De resultaten 1 tot 22 van 22 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard HER is vanaf 14 augustus verkrijgbaar op DVD.

    HER is vanaf 14 augustus verkrijgbaar op DVD.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Ik koop niks meer dan die trouble in Paradiso entertainment… Ze hebben geen geld genoeg om blu-ray's op de markt te brengen. Dan kunnen ze er beter mee ophouden.

  3. #3

    Standaard

    Wat een onzin, ze verwachten gewoon geen roi, dat is heel wat anders...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #4

    Standaard

    Daarom heb ik de blu-ray via Amazon aangeschaft... Zonde, want dit is imo toch echt een van de beste films van het jaar.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ik koop niks meer dan die trouble in Paradiso entertainment… Ze hebben geen geld genoeg om blu-ray's op de markt te brengen. Dan kunnen ze er beter mee ophouden.
    Ze brengen regelmatig Blu-ray's uit en vaak in goede kwaliteit. Dus waar jij deze gedachte vandaan haalt is mij niet geheel duidelijk.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Ze brengen regelmatig Blu-ray's uit en vaak in goede kwaliteit. Dus waar jij deze gedachte vandaan haalt is mij niet geheel duidelijk.
    Hebben ze zelf gezegd. Het kost teveel… Ik heb schoon genoeg van die distributeur. Hun release data veranderen constant, blu-ray wordt na een paar maand dan toch niet uitgebracht en vele goeie films krijgen geen blu-ray release omdat niemand die blijkbaar volgens hun zal kopen…

  7. #7

    Standaard

    De laatste echt goede films van deze distributeur was Lawless en het aardige coming-of-age The Perks of Being a Wallflower. Zegt genoeg.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    De laatste echt goede films van deze distributeur was Lawless en het aardige coming-of-age The Perks of Being a Wallflower. Zegt genoeg.
    En laatstgenoemde kreeg dan ook nog onbegrijpelijk geen blu-ray release. Als één film was die het zeker goed zou doen dan was het The Perks wel.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    En laatstgenoemde kreeg dan ook nog onbegrijpelijk geen blu-ray release. Als één film was die het zeker goed zou doen dan was het The Perks wel.
    Ik snap niet waar je dat op baseert, die film heeft echt bijna niets gedaan hier. Ik kan me heel goed voorstellen dat deze films niet meer op BD uitgebracht kunnen worden, helaas willen te weinig mensen hier nog geld aan uitgeven. Ik krijg The Perks bijna aan geen klant meegegeven en zelfs niet nu het een week film is die gratis bij de dagfilm krijgen, het ziet er aan de buitenkant gewoon uit als de zoveelste tiener film op een high school...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #10

    Standaard

    Heeft het anders in de Filmhuizen wel aardig gedaan. Maar het is inderdaad een film die tussen wal en schip zal terechtkomen.

  11. #11

    Standaard

    ''Her'' verschijnt gewoon op Bluray. 3 weken later op 04 September 2014. Bron: Bol.com


    The Untitled Rick Howard Project (24:20) Her: Love in the Modern Age (15:10) How Do You Share Your Life with Somebody? (4:00)

    Dit zijn 3 features van de Amerikaanse release http://www.dvdactive.com/reviews/dvd/her.html en eerste is een behind the scene feature en het zou al er mooi zijn als deze al word overgenomen.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pietdvd Bekijk bericht
    ''Her'' verschijnt gewoon op Bluray. 3 weken later op 04 September 2014. Bron: Bol.com


    The Untitled Rick Howard Project (24:20) Her: Love in the Modern Age (15:10) How Do You Share Your Life with Somebody? (4:00)

    Dit zijn 3 features van de Amerikaanse release http://www.dvdactive.com/reviews/dvd/her.html en eerste is een behind the scene feature en het zou al er mooi zijn als deze al word overgenomen.
    Paradiso heeft mij laten weten dat Her niet op blu-ray zou verschijnen… Zou me verwonderen mochten ze dit toch gaan doen. Wss heeft bol.com deze nog niet verwijderd.

  13. #13

    Standaard

    Paradiso heeft mij ook bevestigd dat HER niet op Blu-ray verschijnt, dus de info op Bol.com is verouderd en inmiddels achterhaald.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  14. #14

    Standaard

    Prachtige film.
    Ik heb de us blu ray release.
    Wist niet dat Perks niet in Nederland als blu ray is verschenen. Maar ook die heb ik al geimporteerd.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  15. #15

    Standaard

    Paradiso heeft ook Night Train To Lisbon op blu-ray uitgebracht. Een film die de meeste mensen niet iets zegt, maar is naar mijn beleving een van de beste/mooiste films uit 2013, met een schitterende rol van Jeremy Irons en een nog mooiere filmscore.

  16. #16

  17. #17

    Standaard

    Hoe zijn de audio en video kwaliteit van de dvd van Her? Volgens mij heeft de engelse blu-ray helemaal geen ondertiteling.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Hoe zijn de audio en video kwaliteit van de dvd van Her? Volgens mij heeft de engelse blu-ray helemaal geen ondertiteling.
    Volgens blu-ray.com 'English SDH'.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Hoe zijn de audio en video kwaliteit van de dvd van Her? Volgens mij heeft de engelse blu-ray helemaal geen ondertiteling.
    Niets mis mee in mijn ogen en oren, er zit wel een goede videochip voor het upscalen in mijn speler.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Volgens blu-ray.com 'English SDH'.
    Ik heb de UK blu-ray en heeft engelse subs. Zijn wss SDH.

  21. #21

    Standaard

    Bedankt voor jullie info.
    Ik denk dat ik voor de dvd ga. Dit is toch een film die ik graag met Nederlandse subs wil zien.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Paradiso heeft ook Night Train To Lisbon op blu-ray uitgebracht. Een film die de meeste mensen niet iets zegt, maar is naar mijn beleving een van de beste/mooiste films uit 2013, met een schitterende rol van Jeremy Irons en een nog mooiere filmscore.
    Die staat nog op mijn verlanglijst. Heb het boek gelezen.
    Bij bol is de blu ray 9 euro.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •