Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 45 van 45 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    http://tweakers.net/nieuws/97452/son...ray-films.html

    De PS4 krijgt nu eindelijk ook ondersteuning voor 3D blu-ray. Microsoft heeft vorige week ook aangekondigd deze ondersteuning te implementeren op de Xbox One.

    Ik ga dus voorlopig niet voor een standalone BR speler puur voor 3D. Mijn huidige standalone voldoet prima voor 2D en dat kijk ik veruit het meeste. Ik wilde het najaar sowieso een nieuwe console kopen en nu zowel de Xbox One als de PS4 3D blu-ray gaan ondersteunen moet ik de keuze gaan maken tussen die twee apparaten. Maar dat is weer een hele andere discussie.

  2. #27

    Standaard

    Dat is wel bizar, dat de PS3 wel 3D kan afspelen en de PS4 nog niet.....vreemd.

  3. #28

    Standaard

    Ja, is het ook. Puur niet in de software ingebouwd. En het meest bizarre mbt Sony vind ik dat ze heel de tijd aangaven dat 3D geen prioriteit meer had, maar nu MS met 3D ondersteuning komt, Sony ineens volgt. Alsof het al lang af was, maar ze het niet wilde implementeren totdat MS weer met een (klein) wapenfeit aankwam. Ik juich het in elk geval toe dat beide kampen het implementeren, want al is het nog steeds een kleine markt, de mogelijkheid moet je in mijn ogen bieden. En al helemaal als je oude console (PS3) het al wel ondersteunde...

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael H. Bekijk bericht
    Ja, is het ook. Puur niet in de software ingebouwd. En het meest bizarre mbt Sony vind ik dat ze heel de tijd aangaven dat 3D geen prioriteit meer had, maar nu MS met 3D ondersteuning komt, Sony ineens volgt. Alsof het al lang af was, maar ze het niet wilde implementeren totdat MS weer met een (klein) wapenfeit aankwam. Ik juich het in elk geval toe dat beide kampen het implementeren, want al is het nog steeds een kleine markt, de mogelijkheid moet je in mijn ogen bieden. En al helemaal als je oude console (PS3) het al wel ondersteunde...
    Sony is een arrogant Japans bedrijf dat denkt dat het god is.

    Houden weinig tot geen rekening met de wensen van de kopers en
    denken nog steeds dat als er ergens Sony op staat dat de mensen
    het dan kopen terwijl het voor mij persoonlijk nu net een teken is dat
    je het product vooral moet laten staan, slechte service en in de praktijk
    proberen ze je hun wil op te leggen.

    Ja.... hier zijn ook Gameconsoles van dat merk in huis, naast een paar
    PS3's ook de PS4, maar niet omdat er Sony op staat, ook met Blu rays
    kun je dat niet vermijden, maar met de keuze van andere apparatuur gelukkig wel

    Zo hielden ze heel lang MP3 tegen in hun eigen apparaten, die arrogante kwallenballen,
    ze hadden zelf wel een matig compressie systeem en het duurde toch wel heel
    lang tot het doordrong tot dat bedrijf dat echt weinig mensen daar van onder de indruk waren
    en zo heeft dat bedrijf wel meer fratsen uitgehaald waar je als klant niet vrolijk van wordt.

    Een Upgrade was vaak afpakkerij van zaken waar je wel blij mee was, maar die je
    moest inleveren om zogenaamd up to date te blijven.... ratten streken noem ik dat,
    ik ben echt niet de enige die Sony om meerdere redenen niet hoog in het vaandel heeft staan.

    Eigenlijk is het een zielig bedrijf, vraag me wel eens af hoe lang ze op deze manier
    nog te leven hebben, er komt weinig tot geen echt leuk spul meer vandaan waar je nu van
    onder de indruk raakt en dan moet je ook nog eens afwachten wat voor narigheid je er mee
    kan krijgen. Denk bijvoorbeeld aan hun parade Smartphone die zogenaamd zo geweldig
    stevig was..... maar als je er al naar keek kon het al gebeuren dat er een barst in
    het scherm sprong, de consumentenbond heeft, kortgeleden nog, de gedupeerde eigenaren
    moeten ondersteunen om Sony, die zijn klanten natuurlijk weer eens aan het lijntje hield, tot
    goede service te dwingen. Plasma hebben ze al snel laten vallen en ook met OLED konden
    ze deconcurrentie niet aan.

    3D.... ja, kijk er ook niet elke week naar, maar met een standalone is het vaak stiller kijken
    dan met zo'n gameconsole.....

    Dit vond ik wel grappig:

    Uit de lijst van 50 redenen om een PS4 aan te schaffen:


    http://www.psonly.nl/specials/2476/50_redenen_om_een_PS4_aan_te_schaffen/

    22. De arrogantie is verdwenen bij Sony

    Ik schreef er na de aankondiging van de PS4 al over: Sony heeft zijn arrogante houding laten varen. Er waren de afgelopen maanden wel wat momentjes die weer terug deden denken aan het oude Sony, maar die zijn zeldzaam geweest. De Japanse elektronicagigant lijkt voorlopig heel goed te begrijpen wat gamers willen en handelt daar ook naar. Beter dan Microsoft in ieder geval.

    Ja ja....

    en toen was er geen 3D, ja ze weten echt wat de mensen willen......

    Een oude vos verliest wel zijn haren, maar niet zijn streken
    Have fun and enjoy your collection

  5. #30

    Standaard

    Mooi relaas Herman haha. Maar ik ben tevreden over de Sony apparatuur die ik heb. Zeer tevreden zelfs. In het verleden een receiver gehad. Nu een BR speler en een fantastische televisie. Het is ook maar net waar je in het verleden tegenaan bent gelopen. Want ik vind LG bijvoorbeeld kak vanwege de service en kwaliteit. Ach ja, het is altijd wat. Ik neig ook weer wat naar de Xbox One. Ben al jaren tevreden Xbox 360 bezitter... Al is de PS4 ook een erg leuk apparaat....

  6. #31

    Standaard

    PS4 nu gekocht. Binnenkort eens kijken of ik een leuke 3D blu-ray kan scoren voor niet te veel geld...

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael H. Bekijk bericht
    PS4 nu gekocht. Binnenkort eens kijken of ik een leuke 3D blu-ray kan scoren voor niet te veel geld...
    Heb jij even geluk dat de PS4 sinds een week 3D ondersteuning heeft.

  8. #33

    Standaard

    Haha. Het feit dat ik naar een 3D blu-ray speler zocht en ook een nieuwe console wilde dit jaar maakte het nieuwste wapenfeit van Sony de keuze wel makkelijker om nu voor de PS4 te gaan ja! Alleen nog even een toslink kabeltje aanschaffen, want mijn TV geeft via de optische uitgang geen DTS door naar mijn receiver. En aangezien veel blu-rays alleen maar DTS tracks hebben is dat wel zo handig. Kan ik in elk geval nog van de DTS core genieten...

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael H. Bekijk bericht
    Haha. Het feit dat ik naar een 3D blu-ray speler zocht en ook een nieuwe console wilde dit jaar maakte het nieuwste wapenfeit van Sony de keuze wel makkelijker om nu voor de PS4 te gaan ja! Alleen nog even een toslink kabeltje aanschaffen, want mijn TV geeft via de optische uitgang geen DTS door naar mijn receiver. En aangezien veel blu-rays alleen maar DTS tracks hebben is dat wel zo handig. Kan ik in elk geval nog van de DTS core genieten...
    De Playstation 3 heeft ook altijd bekend gestaan als een erg goede blu-ray speler en dat zal met de PS4 niet anders zijn.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Sony is een arrogant Japans bedrijf dat denkt dat het god is.

    Houden weinig tot geen rekening met de wensen van de kopers en
    denken nog steeds dat als er ergens Sony op staat dat de mensen
    het dan kopen terwijl het voor mij persoonlijk nu net een teken is dat
    je het product vooral moet laten staan, slechte service en in de praktijk
    proberen ze je hun wil op te leggen.

    Ja.... hier zijn ook Gameconsoles van dat merk in huis, naast een paar
    PS3's ook de PS4, maar niet omdat er Sony op staat, ook met Blu rays
    kun je dat niet vermijden, maar met de keuze van andere apparatuur gelukkig wel

    Zo hielden ze heel lang MP3 tegen in hun eigen apparaten, die arrogante kwallenballen,
    ze hadden zelf wel een matig compressie systeem en het duurde toch wel heel
    lang tot het doordrong tot dat bedrijf dat echt weinig mensen daar van onder de indruk waren
    en zo heeft dat bedrijf wel meer fratsen uitgehaald waar je als klant niet vrolijk van wordt.

    Een Upgrade was vaak afpakkerij van zaken waar je wel blij mee was, maar die je
    moest inleveren om zogenaamd up to date te blijven.... ratten streken noem ik dat,
    ik ben echt niet de enige die Sony om meerdere redenen niet hoog in het vaandel heeft staan.

    Eigenlijk is het een zielig bedrijf, vraag me wel eens af hoe lang ze op deze manier
    nog te leven hebben, er komt weinig tot geen echt leuk spul meer vandaan waar je nu van
    onder de indruk raakt en dan moet je ook nog eens afwachten wat voor narigheid je er mee
    kan krijgen. Denk bijvoorbeeld aan hun parade Smartphone die zogenaamd zo geweldig
    stevig was..... maar als je er al naar keek kon het al gebeuren dat er een barst in
    het scherm sprong, de consumentenbond heeft, kortgeleden nog, de gedupeerde eigenaren
    moeten ondersteunen om Sony, die zijn klanten natuurlijk weer eens aan het lijntje hield, tot
    goede service te dwingen. Plasma hebben ze al snel laten vallen en ook met OLED konden
    ze deconcurrentie niet aan.

    3D.... ja, kijk er ook niet elke week naar, maar met een standalone is het vaak stiller kijken
    dan met zo'n gameconsole.....

    Dit vond ik wel grappig:

    Uit de lijst van 50 redenen om een PS4 aan te schaffen:


    http://www.psonly.nl/specials/2476/50_redenen_om_een_PS4_aan_te_schaffen/

    22. De arrogantie is verdwenen bij Sony

    Ik schreef er na de aankondiging van de PS4 al over: Sony heeft zijn arrogante houding laten varen. Er waren de afgelopen maanden wel wat momentjes die weer terug deden denken aan het oude Sony, maar die zijn zeldzaam geweest. De Japanse elektronicagigant lijkt voorlopig heel goed te begrijpen wat gamers willen en handelt daar ook naar. Beter dan Microsoft in ieder geval.

    Ja ja....

    en toen was er geen 3D, ja ze weten echt wat de mensen willen......

    Een oude vos verliest wel zijn haren, maar niet zijn streken
    En toch heb je een PS4 nodig als je een beetje leuk wil gamen.

    Voor Microsoft [Xbox One] had je die lijst ook kunnen maken want zij hebben in begin erg veel fouten gemaakt maar met Phil Spencer aan het roer gaat het al stukken beter.

    Als ik jou was zou ik gewoon niets van dat soort bedrijven kopen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 08-08-2014 om 08:39

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    De Playstation 3 heeft ook altijd bekend gestaan als een erg goede blu-ray speler en dat zal met de PS4 niet anders zijn.
    Gisteren even een 2D blu-ray geprobeerd en het beeld is uitmuntend inderdaad

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    En toch heb je een PS4 nodig als je een beetje leuk wil gamen.

    Voor Microsoft [Xbox One] had je die lijst ook kunnen maken want zij hebben in begin erg veel fouten gemaakt maar met Phil Spencer aan het roer gaat het al stukken beter.

    Als ik jou was zou ik gewoon niets van dat soort bedrijven kopen.
    Er staan hier nog 2x een PS3 en 1x een PS4, en nog een aantal andere game apparaten die ik allemaal zelf niet gebruik,
    zoals de WiiU, 3D DS en XBox360 en wat er allemaal nog meer mag zijn, er wordt hier heel wat gegamed Ben zelf
    meer de persoon van de series en de films

    Inderdaad hoeft dat soort bedrijven/merken niet de angst te hebben dat ik ook wat anders bij ze zal kopen, alleen als ik een
    bepaalde film wil hebben, ja dan ontkom ik soms niet aan Sony...... dat is dan net zoiets als de gameapparaten, je
    doet het niet voor het merk, maar voor het spel of de film.

    Er zijn maar weinig merken die service echt heel hoog in hun vaandel hebben staan, maar er is in mijn ogen wel
    een merk dat daar wel uitstekend mee omgaat en dat is Logitech, echt geweldig goed, jammer dat zij geen HT
    apparatuur verkopen, dan had ik van dat merk zeker wel wat meer spullen in huis.

    Michael H.

    Gisteren even een 2D blu-ray geprobeerd en het beeld is uitmuntend inderdaad
    Kijk, dat is goed nieuws, zelf zal hier de PS4 daar wel niet voor gebruikt gaan worden, ben ook benieuwd
    naar je 3D ervaringen. Ik heb hier nog steeds een PS3 van de allereerste orde, speelde Blu ray inderdaad
    wel netjes af, enkel wat geluidsproblemen, geen HD audio over de HDMI omdat dat niet kon worden
    doorgegeven in Bitstream, wel via PCM en dat zou dat theoretisch net zo goed moeten zijn als met
    Bitstream, helaas de praktijk is anders en viel PCM via de PS3 toch wel tegen, de core via optisch had
    toch wel even meer dynamiek en klonk echt stukken aangenamer.... pas opgelost met de slimline
    modelletjes van de PS3 als ik dat mij tenminste goed herinner. De PS3 was ook niet echt stil en
    daarom niet echt geschikt om een standalone te vervangen, veel herrie maken en er behoorlijk wat
    warmte uitblazen...... en warmte is energie....

    Gelukkig is de PS4 stiller dan de PS3, al hoor je hem nog wel, maar dat heb je al snel met machines
    waar een fan moet zorgen voor de koeling. De Xbox was eigenlijk wel kampioen.... wat kon dat kreng
    een herrie maken , die was helemaal ongeschikt om als DVD speler te gebruiken of als HD DVD
    speler met de los te kopen speler daarvoor.

    Zelf momenteel enkel apparaten die geen fan nodig hebben om het hoofd koel te houden, dat maakt dat
    ze praktisch geluidloos hun taak kunnen verrichten en daar houd ik wel van.


    Zoals gezegd, ben benieuwd naar je ervaringen, oh ja, ook op gebeid van geluid van het apparaat zelf
    en de warmteopbrengst.
    Have fun and enjoy your collection

  13. #38

    Standaard

    Tijdens het gamen begint het apparaat op den duur wel te blazen. Maar tijdens een blu-ray afspelen hoor je em nauwelijks. Daar hoeft ie gewoonweg in verhouding nauwelijk inspanning voor te leveren natuurlijk. Zoals gezegd is de beeldkwaliteit in 2D uitmuntend en misschien zelfs nog wat beter dan mijn standalone Sony speler. Geluid, zoals eerder aangegeven, zal via toslink gaan. Dat kabeltje moet ik nog even halen.

    Warmteontwikkeling lijkt vooralsnog mee te vallen. Nadeel is dat de warme lucht achteruit geblazen wordt. De PS4 is relatief diep. Past maar net in het meubel. Hopelijk raakt hij zijn warmte zo goed kwijt. En anders zal ik hem verticaal naast het meubel zetten. Of op dit plek de achterwand van het meubel wat perforeren. We zullen zien. Vooralsnog gaat het goed...

  14. #39
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat is wel weer het voordeel van de XBO. Hij is echt fluisterstil en wordt door de externe voeding amper warm. Heb beide eerlijk gezegd nog niet als bd-speler gebruikt.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #40

    Standaard

    Heeft de PS4 dan wel twee HDMI uitgangen? Ik zoek ook nog steeds een optie namelijk.

  16. #41

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Dat is wel weer het voordeel van de XBO. Hij is echt fluisterstil en wordt door de externe voeding amper warm. Heb beide eerlijk gezegd nog niet als bd-speler gebruikt.
    Heb de hele middag Forza Motorsport 5 zitten spelen en kwa warmte valt het mee op de XO ja.

  18. #43
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Heeft de PS4 dan wel twee HDMI uitgangen? Ik zoek ook nog steeds een optie namelijk.
    XBO ook niet, alleen een HDMI-in en een HDMI-out.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #44

    Standaard

    Dan vallen beide af, de Xbox sowieso al want ben echt een PS gamer. Ik wil graag lossless geluid dus ga verder zoeken naar een betaalbare speler.

  20. #45
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Er zijn hier wel al een paar mooie opties genoemd.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •