De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.

Discussie: Non-Stop (DVD)

  1. #1

    Standaard Non-Stop (DVD)

    Non-Stop (DVD)

    Een vliegtuig met een moordenaar aan boord, dat beloofd niet veel goeds.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Was misschien beter geweest om even te wachten met plaatsen van recensie van deze film, zo net na de crash van gisteren.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door e-shole Bekijk bericht
    Was misschien beter geweest om even te wachten met plaatsen van recensie van deze film, zo net na de crash van gisteren.
    Ben ik het wel een beetje mee eens. Een ongelukkig moment voor deze recensie van een film die toch al weinig toevoegt. Had ook een weekje kunnen wachten...

    Even over de film: 13 in een dozijn film. Wel leuk uitgewerkt en goede spanningscurve. Ik zie Liam Neeson graag acteren, dus ik heb me er zeker mee vermaakt.

  4. #4

    Standaard

    Tja, ik vind het ongepaste persoonlijk wel meevallen. Ik bedoel, de volgende dag stond er op Schiphol alweer een vliegtuig klaar naar Kuala Lumpur met exact dezelfde vluchtnummers (van KLM en Malaysia). Dus als je over ongepast wilt spreken...
    Uiteraard leven wij als DVD.nl redactie en crew mee met de nabestaanden en deze recensie is als zodanig ook totaal niet bedoeld om enige nagedachtenis te bedoezelen.

  5. #5

    Standaard

    Ik vind het ook niet ongepast om eerlijk te zijn.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #6

    Standaard

    Het leven gaat door, hoe jammer ook... morgen moet ik zelf het vliegtuig nemen, heb er wel een dubbel gevoel bij.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #7

    Standaard

    viel mij niet tegen, vooral door Liam Neeson.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •