Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 678910
De resultaten 226 tot 232 van 232 worden weergegeven.
  1. #226

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Daarom fijn en makkelijk als de mensen gelijk de link erbij zetten, zodat andere mensen ook kunnen profiteren van de aanbieding.
    Echt waar? Mensen kunnen niet profiteren van de aanbieding omdat er geen link bij zit ?

    Er staat bij dat het om amazon.it gaat en ik mag aannemen dat je weet in welke draad je zit. Dus je gaat naar amazon.it en je typt bij zoeken 'Batman blu-ray'. Dit lukt denk ik zelfs de meest simpele ziel nog wel. Ik deed er 8 seconden over; dat lijkt mij niet onoverkomelijk en zal niet de reden zijn dat je deze aanbieding gemist hebt.

    Ik heb het nog speciaal hier gepost en niet in de pricewatch, omdat deze veel meer gelezen wordt. En dan krijg je zo'n opmerking....... Maar wees gerust, met zulke opmerkingen is de kans dat ik volgende keer een aanbieding zal posten op het forum enorm gedaald, dan heb je geen last van 'the missing link' .
    En als je niet weet dat je iets mist, is het geen gemis, heb ik geleerd .

  2. #227

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Daarom fijn en makkelijk als de mensen gelijk de link erbij zetten, zodat andere mensen ook kunnen profiteren van de aanbieding.

    juist!!!

  3. #228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwinvb Bekijk bericht
    juist!!!
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dit lukt denk ik zelfs de meest simpele ziel nog wel. Ik deed er 8 seconden over; dat lijkt mij niet onoverkomelijk en zal niet de reden zijn dat je deze aanbieding gemist hebt.

  4. #229

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reeds op 15-06-2015, 20:30 schreef rogue Bekijk bericht
    Op amazon.it is de box nog maar €39,99 (exclusief).
    Dus inclusief link, en als aanvulling, 3 posts verder:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Tsja, amazon.it heeft 'm nu voor €23,70 (exclusief).
    Kijkachterstand of niet; voor die prijs laat ik 'm niet liggen.....
    Maar ja, als je Ammazon.it of Betmen niet kunt spellen, hep je een proobleem.

  5. #230

    Standaard

    Bij amazon uk is de box de komende 2 uren een lightning deal; 28 pond exclusief.

  6. #231

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Bij amazon uk is de box de komende 2 uren een lightning deal; 28 pond exclusief.
    Ik zie alleen de DVD-versie voor die prijs.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  7. #232

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik zie alleen de DVD-versie voor die prijs.
    Sorry Marcel, je hebt gelijk ....omdat de aanbieding bijna afgelopen was, heb ik het te snel gepost.

Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 678910

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •