De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The legend of Hercules (Blu-ray)

    The legend of Hercules (Blu-ray)

    In The legend of Hercules zien we de zoveelste slechte imitatie van betere epossen.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    In al die jaren dat ik dit forum volg is er bij mijn weten nog nooit zo'n lage beoordeling gegeven aan een film... En ik vind dat eerlijk gezegd niet geheel terecht.
    Oké het is geen Oscarnominatie waard, daarvoor is de verhaallijn en de karakteropbouw inderdaad wat aan de dunne kant. Maar als popcornfilm vind ik hem zeer geslaagd, met uitstekende vechtscenes, prachtige (met de computer opgebouwde) sfeerbeelden (m.n. in de Griekse arena) en zeker geen slechte acteerprestaties. Doet me in veel aspecten denken aan de sfeer & uitvoering van 300! Daarnaast is het (3D) beeld en het geluid werkelijk fantastisch! Echt referentiemateriaal! Mijn (bescheiden) mening: film: 7,5, beeld 9,5, geluid 10! Of te wel voor fans van dit genre zeker een aanrader!

  3. #3

    Standaard

    Dit was toch zeker wel een leuke popcornfilm.
    Voor de mensen wie tijd hierinsteken om deze review te maken chapo.
    Persooonlijk vind ik dit tijdsverspiling, ieder heeft een andere smaak van een film of serie, dit kun je niet beoordelen in een review gemaakt door 1 persoon of meerdere.
    Zou het gewoom bij het beeld en geluid houden en de extra s van de uitgave.
    Een film beoordelen is en blijft een smaak van kwestie en dit kun je voor niemand bepalen.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  4. #4

    Standaard

    Heb me met deze film beter vermaakt dan met Noah, vond het beeld beter en ook aan het geluid mankeerde niets.

    DJM schreef:

    In al die jaren dat ik dit forum volg is er bij mijn weten nog nooit zo'n lage beoordeling gegeven aan een film... En ik vind dat eerlijk gezegd niet geheel terecht.
    Oké het is geen Oscarnominatie waard, daarvoor is de verhaallijn en de karakteropbouw inderdaad wat aan de dunne kant. Maar als popcornfilm vind ik hem zeer geslaagd, met uitstekende vechtscenes, prachtige (met de computer opgebouwde) sfeerbeelden (m.n. in de Griekse arena) en zeker geen slechte acteerprestaties. Doet me in veel aspecten denken aan de sfeer & uitvoering van 300! Daarnaast is het (3D) beeld en het geluid werkelijk fantastisch! Echt referentiemateriaal! Mijn (bescheiden) mening: film: 7,5, beeld 9,5, geluid 10! Of te wel voor fans van dit genre zeker een aanrader!
    Yep..... me too, of moet ik zeggen Dito.

    De nieuwe 300:Rise of an Empire moet ik nog even opzetten, de eerste 300 vond ik overigens zelf niet zo geweldig...
    Have fun and enjoy your collection

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJM Bekijk bericht
    In al die jaren dat ik dit forum volg is er bij mijn weten nog nooit zo'n lage beoordeling gegeven aan een film... En ik vind dat eerlijk gezegd niet geheel terecht.
    Slechter dan Freddy Got Fingered (4/10)? Weiger ik te geloven...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJM Bekijk bericht
    In al die jaren dat ik dit forum volg is er bij mijn weten nog nooit zo'n lage beoordeling gegeven aan een film... En ik vind dat eerlijk gezegd niet geheel terecht.
    Oké het is geen Oscarnominatie waard, daarvoor is de verhaallijn en de karakteropbouw inderdaad wat aan de dunne kant. Maar als popcornfilm vind ik hem zeer geslaagd, met uitstekende vechtscenes, prachtige (met de computer opgebouwde) sfeerbeelden (m.n. in de Griekse arena) en zeker geen slechte acteerprestaties. Doet me in veel aspecten denken aan de sfeer & uitvoering van 300! Daarnaast is het (3D) beeld en het geluid werkelijk fantastisch! Echt referentiemateriaal! Mijn (bescheiden) mening: film: 7,5, beeld 9,5, geluid 10! Of te wel voor fans van dit genre zeker een aanrader!
    Echt referentiemateriaal? nee niet echt. Sommige stukjes zien er wel goed uit.
    Maar toch kom je regelmatig macroblokking tegen.
    Deze 3D heeft ook nogal een lage bitrate van 14978 kbps.
    De DTS HD heeft ook een lage bitrate vergeleken met de Duitse,
    en in plaats van Bit depth 24 bits is het maar 16 bits
    Laatst aangepast door De_Hollander : 28-05-2015 om 12:20

  7. #7

    Standaard

    Ik denk dat deze film kan heel saai zijn.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DoloresTF Bekijk bericht
    Ik denk dat deze film kan heel saai zijn.
    Niet blind afgaan op anderen hun mening, je kan anderen hun mening wel in je achterhoofd houden, zelf kijken.....
    je zou wel eens heel aardige films kunnen missen doordat recensenten net hun dag niet hadden en een helemaal
    niet onaardige film dan ongenadig neersabelen.

    Ik denk dat deze film best wel eens mee kan vallen als hij tot een genre behoort waarvan je wel houd.

    Dat je je aanmeld op het forum voor bovenstaande boodschap bevreemd me eigenlijk wel een beetje,
    overigens welkom hier Nog een paar Nederlandse lessen en het gaat helemaal goed komen
    Have fun and enjoy your collection

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Echt referentiemateriaal? nee niet echt. Sommige stukjes zien er wel goed uit.
    Maar toch kom je regelmatig macroblokking tegen.
    Deze 3D heeft ook nogal een lage bitrate van 14978 kbps.
    De DTS HD heeft ook een lage bitrate vergeleken met de Duitse,
    en in plaats van Bit depth 24 bits is het maar 16 bits
    Je zal technisch gezien helemaal gelijk hebben en wellicht dat de Duitse versie (nog) beter is, maar ik blijf bij mijn mening dat dit qua beeld en geluid toch van zeeeer behoorlijke kwaliteit is! Ik mag op dat gebied dan geen kenner zijn, maar heb ondertussen wel zo'n 1000 Blu-Ray's in mijn kast staan die ik stuk voor stuk middels mijn full-HD (Optoma) beamer heb bekeken, op een scherm van zo'n 3,50 meter doorsnede en ondersteund door mijn Denon versterker. Ik weet dus ondertussen wel een beetje waar ik over praat en ik vind dit (audio) visueel dus echt een zeeeer aangename film om te mogen aanschouwen (+ beluisteren)! Wat mij overigens wel volkomen verraste na het lezen van deze review... (ik wilde hem al bijna niet meer opzetten)

    Qua geluid is het sowieso genieten de laatste tijd, John Wick, American Sniper en Jupiter Ascending hadden ook geluidssporen om je vingers bij af te likken, mmmm....

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •