Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 68 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Die next gen komt er wel. Nu nog de vraag welke

    En idd, dromen moet kunnen, maar ik moet ook realistisch zijn. In de huidige woning is een dedicated HT niet mogelijk. Maar wie weet wat de toekomst brengt. Geld moet rollen!

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael H. Bekijk bericht
    Die next gen komt er wel. Nu nog de vraag welke

    En idd, dromen moet kunnen, maar ik moet ook realistisch zijn. In de huidige woning is een dedicated HT niet mogelijk. Maar wie weet wat de toekomst brengt. Geld moet rollen!
    Als je ze in de toekomst niet alle 2 wil hebben moet je kijken naar de exclusieve titels die jou het meest liggen.

    Destiny speel ik bv op de PS4 omdat dat het lead platform is van de ontwikkeling.
    Laatst aangepast door jeroeni : 29-07-2014 om 12:02

  3. #28

    Standaard

    Dat is ook een beetje mijn gedachtengang. Daar wil ik het idd van af laten hangen... We zullen zien welke console er komt. Dát er 1 komt is sowieso zeker!

  4. #29
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik speel toch (nog steeds) meer op de XBO, maar The Last of Us heb ik nooit gespeeld, dus... Vraag me niet waarom, maar ik vind de XBO toch fijner.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    Dromen kun je najagen,
    Hier hoef je niet perse de staats voor te winnen.
    De meesten mensen blijven in hun vertrouwde leven hebben een baan en huis en alles blijft bij hetzelfde.
    Heb met de spaarcenten van de kids erbij een eigen bedrijf begonnen met alle risico vandien en met veel doorzetingsvermogen kom je en heel eind.
    Ditzelfde geld voor mijn dedicated ht.
    Waar een wil is, is een weg.
    Geloof me, weet er alles van.
    Yep, die niet waagt die niet wint en die niet sch........... ach, de rest ken je wel.

    Kids heb je natuurlijk wel weer van een vette bonus voorzien nadat de lening op hun spaarrekening was ingelost?

    Niet onder alle omstandigheden kun je maar doen wat je wilt, sommigen hebben er gewoon de ruimte en omstandigheden
    niet voor en als je alleenverdiener bent moet je ook voorzichtiger zijn dan bij een gezinnetje waar de risico's gespreid zijn
    over 2 inkomens.... Soms dwingen de omstandigheden en als de vooruitzichten gunstig zijn.....

    Er zijn inderdaad veel mogelijkheden en kansen die je kan nemen en als je in goede gezondheid verkeert en goed werk
    kunt leveren dan heb je de gunstige omstandigheden om er ook een succes van te kunnen maken, zeker als er een liefhebbend
    gezinnetje achter staat.

    Je hebt een heel lieve en begrijpelijke vrouw, doe haar en de kids bij deze ook even de groeten, wij zijn elkaar nog wel
    Have fun and enjoy your collection

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    En je blijft pas gelukkig als er nog wat te wensen over blijft. Zoniet, dan is het leven maar saai na de euforie....
    Ben pas gelukkig als ik het nog mag meemaken dat alles later goed gaat met mijn kids in deze klote wereld vol afgunst en oorlog.
    Iedereen werkt hard voor zijn gezin en hun toekomst en dat is belangrijke dan een ht.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    Ben pas gelukkig als ik het nog mag meemaken dat alles later goed gaat met mijn kids in deze klote wereld vol afgunst en oorlog.
    Iedereen werkt hard voor zijn gezin en hun toekomst en dat is belangrijke dan een ht.
    Amen!

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    Ben pas gelukkig als ik het nog mag meemaken dat alles later goed gaat met mijn kids in deze klote wereld vol afgunst en oorlog.
    Ik ben er bang voor, denk dat er dan heel wat beter gedeeld moet gaan worden...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #34

    Standaard

    Weer eens een update van mijn kant. Vandaag de Klipsch HD Theater 500 besteld. Ik wilde voor kleinere speakers gaan, maar niet inleveren op kwaliteit. Ik denk dat ik met deze set een juiste stap maak.Doordat de set al wat langer in de omloop is staat ie in de buurt nergens om te beluisteren. Dus op goed geluk. Zeker voor de aanbiedingsprijs van €249,00. Foto's en ervaringen volgen!
    Bijlage 5672
    Laatst aangepast door Michael Hamers : 10-12-2014 om 11:55
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  10. #35
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Weer eens een update van mijn kant. Vandaag de Klipsch HD Theater 500 besteld. Ik wilde voor kleinere speakers gaan, maar niet inleveren op kwaliteit. Ik denk dat ik met deze set een juiste stap maak.Doordat de set al wat langer in de omloop is staat ie in de buurt nergens om te beluisteren. Dus op goed geluk. Zeker voor de aanbiedingsprijs van €249,00. Foto's en ervaringen volgen!
    Bijlage 5672
    Mijn broer heeft de HD Theater 600 versie en heb dit met hem geinstalleerd in zijn woonkamer en wij vonden het een prachtig geluid. Boven verwachting. Hij had er gelijk 2 extra speakers bij besteld vanwege zijn 7.1 setup.
    Tot op de dag van vandaag is hij nog steeds zeer tevreden.
    Veel plezier met je nieuwe set en ben benieuwd naar je ervaringen.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  11. #36

    Standaard

    Set net neergezet en MCACC laten draaien op de Pioneer. Eerste indruk is zeer goed! Heel open geluid. Beetje te veel hoog, dus X-Curve setting aangezet in de Pioneer die de hoge tonen wat afvlakt zonder dat ik per speaker de equalizer moet gaan aanpassen.

    Verder zijn het mooie kleine zware satellieten en is de sub ook niet al te groot. Het oogt nu allemaal ook wat minder kolossaal en dat vind ik nu wel prettig. De tijd dat ik het liefste grote fronts had staan is voorbij en qua geluid heb ik het gevoel dat ik er ook op vooruit ben gegaan. Maar ja, mijn vorige fronts waren dan ook Eltax speakers. Niet de beste speakers ter wereld, maar wel veel waar voor je geld.

    De set is in elk geval heel mooi afgewerkt. 2 minpuntjes qua bouwkwaliteit van de set: elke speaker heeft speakerclips die heel goedkoop en iel aandoen. Dat is wel jammer dat er niet gewoon een schroefdop op zit. Daarnaast is het jammer dat er een vaste stekker aan de sub zit en niet gewoon een stekker die is los te koppelen. Verder voelt alles zeer solide aan en zijn de meegeleverde muurbeugels ook erg prettig, mocht ik ze ooit op willen hangen.

    Voor nu verder inspelen en genieten. Foto's volgen nog wel.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  12. #37
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Veel plezier.

    Ze zullen wel nog even nodig hebben om goed te gaan klinken.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #38

  14. #39

    Standaard

    Koopje voor zoveel moois, al ben ik van mening dat geluid ruimte nodig heeft
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Koopje voor zoveel moois, al ben ik van mening dat geluid ruimte nodig heeft
    Voor film en games lijkt het me wel prima maar voor puur muziek te luisteren zal het een stuk minder geschikt zijn denk.

    Voor mij persoonlijk is muziek erg belangrijk dus ik zal mijn zuilen nooit vervangen.

  16. #41
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het is inderdaad belangrijk waar je prioriteit ligt. De forums waar ik momenteel veel vertoef, is stereo en muziek zonder een dedicated eindversterker vloeken in de kerk. Dus dan kan je aan de gang blijven.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Het is inderdaad belangrijk waar je prioriteit ligt. De forums waar ik momenteel veel vertoef, is stereo en muziek zonder een dedicated eindversterker vloeken in de kerk. Dus dan kan je aan de gang blijven.
    Als ik zo links en rechts wel eens hoor is puur muziek luisteren in veel huiskamers niet meer aan de orde.Ik ben iemand die lekker met een pilsje kan genieten van een CD via 2 zuilen.

  18. #43
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het is inderdaad iets waar ik me momenteel mee bezig ben. Ik heb nu een monster vlaggenschip versterker die niet zo snel vervangbaar is, maar toch ben ik me aan het oriënteren. Zo maken ze het simpelweg niet meer. Maar in de praktijk komt het er bij mij op neer dat ik overal muziek luister, maar nog maar zelden thuis. In de auto, op mijn werk met plug-ins achter de machines. Thuis alleen nog maar bij feestjes en partijen, maar dan veelal via de PC. Kortom, ondanks dat ik waarde hecht aan kwaliteitsgeluid (ben immers muzikant/bassist) is het momenteel niet meer dan een principe. Mijn SACD's, DVD-audio en gewone CD's komen letterlijk de kast niet meer uit. Gemak voor kwaliteit. Bij mij ligt in dit geval mijn passie in de woonkamer vooral op HT-gebied. Maar ik ben het helemaal met je eens dat sommige sets wel een grote concessie op muziekgebied kunnen zijn. Dus goed dat jij daar nog van geniet, helaas is het mij thuis te druk met twee tieners om nog lekker rustig van een CD te kunnen genieten.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #44

    Standaard

    Het geluid is ook bij muziek verrassend goed, vol, open en gedetailleerd. Gisteren een blu-ray van John Mayer geprobeerd en vandaag ook gewoon via Youtube muziek geluisterd en ook dat klinkt gewoon goed.

    Verder ben ik tot nu toe erg tevreden over de set.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  20. #45

    Standaard

    Intussen al aardig wat uurtjes ingespeeld sinds vorige week. De radio staat sowieso bijna de gehele dag aan en buiten dat een paar films gekeken. Het viel me gisteren in het bijzonder op bij Star Wars episode 1 hoeveel ik erop vooruit ben gegaan in detaillering van het geluid. Waar bij de Eltax speakers het allemaal in mijn ogen best aardig klonk doet deze, toch ook budget set, daar een flinke schep bovenop. De kleinste details in het geluid hoor ik nu waar ik die voorheen niet hoorde. Ook op lage volumes is deze set zeer indrukwekkend. Of moet ik zeggen juist op lage volumes... Want dan hoor je vaak pas echt de kwaliteit van speakers.

    Verder gaat de sub lager dan de specs opgeven en lager dan mijn vorige sub die groter en zwaarder was. Meer wattage, grotere driver, grotere poort, maar kennelijk minder optimaal gebouwd. Frequenties van zo'n 30Hz zijn zeer goed hoorbaar en voelbaar en dus lager dan de 36Hz die door Klipsch wordt opgegeven. Zelfs daar onder hoor je het al, maar dan is de druk nog niet voldoende. Ik speelde nog met de gedachte om 2 subs neer te zetten, maar vooralsnog heb ik die behoefte niet...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  21. #46
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik speelde nog met de gedachte om 2 subs neer te zetten, maar vooralsnog heb ik die behoefte niet...
    Ik zou zelf voor 2 losse surround speakers van Klipsch HD Theater 500 kijken om een 7.1 set ervan te maken. Maar dat is mijn mening.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Ik zou zelf voor 2 losse surround speakers van Klipsch HD Theater 500 kijken om een 7.1 set ervan te maken. Maar dat is mijn mening.
    Je moet een niet te klein woongedeelte hebben anders heeft 7.1 of een extra sub echt geen meerwaarde.

  23. #48

    Standaard

    Ik heb een hele tijd 7.1 gehad. Het voegde zeker wat toe in het geluidsbeeld, maar ik heb niet meer zo de behoefte er 2 backs bij te plaatsen. Moet ik ook nog maar precies 2 van die speakers zien te vinden...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik heb een hele tijd 7.1 gehad. Het voegde zeker wat toe in het geluidsbeeld, maar ik heb niet meer zo de behoefte er 2 backs bij te plaatsen. Moet ik ook nog maar precies 2 van die speakers zien te vinden...
    Mijn woonkamer is er iets te klein voor en dan is het echt te veel van het goede.Heb even 7.2 geluisterd maar ben nu weer naar 5.1 gegaan.

    Als het bij jou goed is dan is het prima.

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik heb een hele tijd 7.1 gehad. Het voegde zeker wat toe in het geluidsbeeld, maar ik heb niet meer zo de behoefte er 2 backs bij te plaatsen. Moet ik ook nog maar precies 2 van die speakers zien te vinden...
    Dat hoeft niet, want je kunt er ook voor kiezen om de satelieten van de 'fronts' als 'backs' en bvb B2's als 'fronts' te gaan gebruiken.

    Voor de weergave is dit vaak een vebetering, omdat deze wat krachtiger zijn dan de 'centre' en het het geluid wat voller zal klinken.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •