De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Star Wars Episode VIII (Rian Johnson, 2017?)

    Het was al bekend dat J.J. Abrams vooralsnog voor slechts één film getekend had. Nu is Rian Johnson aangekondigd als schrijver en regisseur van Episode VIII. Afhankelijk van de bron gaat hij bovendien Episode IX ook schrijven en regisseren of alleen het globale verhaal voor Episode IX schrijven.

    Johnson is vooral bekend van Looper uit 2012, waarvoer hij ook zowel het verhaal schreef als de regie voerde.

    Als Disney zich aan het oorspronkelijke schema houdt, dan zou Episode VIII in 2017 in de bioscopen moeten opduiken. Aangezien ze elk jaar een Star Wars-film willen uitbrengen (om-en-om een episode van de nieuwe trilogie en een spin off-film), moeten ze dus wel vaart maken. Voor Episode VII draaien de camera's al en daarnaast zijn ook voor de eerste en (vermoedelijk) tweede spin off-films regisseurs aangekondigd.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  2. #2

    Standaard

    Je post is (vooralsnog) een gerucht: http://jedinews.co.uk/news/news.aspx?newsID=17295
    Nog nergens definitief bevestigd.

    Echter:
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 20-06-2014 om 21:28

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Je post is (vooralsnog) een gerucht: http://jedinews.co.uk/news/news.aspx?newsID=17295
    Nog nergens definitief bevestigd.
    Je hebt gelijk. Het is (nog) niet door de studio of zelfs maar door of namens Johnson bevestigd. Maar met de beide artikelen zijn er al 3 onafhankelijke bronnen voor het gerucht (waaronder geen Engelse tabloidkrant) en de hints die o.a. via twitter heen en weer gaan (hier nog een hint) wijzen ook in de richting van een aannemelijk gerucht.
    Aangezien er nu mede door Johnson zelf de nodige buzz ontstaan is, lijkt het me waarschijnlijk dat er op korte termijn alsnog een officiële aankondiging komt.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  4. #4

    Standaard

    Looper vond ik waar-de-loos, net als Brick dus ik mag hopen dat het een gerucht blijft.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Looper vond ik waar-de-loos, net als Brick dus ik mag hopen dat het een gerucht blijft.
    Dat hoop ik dus ook. Looper en Brick waren inderdaad erg, erg slecht.

  6. #6

    Standaard

    Ik snap de hype rond deze regisseur ook niet zo. Looper vind ik echt 3-keer-niks en Brick ken ik verder niet. Maar om op basis van een paar films en paar TV-afleveringen deze man zo te hypen snap ik niet zo. Maar ja, het zal wel.

  7. #7

    Standaard

    Ik vond Looper (die vol met fouten zit) en Brick ook niks bijzonders. The Brothers Bloom heb ik niet gezien, dus daar geen oordeel over.
    Daartegen waren zijn 3 bijdragen aan Breaking Bad wel uitstekende episodes. Echter die afleveringen waren niet geschreven door Rian Johnson.

    Aangezien de berichten op Hollywood Reporter en Variety zijn verschenen, moet er wel een kern van waarheid in zitten dat Rian Johnson iig voor een bakkie koffie en een praatje is langs geweest bij Kathleen en co.
    In vergelijking van Abrams ben ik niet zo enthousiast dat Johnson een mogelijke kandidaat kan zijn.

  8. #8

    Standaard

    We kunnen deel 8 dus eigenlijk al afschrijven voordat het uitgekomen is.....

    De originele trilogie heeft ook verschillende regisseurs gehad.

  9. #9

    Standaard

    "Brick" was bijzonder. Z'n andere films heb ik nog niet gezien. Maar op basis van "Brick" krijgt de man het voordeel van de twijfel. Persoonlijk had ik graag Joseph Kosinski (Tron Legacy, Oblivion) wel een kans zien krijgen.

  10. #10

    Standaard

    Joseph Kosinski zou helemaal niet verkeerd zijn.

  11. #11

    Standaard

    Idd, lijkt me een beter keus.

  12. #12

    Standaard

    Ik kan mij vergissen, maar volgens mij is het officieel. Aangezien Rian Johnson zelf over 'Star Wars: Episode VIII' spreekt, zal hij wel de regisseur zijn.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •