De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard input gevraagd over de kwaliteit van aantal nederlandse blu-ray releases

    vorig weekend terug getwijfeld om een aantal nederlandse releases aan een erg goedkope prijs (sommige aan 4 euro) mee te nemen. de discussie over hoe slecht de meeste NL releases zijn ga ik hierbij niet heropenen maar had wel graag geweten of de volgende releases een aankoop waard zijn (en indien niet waarom) gezien ik geen nederlandse releases meer wil kopen zonder een review gelezen te hebben. ik heb het over het technische aspect van de drager, niet de film op zich:

    paar die ik me kan herinneren die ik uiteindelijk heb laten liggen

    - the yards
    - recoil
    - bangkok dangerous (dacht 1080i maar voor de rest upgrade tov dvd?
    - your' next
    - snakes on a plane
    - la vita e bella

    bedankt alvast

  2. #2

    Standaard

    Ik ken alleen La Vita e Bella. Dat is geen heel goede transfer (best wel een aantal beschadigingen van de filmprint), maar wel een upgrade vanaf de DVD. Persoonlijk vind ik 'm wel de 4 euro waard.
    Als je wilt zou ik eens kunnen kijken of ik screenshots kan maken en deze vergelijken met de US-versie van Blu-ray.com
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Ik ken alleen La Vita e Bella. Dat is geen heel goede transfer (best wel een aantal beschadigingen van de filmprint), maar wel een upgrade vanaf de DVD. Persoonlijk vind ik 'm wel de 4 euro waard.
    Als je wilt zou ik eens kunnen kijken of ik screenshots kan maken en deze vergelijken met de US-versie van Blu-ray.com
    bedankt ludo !

    die was nog duurder, aantal van de anderen was wel 4 euro zoals recoil, snakes on a plane, bangkok dangerous en the yards. vooral voor the yards had ik interesse maar dacht dat er al problemen waren met de amerikaanse (verkeerd formaat) en deze versie dus ook maar laten liggen

  4. #4

    Standaard

    La Vita e Bella heeft volgens mij wereldwijd nergens een goede transfer, her en der enkele beter maar nergens wat het moet zijn.
    Ook de extra's zijn gesneuveld op nl editie (dvd toch maar bijhouden).

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •