wel weer een deuk. Blu-ray biedt de mogelijkheid tot het maximale en deze versie biedt dat niet. Dat is gewoon jammer.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Duitsland krijgt ook twee uitgaves met bonus disc. Volgens het plaatje heeft de bonus disc als titel "Etwas Böse Wird Kommen" en dat is vertaald in het Engels "Something Wicked This Way Comes". Ik ga er daarom vanuit dat de Nederlandse ook deze bonus disc krijgt.
    Dank je Frank, dan lijkt het mij duidelijk.

  17. #17

    Standaard

    Er liggen wel 4 versies. Bundel met spiderman 1&2, normale hoes, digibook met stripboek, tinnen met bonus disk. Dan heb ik nog de 3d versie achterwege gelaten. Ik heb maar de tinnen met bonus disk genomen.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Er liggen wel 4 versies. Bundel met spiderman 1&2, normale hoes, digibook met stripboek, tinnen met bonus disk. Dan heb ik nog de 3d versie achterwege gelaten. Ik heb maar de tinnen met bonus disk genomen.
    Kun je ons met zekerheid zeggen dat de bonus disc bestaat uit een featurette genaamd "Something Wicked This Way Comes"?

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Kun je ons met zekerheid zeggen dat de bonus disc bestaat uit een featurette genaamd "Something Wicked This Way Comes"?
    "Something sinister this way comes" staat er gedrukt op de bonus disk en regio a,b en c.

  20. #20
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Refererend aan The Sinister SIx. Bekend uit de Spidey comics...
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 15-08-2014 om 16:58
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    "Something sinister this way comes" staat er gedrukt op de bonus disk en regio a,b en c.
    Ik had blijkbaar de film van Disney in mijn gedachten bij het typen van mijn reactie.

  22. #22

    Standaard

    Misschien een stomme vraag, maar het geluid van TASP 2 3D (Dolby Digital 5.1) is dat goed of slecht?

    Ik weet wel dat DTS HDMA beter is, maar is dat verschil daadwerkelijk zo groot of is het te verwaarlozen (Dat je dat dus amper merkt)?.

    En heeft deze UK versie (http://www.amazon.co.uk/gp/product/B...pf_rd_i=468294) wel DTS op de 3D?
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 15-08-2014 om 17:54

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    En heeft deze UK versie (http://www.amazon.co.uk/gp/product/B...pf_rd_i=468294) wel DTS op de 3D?
    Volgens de cover heeft deze Engels DTS-HD MA 5.1.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik had blijkbaar de film van Disney in mijn gedachten bij het typen van mijn reactie.
    Ik heb het blind overgenomen, dus een gedeelde schuld .

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Volgens de cover heeft deze Engels DTS-HD MA 5.1.
    Ja maar dat kan dus ook op die 2D versie slaan die er ook op staat, want er staat namelijk ook 5.1 Digital bij, vandaar mijn vraag

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •