De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Ender's Game (Blu-ray)

    Ender's Game (Blu-ray)

    Degelijke sciencefiction film raakt het wel hoofd maar niet het hart

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Vreemde film. 90% van het verhaal is erg clichématige scifi waarvan ik bijna het idee had dat het (zoals de hoofdpersoon) geschreven is door een heel jong iemand. Maar het slot verraste me toch weer: dat had juist een veel genuanceerdere aard. Beetje aparte combinatie. Ik heb het boek niet gelezen maar ik vraag me af of er in de omzetting daarvan niet een paar hele elementaire zaken verloren zijn gegaan die het rare verhaalverloop zouden kunnen verklaren. Het acteerwerk is heel matig. Al met al vind ik deze film geen aanrader.

  3. #3

    Standaard

    Vorige week ook deze film gezien en heb er eigenlijk best wel van genoten. Leuke sciencefiction film die mij geen minuut verveeld heeft. De Blu-Ray uitgave is zoals in de recensie gezegd mooi verzorgd met een goede beeld en geluidskwaliteit.

  4. #4

    Standaard

    Extra's

    Bij het plaatsen van de disk starten een aantal trailers. Daarnaast verschijnt het geanimeerde hoofdmenu, waar de extra’s geselecteerd kunnen worden. De extra’s hebben LPCM 2.0 audio (2250kbps), zijn in HD en voorzien van Nederlandse ondertiteling.

    Dit is helaas onjuist

    Net als bij vele andere releases dus alleen weer de startup trailers met niet uitschakelbare ondertiteling.

    Als je dan toch bezig bent met de review aan te passen zou je collega Ludo misschien ook kunnen checken of Last Vegas ook wel ondertiteling heeft bij het bonus materiaal zoals hij in die review beweerd.
    Laatst aangepast door pietdvd : 30-05-2015 om 20:57

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pietdvd Bekijk bericht
    Dit is helaas onjuist

    Net als bij vele andere releases dus alleen weer de startup trailers met niet uitschakelbare ondertiteling.

    Als je dan toch bezig bent met de review aan te passen zou je collega Ludo misschien ook kunnen checken of Last Vegas ook wel ondertiteling heeft bij het bonus materiaal zoals hij in die review beweerd.
    Collega Ludo heeft zojuist nog even gecontroleerd en geconstateerd dat de extra's Nederlandse ondertiteling bevatten.

    Snapshot-2015-05-30 at 09_51_51 PM-10406.jpg
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •