Pagina 4 van 10 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 232 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    volgens warner Benelux komt batman tv serie hier niet uit

  2. #77

    Standaard

    Dat had ik eerlijk gezegd ook niet verwacht.

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kees13 Bekijk bericht
    volgens warner Benelux komt batman tv serie hier niet uit
    Jammer maar het is niet anders. Het is gelukkig ook geen serie wat moeilijk te volgen is zonder ondertiteling. En dan kan je hooguit nog een Engelse ondertiteling erbij aanzetten.

  4. #79

    Standaard

    Speelduur van de extra's:

    Batman Born! Building the World of Batman (28:26)
    Bat Rarities! Straight from the Vault
    - Actors Screen Tests: Lyle Waggoner and Peter Deyell (4:11)
    - Batgirl Pilot (7:34)
    - Burt Ward Screen Test with Adam West (6:00)
    - James Blakely Tribute (2:17)
    Bats of the Round Table - A candid conversation with Adam West and his celebrity friends (43:17)
    Hanging with Batman (28:42)
    Holy Memorabilia Batman! (28:45)
    Inventing Batman - in the Words of Adam West
    - Hi Diddle Diddle (28:17)
    - Smack in the Middle (28:26)
    Na Na Na Batman! Hollywood favorite stars and producers recount their favorate Batman memories (11:44)

  5. #80

    Standaard

    Is deze serie ook te koop bij Zavvi.com...???

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Is deze serie ook te koop bij Zavvi.com...???
    Nee, in Engeland is hij alleen verkrijgbaar bij Amazon.co.uk.

  7. #82

    Standaard

    Nieuwe korte trailer :



    Batman '66 The Complete TV Series San Diego Comic-Con 2014 Press Conference :



  8. #83

    Standaard

    Hier een intervieuw met wat acteurs uit de serie (Intervieuw uit 1989) :



    Wizard World 2014 in St. Louis Adam West and Burt Ward Q&A Panel (Erg leuk filmpje) :

    Laatst aangepast door DVD Watcher : 18-10-2014 om 17:50

  9. #84

    Standaard

    Q & A WITH BURT WARD aka ROBIN FROM THE BATMAN TV SHOW :


  10. #85

    Standaard

    Ik zat gisteren te kijken naar de totale kosten van de BR via Amazon UK maar schrok van de koers. Inclusief verzendkosten schatte ik de box op 115 pond (3,10 en 2x 0,50 inzake gewicht). Dat is momenteel € 144 omgerekend.
    Bij Amazon FR staat de box ook voor € 109 maar staat op de verpakking alweer Franse teksten en ik vrees ook dat eventuele teksten in de box ook Franstalig zijn. Dan toch maar overwegen om de koers voor lief te nemen of even de koers te volgen of
    het even minder is.

  11. #86
    memphisflash
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Ik zat gisteren te kijken naar de totale kosten van de BR via Amazon UK maar schrok van de koers. Inclusief verzendkosten schatte ik de box op 115 pond (3,10 en 2x 0,50 inzake gewicht). Dat is momenteel € 144 omgerekend.
    Bij Amazon FR staat de box ook voor € 109 maar staat op de verpakking alweer Franse teksten en ik vrees ook dat eventuele teksten in de box ook Franstalig zijn. Dan toch maar overwegen om de koers voor lief te nemen of even de koers te volgen of
    het even minder is.
    En de Duitse box? die is maar 85 - ik vindt het niet (zo heel) erg dat er op de cover duitse teksten staan, maar in de boeken e.d. wel ... zijn hier al meer gegevens over bekend?

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door memphisflash Bekijk bericht
    En de Duitse box? die is maar 85 - ik vindt het niet (zo heel) erg dat er op de cover duitse teksten staan, maar in de boeken e.d. wel ... zijn hier al meer gegevens over bekend?
    Idem, ik kan leven met teksten op de box, maar als je een boekje heb met verhalen (ik vermoed dat die scrapbook wel wat bevat) dan wil ik het liever in het Engels lezen.

    De Duitse box staat nog steeds op niet leverbaar: http://www.amazon.de/Batman-Collecti...eywords=batman

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Idem, ik kan leven met teksten op de box, maar als je een boekje heb met verhalen (ik vermoed dat die scrapbook wel wat bevat) dan wil ik het liever in het Engels lezen.

    De Duitse box staat nog steeds op niet leverbaar: http://www.amazon.de/Batman-Collecti...eywords=batman
    Kennelijk is het aantal beschikbare pre-orders 'op', tenminste dat maak ik op uit de forumdiscussie.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  14. #89

    Standaard

    Hij is weer bestelbaar in Duitsland. Op de leeftijdgrens na vind ik de cover best meevallen. Ik neem aan dat dit de normale BR-versie is zonder de auto en extra's. Dan vind ik het prijsverschil niet opwegen voor die extra's. En weet iemand of er Engelse ondertiteling op staat? Ik neig in ieder geval naar bestellen via Amazon Dld.

    Edit: Volgens mij hebben ze info van een andere box erbij gezet. De acteurs,etc klopt niet.Zie maar: http://www.amazon.de/gp/product/B00M...191_em_1p_0_ti
    Laatst aangepast door martwout : 22-10-2014 om 08:08

  15. #90

    Standaard

    Ik hoop dat deze mega box ook weer bij mediamarkt komt, omdat de mega box van The Dark Knight Trilogy ook te koop was bij mediamarkt en nu nog voor 66,00 euro. Dat is de reden dat ik ook wacht totdat deze toch naar Nederland komt. En is altijd beter dan de Duitse versie.

  16. #91

    Standaard

    Een aantal berichten terug (EDIT: bovenaan de pagina) staat aangegeven dat Warner deze serie niet in Nederland zal uitbrengen.

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Een aantal berichten terug (EDIT: bovenaan de pagina) staat aangegeven dat Warner deze serie niet in Nederland zal uitbrengen.
    Frank, dat weet ik, maar bij MM kun je nog steeds The Dark Knight Ultimate Collectors Edition kopen en dat is ook de UK version voor 66,00 euro. En Batman is van Warner Bros.

    Misschien doet MM weer zo'n aankoop...??? met Batman the complete series. Het zou mij niet verbazen, want zij willen ook verkopen. Gewoon afwachten.

  18. #93

    Standaard

    Ik heb even nagevraagd bij Amazon Duitsland en kreeg de volgende info terug:

    I can confirm that the "Batman - Die komplette Serie [Blu-ray]" will indeed be the 60s series with Adam West and Burt Ward.
    I'm sorry that the names mentioned on our website are incorrect.

    Unfortunately, Warner Home Video has not yet given much technical details for this edition.

    However, it will have the German and American versions on it.

    I hope this information is helpful and wish you a pleasant week.
    Warmest regards,

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Frank, dat weet ik, maar bij MM kun je nog steeds The Dark Knight Ultimate Collectors Edition kopen en dat is ook de UK version voor 66,00 euro. En Batman is van Warner Bros.

    Misschien doet MM weer zo'n aankoop...??? met Batman the complete series. Het zou mij niet verbazen, want zij willen ook verkopen. Gewoon afwachten.
    Heeft The Dark Knight Ultimate Collectors Edition toevalig Nederlandse ondertitels ? Dat verklaart een hoop. Zoals het er nu uitziet heeft Batman geen Nederlandse ondertitels.

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Ik hoop dat deze mega box ook weer bij mediamarkt komt, omdat de mega box van The Dark Knight Trilogy ook te koop was bij mediamarkt en nu nog voor 66,00 euro. Dat is de reden dat ik ook wacht totdat deze toch naar Nederland komt. En is altijd beter dan de Duitse versie.
    Dan kun je 'm toch beter zelf in de UK bestellen? Heb je 'm eerder en waarschijnlijk goedkoper.

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Workaholic Bekijk bericht
    Heeft The Dark Knight Ultimate Collectors Edition toevalig Nederlandse ondertitels ? Dat verklaart een hoop. Zoals het er nu uitziet heeft Batman geen Nederlandse ondertitels.
    Volgens play.com heeft deze boxset Nederlandse ondertitels omdat deze regiovrij is.

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Volgens play.com heeft deze boxset Nederlandse ondertitels omdat deze regiovrij is.
    En waarom hebben dan heel veel regiovrije titels geen Nederlandse ondertitels? Ik denk dat je hier een causaal verband probeert te leggen dat er (helaas) niet is.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  23. #98

    Standaard

    Daarnaast moet je NOOIT op de informatie op een webshop afgaan.

  24. #99

    Standaard

    Gewoon afwachten en na 10/11 (voor UK) en 20/11 (voor DE) weet je het allemaal zeker en hoeft al die speculatie niet.

  25. #100

    Standaard

    Nieuw clipje uit de extra's van de box :


Pagina 4 van 10 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •