Pagina 8 van 10 EersteEerste ... 45678910 LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 232 worden weergegeven.
  1. #176

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Geldt dat ook voor de Limited Edition? Of heb jij de gewone Blu-ray uitgave?
    Ik heb de normale uitvoering. Van de BR-versie ging € 6 af dus € 79. Hij was dus inderdaad vandaag aangekomen samen met de herbestelling van een kapotte dvd van de Turtles. Het stond netjes
    bij de buren.

    Eerste indruk: mooie stevige verpakking.

    De foto's:






    Ik bedacht me na de posting dat de box via de goedheiligman retour komt, dus ik heb de box nog niet uitgepakt. Maar vermoedelijk zal het conform de omschrijving van Marcel zijn. Indien nodig kan ik 6 december van binnen foto's maken.
    Excuus voor de éné grote foto (ivm de info over de talen) en de kwaliteit van enkele foto's maar zo moet het duidelijk genoeg zijn.
    Laatst aangepast door martwout : 22-11-2014 om 16:40

  2. #177

    Standaard

    Het verschil met de Limited Edition Box is dus inderdaad "The Adam West scrapbook", de Batmobile en de 44 Trade Cards. Mooi om te zien dat deze uitgave dus ook een stevige kartonnen doos heeft met daarin zowaar drie digipaks i.p.v. standaard plastic keepcases. En bovendien veel minder ruimte inneemt. Een goed alternatief lijkt me, en zeker voor die prijs.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #178

    Standaard

    Het is een mooie prijs, maar die duitse teksten op diverse plaatsen : Vreselijk.

    ''Heiliger BimBam'', dat woord alleen al .

    Verder vind ik het raar dat 1 en 2 dezelfde kleur hebben, maar 3 ineens rood is.

    Zou het gelijk zijn kwa kleur, zou het ook veel mooier staan.

    Maar voor wie geen hekel heeft aan duitse teksten bv, is dit wel een mooi initiatief idd.

    Ik heb zelf de engelse uitgave, met alles compleet in het engels, en dat is voor mij erg belangrijk.

  4. #179

    Standaard

    Bovenstaande uitgave verschijnt volgende maand ook in Amerika. De prijs is echter een lachertje: $ 215,99.

    http://www.blu-ray.com/news/?id=15500

  5. #180

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Het is een mooie prijs, maar die duitse teksten op diverse plaatsen : Vreselijk.

    ''Heiliger BimBam'', dat woord alleen al .

    Verder vind ik het raar dat 1 en 2 dezelfde kleur hebben, maar 3 ineens rood is.

    Zou het gelijk zijn kwa kleur, zou het ook veel mooier staan.

    Maar voor wie geen hekel heeft aan duitse teksten bv, is dit wel een mooi initiatief idd.

    Ik heb zelf de engelse uitgave, met alles compleet in het engels, en dat is voor mij erg belangrijk.
    Ik zet hem toch zo neer dat ik tegen de voorkant aankijk. Dan heb ik geen last van de Duitse teksten. En normaal heb ik daar al minder problemen mee.

  6. #181

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Ik zet hem toch zo neer dat ik tegen de voorkant aankijk. Dan heb ik geen last van de Duitse teksten. En normaal heb ik daar al minder problemen mee.
    Ook al kijk ik er niet tegen aan, dan nog vind ik het vreselijk als ik bv in dat boekje lees van de afleveringen, maar goed, ieder zijn ding natuurlijk.

    Overigens staat er nu bij Amazon UK het volgende vermeld op de pagina van deze box :

    This Item Does Not Include an Ultraviolet Copy
    Please note that the Ultraviolet copy that was previously listed for this item has not been included in the final product.

  7. #182

    Standaard

    staat voor 22 januari 2015 aangekondigd bij Amazon Italie voor e. 54,35

    aanvulling: en Duitsland nu 66,00
    Laatst aangepast door Herman ter Lingen : 26-11-2014 om 16:18 Reden: aanvullende info

  8. #183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    staat voor 22 januari 2015 aangekondigd bij Amazon Italie voor e. 54,35
    Dat zijn al de betere prijzen.

  9. #184

    Standaard

    Kost nu 65,69 euro incl bij Amazon DE

  10. #185

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oilex Bekijk bericht
    Kost nu 65,69 euro incl bij Amazon DE
    Dat had Herman hierboven ook al gemeld. Het betreft hier overigens wel de gewone Blu-ray uitgave, niet de Limited Edition (grote rode box) met o.a. de replica van de Batmobile.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  11. #186

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Verder vind ik het raar dat 1 en 2 dezelfde kleur hebben, maar 3 ineens rood is.

    Zou het gelijk zijn kwa kleur, zou het ook veel mooier staan.

    Maar voor wie geen hekel heeft aan duitse teksten bv, is dit wel een mooi initiatief idd.

    Ik heb zelf de engelse uitgave, met alles compleet in het engels, en dat is voor mij erg belangrijk.
    In de Duitse Limited Edition box heeft het digipak van het derde seizoen ook een afwijkende kleur (rood ipv paars). Waarom dat is weet ik ook niet. Maar ik neem aan dat dit in de Engelse versie precies zo is.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  12. #187

    Standaard

    Warner Bros. heeft in Amerika een omruilactie opgezet om een paar fouten op te lossen en ze voegen op de discs die omgeruild kunnen worden nog wat extra's toe.

    "Amounting to less than five minutes of footage within the 50-plus hours of entertainment, the issues encompass one 60-second dropped scene in the episode entitled "Marsha's Scheme of Diamonds"; a brief piece of rarely-heard William Dozier narration that originally opened the pilot episode, "Hi Diddle Riddle"; and an assembly of villain tags from the end of assorted episodes.

    "The restoration process of this footage - spanning 48 years and two major studios - has been a super heroic task, and we deeply regret even the smallest of glitches occurring in that process," said Rosemary Markson, Senior Vice President, TV Brand Management & Retail Marketing, Warner Bros. Home Entertainment. "We recognize our obligation to the fans of this landmark series, and we have worked diligently to identify all issues and provide resolutions as quickly as possible."

    To resolve these issues for consumers purchasing Batman: The Complete Television Series, WBHE will make available complete replacement discs for the discs that originally included the episodes "Marsha's Scheme of Diamonds" and "Hi Diddle Riddle." The villain tags will be re-issued as an assembled string on one of the aforementioned discs and, as an added bonus, WBHE has acquired rights and legal clearances to both a Bat-vehicle teaser that originally aired as part of the second season-opening "Shoot A Crooked Arrow" episode, and one of the original promotional tags that aired on the original showing of the "The Duo Defy" episode. Additionally, all fixes will be made to all Digital HD versions of Batman: The Complete Television Series.
    Bron: www.blu-ray.com.

  13. #188

    Standaard

    Bovenop mijn vergoeding heb ik nu ook de UV codes gekregen van Amazon. Vandaag mailtje in mijn mailbox.
    Even kijken of ik dat kan verpatsen aan een van mijn UK vrienden

  14. #189

    Standaard

    Nog even een toevoeging van mijn kant inzake de Duitse uitgave. De afleveringen staan inderdaad in het duits in het boekje maar op de schijf zelf staat de Engelstalige titel.

  15. #190

    Standaard

    Warner Bros bied vervangende discs aan voor de fout gedrukte versies.

    https://www.shipment-service.com/bat...submit/request
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  16. #191

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ash Bekijk bericht
    Warner Bros bied vervangende discs aan voor de fout gedrukte versies.

    https://www.shipment-service.com/bat...submit/request
    Dank je wel voor de link. Ik denk er nog even na of ik dit ga doen. Vind het hele issue nu niet echt spannend.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  17. #192

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Dank je wel voor de link. Ik denk er nog even na of ik dit ga doen. Vind het hele issue nu niet echt spannend.
    , Je kan het altijd doen, kost je niks, en voor je gevoel is ie dan echt compleet
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  18. #193

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ash Bekijk bericht
    Warner Bros bied vervangende discs aan voor de fout gedrukte versies.

    https://www.shipment-service.com/bat...submit/request
    Onderaan staat dat bij landen buiten Amerika en Canada het wordt doorgegeven maar het afhankelijk is van de lokale regels. Dus geen garantie of je het krijgt. Het hangt dus af per land of ze meedoen of niet.

  19. #194

    Standaard

    Ik heb vandaag de Italiaanse editie ontvangen. Deze heeft de gecorrigeerde discs, en de episode guide is de Engelse versie. De discs zijn gelijk aan de UK editie (dus met Engelse leeftijdsaanduiding). Het enige Italiaanse is de tekst op de achterkant van de box, die je er af kunt halen.

  20. #195

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Workaholic Bekijk bericht
    Ik heb vandaag de Italiaanse editie ontvangen. Deze heeft de gecorrigeerde discs, en de episode guide is de Engelse versie. De discs zijn gelijk aan de UK editie (dus met Engelse leeftijdsaanduiding). Het enige Italiaanse is de tekst op de achterkant van de box, die je er af kunt halen.
    Goed om te weten, heeft er trouwens iemand al nieuws die de vervangdisks heeft aangevraagd? Buiten die bevestigingsmail verleden jaar heb ik nog geen woord gehoord...
    Ik neem aan dat Warner Benelux zich zoals gewoonlijk niets van ons aantrekt?

  21. #196

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Workaholic Bekijk bericht
    Ik heb vandaag de Italiaanse editie ontvangen. Deze heeft de gecorrigeerde discs, en de episode guide is de Engelse versie. De discs zijn gelijk aan de UK editie (dus met Engelse leeftijdsaanduiding). Het enige Italiaanse is de tekst op de achterkant van de box, die je er af kunt halen.
    Bedankt voor het melden, goed nieuws!

  22. #197

    Standaard

    Mischien is deze vraag al eens eerder gesteld, maar komt deze box ook uit in Nederland ?

  23. #198

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RDV Bekijk bericht
    Mischien is deze vraag al eens eerder gesteld, maar komt deze box ook uit in Nederland ?
    De kans daarop is bijzonder klein.

  24. #199

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    De kans daarop is bijzonder klein.
    Waarom...?

  25. #200

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RDV Bekijk bericht
    Waarom...?
    Omdat we gezien worden als oninteressant land om een uitgave als deze uit te brengen door de filmstudio's. Er zijn in het buitenland tal van titels verkrijgbaar die hier in Nederland niet zijn uitgebracht. Sommige zijn zelfs voorzien van Nederlandse ondertitels. Grote titels worden nog wel uitgebracht door de grote studio's, maar oudere titels of minder bekende titels zo goed als niet. Daar zitten ook recente films bij (Hitchcock, The Way Way Back, Dolphin Tale 2).

Pagina 8 van 10 EersteEerste ... 45678910 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •