Pagina 1 van 10 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 232 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Batman: The Complete Television Series

    In november brengt Warner Bros. de langverwachte televisieserie van Batman op Blu-ray. De uitgave bevat alle 120 afleveringen. Meer informatie is nog niet bekend gemaakt, maar is al wel een trailer:


  2. #2

    Standaard

    Hopelijk komt er ook een editie met NL ondertiteling want dit is pure nostalgie.

  3. #3

    Standaard

    Ik hoop het ook met NL ondert. maar vrees het ergste, zeker als het uit de jaren 60 is en het van Warner moet komen.
    Op een enkele serie na is hier vrijwel niets van de jaren 50/60/70 uitgebracht.
    Van de series die wel zijn verschenen zijn meestal maar 1-3 seizoenen uitgebracht en daarna stopt het.
    Rawhide 3 van de 8, Gunsmoke 1 van de 20, Kojak 1 van de 5, Perry Mason 2 van 9, Bonanza 30 losse afleveringen enz.

  4. #4

    Standaard

    Leuk dat ze de trailer in de geest van de serie hebben gedaan. En het komt blijkbaar ook op BR. Ondertiteling of niet deze komt erin.

  5. #5

    Standaard

    Must... have... now...

  6. #6

    Standaard

    Gaat er zeker in komen, echt een leuke serie.


  7. #7

    Standaard

    Meen gelezen te hebben dat Adam West, Burt Ward en Julie Newmar deze maand of comic-con aanwezig zijn om het artwork en bonusmateriaal van de set te presenteren.
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  8. #8

    Standaard

    Klopt. Meer informatie volgt dus binnenkort.

  9. #9

    Standaard

    Hier wachten fans al jaren op. Eindelijk is hij er. Ik hoop niet dat hij al te duur is. Maar met 120 afleveringen denk ik dat hij een aardig prijskaartje zal hebben.

  10. #10

    Standaard

    Pff. 120 afleveringen... Hoe lang duurde zo'n aflevering? Mag je al gauw twee maanden vrij nemen om ze allemaal te bekijken
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Pff. 120 afleveringen... Hoe lang duurde zo'n aflevering? Mag je al gauw twee maanden vrij nemen om ze allemaal te bekijken
    20 minuten per aflevering.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    20 minuten per aflevering.
    12 afleveringen per disc dan waarschijnlijk. Minimum een 10 disc setje...

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door x-vision Bekijk bericht
    12 afleveringen per disc dan waarschijnlijk. Minimum een 10 disc setje...
    Ben in ieder geval blij dat ze het niet per seizoen uitbrengen. Gaat iedereen die kopen en dan ook weer de complete. Nu ben je gewoon gelijk klaar.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Ben in ieder geval blij dat ze het niet per seizoen uitbrengen. Gaat iedereen die kopen en dan ook weer de complete. Nu ben je gewoon gelijk klaar.
    Nu ben je in ieder geval verzekerd dat je ze dan allemaal hebt.

    Bij aparte releases loop je altijd het risico dat ze halverwege stoppen met het uitbrengen ervan.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    20 minuten per aflevering.
    Het is een jaren 60 serie dus het zal eerder 25 minuten per aflevering zijn. Ik weet nog dat deze serie begin jaren 90 herhaald werd tijdens Telekids. Ook ik ben erg benieuwd naar deze set.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    In november brengt Warner Bros. de langverwachte televisieserie van Batman op Blu-ray. De uitgave bevat alle 120 afleveringen. Meer informatie is nog niet bekend gemaakt, maar is al wel een trailer:
    Als de beeldkwaliteit van de trailer representatief is voor de beeldkwaliteit van de straks uit te brengen Blu-rays, dan belooft dat veel. Ziet er echt goed uit, en gelukkig in het originele 4:3-formaat met zwarte balken links en rechts.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  17. #17

    Standaard

    Reken maar op 6 afleveringen per disc bij de Blu-Ray release en 20 schijfjes. Zou mooi zijn als ze de film er ook bij doen.
    Laatst aangepast door pietdvd : 07-07-2014 om 18:53

  18. #18

    Standaard

    Deze reeks is de reden waarom ik járenlang huiverig was om de Batmanfilms tot mij te nemen, en daardoor bijna Batman Begins had gemist...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pietdvd Bekijk bericht
    Reken maar op 6 afleveringen per disc bij de Blu-Ray release en 20 schijfjes. Zou mooi zijn als ze de film er ook bij doen.
    Ik verwacht niet dat de film erbij zit, want de rechten daarvan liggen bij een andere maatschappij.

  20. #20

    Standaard

    Deze liggen bij Fox als ik me niet vergis, de BR hiervan is al een tijdje te krijgen...
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  21. #21

    Standaard

    Welke batman film is dat dan...???

  22. #22

    Standaard

    Die film is toch al lang uit op Blu-ray dacht ik?

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Welke batman film is dat dan...???

  24. #24

    Standaard

    Oke, dank je wel voor het snelle antwoord...

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Oke, dank je wel voor het snelle antwoord...
    Graag gedaan

Pagina 1 van 10 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •