De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Silence (Scorsese, 2015)

    Nieuw historisch drama van Martin Scorsese.

    Geplande release date zou ergens in november 2015 zijn.

    Plot:
    The film, an adaptation of the Shusako Endo novel, concerns two Jesuit priests in the 17th century who attempt to spread Christianity to Japan, only to encounter swift and harsh pushback.

    Two Jesuit priests, Sebastião Rodrigues and Francis Garrpe, travel to seventeenth century Japan which has, under the Tokugawa shogunate, banned Catholicism and almost all foreign contact. There they witness the persecution of Japanese Christians at the hands of their own government which wishes to purge Japan of all western influence. Eventually the priests separate and Rodrigues travels the countryside, wondering why God remains silent while His children suffer.

    Cast:

    • Liam Neeson
    • Andrew Garfield
    • Adam Driver
    • Ken Wantanabe
    • Issei Ogata



    Imdb
    Laatst aangepast door bart22 : 15-07-2014 om 11:46

  2. #2

    Standaard

    Hier is al een Japanse film van. Scorcese begeeft zich dus weer in remake-land.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Hier is al een Japanse film van. Scorcese begeeft zich dus weer in remake-land.
    Maakt me geen ruk uit.............The Departed was ook geweldig

  4. #4

    Standaard

    Nee, The Departed mag nog niet eens in de schaduw van de originele trilogie staan.

  5. #5

    Standaard

    Ik heb Infernal Affairs gezien maar Scorcese's film vind ik vele malen beter.

  6. #6

    Standaard

    IK hou totaal niet van de Japanse (sowiezo de Oosterse) cinema dus zolang als ze worden geremaked door klasse-regisseurs als Scorcese dan mogen ze van mij blijven komen!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    IK hou totaal niet van de Japanse (sowiezo de Oosterse) cinema
    Ik dus ook niet

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •