Pagina 3 van 9 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 222 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Alle namen van de hoofdpersonages PLUS twee nieuwe aliens en nog veel meer zijn bekend!
    https://www.starwarsawakens.nl/nieuw...eschrijvingen/

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Alle namen van de hoofdpersonages PLUS twee nieuwe aliens en nog veel meer zijn bekend!
    https://www.starwarsawakens.nl/nieuw...eschrijvingen/
    Ik had het ook gezien, maar niet alles zit in dit bericht. Bijvoorbeeld de karakters van Forest Whitaker en Mads Mikkelsen Galen, de vader van Jyn Erso ontbreken
    en aan de kant van the Empire verwacht ik ook nog wel meer karakters behalve die nu genoemd zijn.
    Laatst aangepast door tmvde : 17-05-2016 om 18:45

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ik had het ook gezien, maar niet zit in dit bericht. Bijvoorbeeld de karakters van Forest Whitaker en Mads Mikkelsen Galen, de vader van Jyn Erso ontbreken
    en aan de kant van the Empire verwacht ik ook nog wel meer karakters behalve die nu genoemd zijn.
    De naam van Whitaker is nog nergens 'gelekt. Die van Mikkelsen is al enige tijd geleden (door hemzelf; hij signeerde een poster en zette daar de naamvan zijn personage onder) gelekt maar dit is nog steeds niet 100%.

  4. #54

  5. #55

  6. #56

    Standaard

    Update: Both Deadline and Heat Vision have corroborated Page Six’s initial reports that four weeks of reshooting are planned and that a cut of the film was screened but only for the studio. Sadly, it also appears that our initial fears were true and Disney isn’t too stoked with Edwards’ tone. Here’s what their source offered:


    “The move is happening after execs screened the movie and felt it was tonally off with what a ‘classic’ Star Wars movie should feel like. The goal of the reshoots will be to lighten the mood, bring some levity into the story and restore a sense of fun to the adventure.
    This takes place just before A New Hope and leads up to the 10 minutes before that classic films begins. You have to match the tone… while [director Gareth] Edwards’ first cut was a solid showing, it didn’t measure up to the bar set in terms of four-quadrant appeal. Anything less than extraordinary won’t do.”

  7. #57

    Standaard

    Was het niet de bedoeling dat de toon anders was ? Aan de trailer te zien waren ze daar in geslaagd om eens iets nieuws te tonen van Star Wars in een andere stijl, nu maken ze er gewoon hetzelfde van al de huidige 7 films. Interesse is al gezakt nu.

  8. #58

    Standaard

    Er zal wel weer te weinig 'humor' in hebben gezeten. Dat lijkt sowieso wel een ziekte tegenwoordig. Of je nou kijkt naar Star Wars of naar de Marvel-films, The Martian etc. etc. Overal MOET een flinke dosis humor in zitten lijkt het wel. Met zeer wisselend resultaat als je het mij vraagt. Deze vaste formule begint mij hoe langer hoe meer tegen te staan, want het wordt zo voorspelbaar allemaal. In het geval van Star Wars kan ik het nog wel begrijpen, maar ik vond het in The Force Awakens ook al te vaak de plank mis slaan. Ik hoop daarom niet dat dit de reden is geweest.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  9. #59

    Standaard

    Trailer van Rogue One is erg gaaf, ik heb hoge verwachtingen. Het blijft een film dat zich in het Star Wars universum speelt dus ieder fan zal hoge verwachtingen hebben.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  10. #60

    Standaard

    Alle grote films hebben reshoots. Paniek om niks.

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Er zal wel weer te weinig 'humor' in hebben gezeten. Dat lijkt sowieso wel een ziekte tegenwoordig. Of je nou kijkt naar Star Wars of naar de Marvel-films, The Martian etc. etc. Overal MOET een flinke dosis humor in zitten lijkt het wel. Met zeer wisselend resultaat als je het mij vraagt. Deze vaste formule begint mij hoe langer hoe meer tegen te staan, want het wordt zo voorspelbaar allemaal. In het geval van Star Wars kan ik het nog wel begrijpen, maar ik vond het in The Force Awakens ook al te vaak de plank mis slaan. Ik hoop daarom niet dat dit de reden is geweest.
    +1
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #62

    Standaard

    En niet te vergeten het mag niet zomaar humor zijn maar zogenaamde politiek correcte humor is gewenst , met andere woorden saai .

  13. #63

    Standaard

    In Entertainment Weekly is nu bevestigd dat Darth Vader een rol speelt. Daarnaast is bevestigd dat Mads Mikkelsen de vader van Jyn Erso (Galen) speelt. Het karakter van Forest Whitaker blijkt in het vijfde seizoen van Clone Wars een rol te hebben gespeeld (Saw Gerrera) en is dus geen nieuw personage .
    Laatst aangepast door tmvde : 23-06-2016 om 11:13

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    In Entertainment Weekly ......etc
    Mij maakt het niks uit, maar dit zijn voor heel veel personen enorme spoilers.

    Meer info (vol spoilers)
    https://www.starwarsawakens.nl/nieuw...-onthullingen/
    https://www.starwarsawakens.nl/nieuw...acter-onthuld/

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Mij maakt het niks uit, maar dit zijn voor heel veel personen enorme spoilers.
    Nou, dit nieuws wordt dusdanig wijd verspreid via alle online media dat dit eigenlijk niet meer echt een spoiler is...

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Mij maakt het niks uit, maar dit zijn voor heel veel personen enorme spoilers.

    Meer info (vol spoilers)
    https://www.starwarsawakens.nl/nieuw...-onthullingen/
    https://www.starwarsawakens.nl/nieuw...acter-onthuld/
    Ik vind overigens plotpunten meer spoilerig, dan de cast/karakters.

  17. #67

    Standaard

    Nogmaals: mij maakt het allemaal niks uit…maar dan zou (kijkend naar TFA) het feit dat Kylo Ren eigenlijk Ben Solo heet (en de zoon van is) ook geen spoiler zijn. :P

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Nogmaals: mij maakt het allemaal niks uit…maar dan zou (kijkend naar TFA) het feit dat Kylo Ren eigenlijk Ben Solo heet (en de zoon van is) ook geen spoiler zijn. :P
    Dat is een ander verhaal, dat is een plotontwikkeling in de film zelf (die je best tussen spoilertags mag zetten voor de paar mensen die em nog niet gezien hebben ). Het feit dat Darth Vader meespeelt zegt verder niet zoveel over het hoe, wat, waarom en in welke hoedanigheid.

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Dat is een ander verhaal, dat is een plotontwikkeling in de film zelf (die je best tussen spoilertags mag zetten voor de paar mensen die em nog niet gezien hebben ). Het feit dat Darth Vader meespeelt zegt verder niet zoveel over het hoe, wat, waarom en in welke hoedanigheid.
    Das maar net hoe je het ziet....maar ik zie niet in waarom de identiteit van Ben Solo wél een spoiler is en die van Forest W. die nota bene een bestaand personage is: Saw uit Clone Wars (en bv in Rebels ook genoemd wordt) wat dus zeker een plotwending kan zijn...net als de identiteit van Mikkelsen een plotwending kan zijn dat niet is.

    "Certain point of view?"

    Maar goed, gaat nergens over verder.
    Sta er van te kijken hoe men nu met dit soort info omgaat vergeleken met TFA (waarbij echt alles geheim werd gehouden).

  20. #70

    Standaard

    Ik denk dat voor de meeste kijkers en voornamelijk voor de algemene pers de personages van Forest W. en Mad M. niet zoveel zeggen (Clone Wars en Rebels zijn qua doelgroep echt voor de fervente fans, niet voor de algemene bioscoopganger), i.t.t. Han Solo en de andere die genoemd is. Plus, wellicht omdat er wat negatieve pers is geweest rondom de reshoots van Rogue One wilde men wellicht wat positief nieuws brengen waardoor de mensen wat hongeriger worden naar de film.

  21. #71

    Standaard

    Dat laatste zou mij ook niets verbazen. Over het feit dat Darth Vader meedoet gingen al lang geruchten maar alles (inclusief welke acteur hem gaat spelen) werd stilgehouden.
    Nu gooit men het er (uitgezonderd wie hem speelt) dus gewoon uit…niet geheel toevallig na het nieuws van de reshoots.

    PS: wie Darth Vader gaat spelen? Ga er maar vanuit dat dat Spencer Wilding is.

  22. #72

  23. #73

    Standaard

    3 minuten durende BTS reel: https://www.youtube.com/watch?v=HUb_zpdyDpU
    https://www.starwarsawakens.nl/nieuw...one-trailer-2/

    Verder is rond 18:00 de 2e teaser vertoond op Celebration aan de +-4500 aanwezigen. op het einde van deze trailer wordt bevestigd dat Vader in deze film zit Wanneer deze trailer online gaat is niet bekend.

    Een recap van het panel: https://www.starwarsawakens.nl/nieuw...n-panel-recap/
    Fotos van kostuums: https://www.starwarsawakens.nl/nieuw...p-celebration/

    De poster:

  24. #74

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Mooie poster.
    Ik vind hem echt spuuglelijk.
    Ik weet het ook nog niet met deze film.
    Cast is top (al hoop ik niet dat bv Luna in de film zijn eigen accent heeft), de aliens en droids zien er top uit, het verhaal zie ik ook wel zitten......maar de algehele looks van de film: daar zet ik vraagtekens bij. Het ziet er niet uit als Star Wars. Qua locaties niet (een tropisch paradijs met palmbomen á la The Blue Lagoon ) en de sfeer die de beelden uitstralen.

    Absoluut nog niet overtuigd.

Pagina 3 van 9 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •