De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard remake van the Magnificent Seven door Antoine Fuqua met Denzel Washington

    Ik las vandaag het bericht op filmtotaal dat Antoine Fuqua plannen heeft om een remake te maken van de klassieke western van John Sturges : The Magnificent Seven uit 1960.

    Fuqua zou op dit moment met Denzel Washington aan een andere film werken maar er zouden al gesprekken zijn over hun nieuwe film: een remake van The Magnificent Seven.

    Deze film ,behoort samen met High Noon in mijn lijstje van mijn favoriete western films. (de Clint Eastwood dollar trilogy en enkele John Wayne klassiekers staan ook mijn western lijstje)

    Het lijkt me een gewaagd project om van zo'n geweldige klassieke film een remake te maken, deze film had echt veel pluspunten, de cast: Yul Brynner ,Steve Mqueen, Charles Bronson, James Coburn ,Eli Wallach, en ook de rest v/d cast.
    De fantastische soundtrack van Elmer Bernstein, hoe zou je deze ooit kunnen evenaren of zelfs proberen te overtreffen, dit lijkt me bijna een onmogelijke opgave ?!

    Natuurlijk was deze film zelf ook al een remake van The Seven Samurai van Akiro Kurosawa ,maar deze western versie behoort toch tot mijn favorieten.

    Als regisseur zou Antoine Fuqua wel een geschikte kandidaat zijn en ik ben ook een liefhebber van Denzel Washington maar ook de verdere invulling v/d rollen lijkt me cruciaal.

    Hopelijk wordt dit project , als deze film een remake krijgt, goed gedaan, deze Hollywood klassieker mag in mijn ogen niet door het stof worden gehaald door een snelle produktie in elkaar te flansen alleen maar om te cashen

    zie hieronder het artikel op filmtotaal
    http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=37106

    en hier nogmaals de soundtrack/trailer van de originele The Magnificent Seven
    http://www.youtube.com/watch?v=yulmgTcGLZw

  2. #2

    Standaard

    Ga deze zeker zien. lijkt mij een vermakelijke film


  3. #3

    Standaard

    Goede trailer. Kijk er naar uit.

  4. #4

    Standaard

    Remake of niet, ik gok dat deze film wel bij mij in goed aarde gaat vallen .

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •