De resultaten 1 tot 16 van 16 worden weergegeven.
  1. #1
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard In Memoriam Brakhage

    In Memoriam Brakhage

    Lees het artikel
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #2
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Omdat tot onze spijt de berichten helaas kwijt zijn geraakt, volgt hier een greep uit de mooie reacties die er waren.


    Bericht Maikel's Facebook pagina: In Memoriam Maikel Aarts (19-05-1981 - 05-06-2014)

    Lieve mensen mijn lieve poekie Maikel heeft op 05-06-2014 besloten uit het leven te stappen. De reden hiervoor heeft hij met zich mee genomen. Ik zal mijn lieve wezen erg missen en hij zal vooraltijd in mijn hart voortleven.

    Ik zal zijn facebook pagina in stand houden en af en toe iets posten wat hij leuk zou hebben gevonden.

    "Rust in vrede....en veel sterke voor zijn naasten gewenst."
    " Ik was het vaak niet met de jongen eens en hij had vaak een sterk eenzijdige stellingname, maar dit gun je niemand... "
    " Ik mocht z'n bijdragen wel. Vaak pittig, uitgesproken en recht voor z'n raap. Bij sommige leden zijn tegendraadse reacties een nauwelijks verholen schreeuw om aandacht & erkenning. Maar bij hem kwam het authentiek over."
    "ik ben een paar keer film gaan kijken bij ze. Heel markant figuur, maar daar houd ik van en hij kon geweldig zijn gedachten over film(en uiteraard ook andere dingen) verkondigen."
    "Ik las het ook net en ik moest echt ff m'n ogen uitwrijven. Ik ben hier behoorlijk van geschrokken... Op dit moment krijg ik ff niet veel meer uit m'n vingers dan veel sterkte aan de nabestaanden..."
    "Prachtig persoon, die je echt anders tegen dingen aan kon laten kijken. Veel sterkte aan iedereen."
    "heeft me met zijn enthousiaste stukjes vaak naar films geleid die ik normaal gesproken nooit zou bekijken en las zijn stukjes ook altijd erg graag."
    "Zeer markant persoon en mooie, aparte meningen over films en de filmwereld."
    "De logica zoeken is voor buitenstaanders bijna onmogelijk."
    "Zo dat is verschrikkelijk schrikken. Ook een keertje bij Maikel film gaan kijken was toen héél gezellig."
    "Was het ook niet altijd eens met zijn meningen maar hij heeft me wel op een andere manier naar films laten kijken en was op veel punten een inspiratie (veel films en regisseurs door hem leren kennen)."
    Bericht Maikel's Facebook pagina: Lieve mensen (voor degene die het nog niet weten) onze arme Maikel heeft niet bewust gekozen voor zelfmoord. Bij het opruimen ben ik 2 doosjes paddo's (truffles eigenlijk) tegen gekomen. Dit is hem dus fataal geworden. Ook al neemt het de pijn niet weg geeft het iig wel iets van troost dat hij niet bewust gekozen heeft voor dit einde maar dat het de invloed was van deze truffles. Ook al had hij al jaren ervaring met psychedelica heeft deze ervaring hem niet kunnen redden.

    Gisteren was zijn crematie en ik wil iedereen bedanken die aanwezig was (en ook de mensen die via deze weg hun verdriet en steun hebben geuit)
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #3
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het DVD.nl-interview van Brakhage.

    Zijn Blogspot.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #4

    Standaard

    Erg treurig. Net als de meeste reageerders was ik het ook lang niet altijd eens met hem, maar hij was wel een mooi en markant figuur. Zijn diepere analyses vond ik soms iets te ver gaan, maar toch was het interessante kost om te lezen. Sterkte aan degenen die hem kenden en natuurlijk aan zijn directe nabestaanden.

  5. #5

    Standaard

    Toeval wil dat ik een goeie 3 weken geleden zijn blog heb ontdekt, niet wetend wie deze persoon was (omdat deze toch het laatste jaar hier niet meer echt actief was).
    Ben het beginnen lezen en het wekte bij mij al meteen grote interesse op. Diepgaande mooie artikelen die misschien soms wel wat te ver gingen maar elk heeft zijn visie daarover.
    Het is een blog dat ik op de voet zou beginnen volgen...

    Vandaag na het zien van het 'In Memoriam' topic en de link van zijn blog die hier gepost werd kwam het als een schok dat dit dezelfde persoon was.
    Persoonlijk heb ik hem dus niet gekend en ook nooit een discussie mee gehad. Ik herkende hem wel van vroegere aanwezigheid op het forum en het is spijtig dat deze persoon zo het leven heeft moeten verlaten.

    Ook op deze manier wil ik veel sterkte toewensen aan zijn familie en nabestaanden.
    RIP Maikel
    Laatst aangepast door freaky : 15-06-2014 om 20:05
    BD (1243) What i Watch

  6. #6

    Standaard

    RIP Maikel. Altijd met veel interesse zijn posts gelezen.

  7. #7

    Standaard

    Hier ben ik even stil van zeg... ik lees dit met veel ongeloof. Film was zijn passie en daar kon hij vurig over schrijven. Een groot gemis.

    Ik wens al zijn vrienden, familie en betrokkenen om hem heen veel sterkte met hun verlies.
    Rust zacht.
    Laatst aangepast door BigLebowski : 15-06-2014 om 13:57
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  8. #8

    Standaard

    Ik kende hem verder niet, maar het is altijd triest om zoiets te lezen. Veel sterkte aan al zijn familie en nabestaanden.
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  9. #9

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ToastedQB Bekijk bericht
    Ik kende hem verder niet, maar het is altijd triest om zoiets te lezen. Veel sterkte aan al zijn familie en nabestaanden.
    Hier sluit ik mij bij aan.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Hier sluit ik mij bij aan.
    Heb hier ook niets aan toe te voegen. Rust zacht.

  12. #12

    Standaard

    Las zijn recensies altijd met veel interesse, was het er niet altijd mee eens maar dankzij hem ben ik (zoals terecht in het bericht staat) een ander soort films gaan kijken en op een andere manier naar films gaan kijken.
    Triest dat hij zo vroeg gestorven is...
    Sterkte aan alle nabestaanden, we zullen `m missen.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Hier sluit ik mij bij aan.
    Ik ook. Verschrikkelijk om dit te lezen.
    Peter

  14. #14

    Standaard

    Op WIW komen er trouwens wel films bij die gekeken worden. Iemand anders zal zijn account wellicht gebruiken?

    Ik had al eerder gereageerd maar hierbij nogmaals: heel triest dat hij op zo'n jonge leven het leven heeft moeten verlaten. Veel sterkte voor zijn nabestaanden gewenst.

  15. #15

    Standaard

    Zal zijn vriend Nikola wel doen denk ik Melzz
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #16

    Standaard

    Ontzettend triest om dit nieuws te lezen. Ik heb altijd enorm genoten van de postings van Brakhage. Vaak genoeg heb ik ook voor mij nieuwe films ontdekt door hem. Rust in vrede Maikel.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •