De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Exclamation From Dusk Till Dawn (2014) Robert Rodriguez

    18 jaar na dato komt Robert Rodriguez met een 10-delige serie van 48 minuten die heel erg gebaseerd is op zijn gelijknamige film, maar toch ook afwijkt en dieper op de materie ingaat.

    Netflix zend in Nederland deze serie uit die net is afgelopen in de VS. Fans van het eerste uur zullen deze versie ook zeker zullen waarderen. De eerste helft van de serie is bijvoorbeeld een stuk mysterieuzer dan de film.

    Ik zeg: kijken!

  2. #2

    Standaard

    Echt een ***serie. Ben na 2 afleveringen gestopt.

  3. #3

    Standaard

    Heb je de film ook gezien?
    De afleveringen worden telkens boeiender en boeiender. De afleveringen zijn ook zo voorbij.

  4. #4

    Standaard

    Ben zelf na ongeveer vijf afleveringen gestopt, vond er erg weinig aan.De broertjes Gecko worden slecht neergezet (erg middelmatige acteurs, net als bijna de gehele cast). Daarnaast weet het verhaal totaal niet te boeien, erg traag, de eerste vijf afleveringen hadden ook in 30 minuten gekund. Over het algemeen heeft Netflix prima eigen originele series, maar dit is wel een behoorlijke misser in mijn optiek.

  5. #5

    Standaard

    De eerste 7 afleveringen vond ik zelf erg top, maar daarna stortte hij in en heb ik nieteens meer de moeite genomen de laatste aflevering (10) te kijken, helaas.

  6. #6

    Standaard

    Jammer dat er zo weinig interesse is in deze serie.
    Als harde fan van Quentin Tarantino en Robert Rodriguez kon ik deze serie wel waarderen, al komt het bijlange niet in de buurt van top series zoals BB, Game of Thrones etc.
    Iedereen heeft zijn eigen smaak en geduld .

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eendje Bekijk bericht
    Jammer dat er zo weinig interesse is in deze serie.
    Als harde fan van Quentin Tarantino en Robert Rodriguez kon ik deze serie wel waarderen, al komt het bijlange niet in de buurt van top series zoals BB, Game of Thrones etc.
    Iedereen heeft zijn eigen smaak en geduld .
    Ben je al aan Matador begonnen? De eerste aflevering, geregisseerd door Robert Rodriguez, was iig heel vet!
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  8. #8

    Standaard

    Hmm interessant! Echter spreekt het verhaal van die serie mij niet zo aan maar zal wel de eerste aflevering gaan kijken

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •