Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 27 van 27 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lennox-06 Bekijk bericht
    bedankt dat je het voor me hierheen hebt gehaald hahaha dat was een slordig foutje ja.

    en dat is geen persoonlijke email naar jou. ik had p.o. op een andere topic gereageerd. ow oww je zakt verder de grond in. zeg gewoon dat je een domme reactie hebt gegeven vanaf het begin aan.
    Iedereen, die een beetje ervaren op het forum is, weet dat je een mailtje krijgt als er gepost wordt in een topic waar je op "geabonneerd" bent, inderdaad geen PM, maar dat heb ik ook niet gezegd en het is
    al helemaal geen email naar mij toe, denk ook niet dat je mijn email gegevens hebt en dan wordt het wel erg lastig om mij een email te sturen.

    Nu moet ik gaan zeggen dat ik een domme reactie heb gegeven, slechte woordkeuze, maar beter dan freak

    Zelf tref je geen schuld , maar kom wees eens eerlijk, had je geen beter verhaal kunnen bedenken om geholpen te worden

    Je vermeld dat je geen goede kleuren met films kreeg op je scherm, en laten we nu toch duidelijk op het forum zijn, dat het door
    velen niet leuk gevonden wordt als er mensen komen die voor niets op de eerste rang willen zitten, in mijn ogen kwam je vraag
    toch aardig die richting uit. PC op HTS set met blu ray speler en dan films via de PC:

    Je Openingspost:

    Ik heb sindskort mijn pc aan mijn tv aangesloten via mijn samsung blurayspeler (hts). mijn bureaublad wordt niet goed weergegeven. de helft van de taakbalk zakt naar beneden. pas als ik het op volledig scherm zet, wordt mijn bureaublad goed weergegeven.

    Als ik mijn tv bron naam op 'PC' zet wordt alles wel weer goed gegeven dit keer in 16:9. maar dan krijg ik lelijke koele kleuren die ik niet goed kan zetten via het menu. Als ik een andere bron naam kies, valt mijn taakbalk voor de helft naar beneden in 16:9, maar wel met de goede kleuren. hoe kan ik dit oplossen ?

    Mijn vraag wat de beste instelling is om een film te bekijken, 16:9 of volledig scherm ? zit er een groot verschil in ? ik wil de orginele formaat krijgen. ik bekijk mijn films met powerdvd 14

    hoe kan ik dit oplossen ?
    Je vermeld daarin helemaal niet dat je dan je schijven zou kijken via de BR speler van de PC, ook vermeld je niet om welke reden je via de PC zoveel beter zou vinden dan via je HT,
    dat zou ook al vreemd zijn, immers je kleuren zijn niet goed en het formaat is niet optimaal. Je vind PowerDVD 14 zo goed, dan zal je wel kijken via een PC scherm, maar als ik daar
    zelf wel eens iets op bekijk dan vind ik dat toch wel wat missen, maar dat heb ik al snel met LCD schermen.

    In je openingspost roep je bij mij meer vragen op, zoals hoe/welke manier aangesloten, welke HT set precies, welke TV precies, maar zin om je te helpen had ik niet, teveel de geur
    van: ik heb een HT en via mijn PC kijk ik de downloads maar ik krijg ze niet zo goed, wie helpt mij om net zo goed beeld te krijgen als via mijn HTS....

    Was zeker erg dom deze toelichting, je hebt wat hulp gehad van wat mede forummers met wat betere smoezen om de PC films goed op je TV te krijgen, maar dat waren niet jouw
    verdiensten en met mijn mede forummers heb ik geen problemen, die weten heus wel dat ik recht voor zijn raap ben

    Mijn tip:

    Betere smoezen, betere info, meer toelichting en je wordt hier heel goed geholpen, vergeet ook niet dat alles met gejat spul hier niet lekker ligt en houd daar rekening mee als je een vraag stelt.

    Sorry dat ik weer zo dom was
    Have fun and enjoy your collection

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Jongens, dat waren nogal eens visbakken, hè. Een recent BR-spelertje zoals de Sony BDP-S1200 past daar vijf keer in.
    Ja de techniek van tegenwoordig is met digitaal allemaal wel steeds kleiner geworden, en soms beter, maar niet altijd degelijker.

    Heb pas weer zo'n "verstandige" telefoon gekocht, een wat beter dan gemiddeld gevalletje om mijn 2 jaar oude Galaxy S3 te vervangen, tja....
    de techniek heeft grote stappen vooruit gemaakt. Steekt gewoon een complete PC in dat ding en ik denk dat er wel meer dan 200 in de PC kast passen
    en in de ruimte die mijn huidige PC scherm heeft passen er ook nog een hele berg.

    Toch zit ik liever achter mijn PC scherm dan met dat ding in mijn hand, maar ik houd dan ook van wat groter beeld
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •