Pagina 8 van 9 EersteEerste ... 456789 LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 222 worden weergegeven.
  1. #176

    Standaard

    Ben eens benieuwd naar de vernieuwde Imax in Brussel.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  2. #177

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ben eens benieuwd naar de vernieuwde Imax in Brussel.
    Ik ook.. hoop dat er snel ergens meer informatie over te vinden is (bijv. reacties e.d. over de bioscoop en het scherm). Vind de site zelf wat rommelig en onoverzichtelijk.

    Anders kan ik eens de keuze maken als het het echt waard is om daar te gaan kijken.

  3. #178

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Ik ook.. hoop dat er snel ergens meer informatie over te vinden is (bijv. reacties e.d. over de bioscoop en het scherm). Vind de site zelf wat rommelig en onoverzichtelijk.

    Anders kan ik eens de keuze maken als het het echt waard is om daar te gaan kijken.
    Hier vind je wat vage beelden van de renovatiewerken. Ondanks dat het scherm er nog niet hangt kan je je al inbeelden dat hier een heel groot scherm komt. Hopelijk is de verlichting wat sfeervoller, al is dat Kinepolis z'n sterkste kant in het algemeen niet met hun donkere zalen. Al kan ik me wel inbeelden dat zo'n scherm redelijk wat licht geeft in zo'n ruimte.

    https://www.instagram.com/p/BNhohebhP4p/

    https://m.facebook.com/KinepolisIMAX/

    Benieuwd of ze ook de 7 minuut durende proloog van Dunkirk zullen spelen. Blijkbaar gaan alle Imax zalen ter wereld deze vertonen voor Rogue One. En het schijnt fantastisch te zijn.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 13-12-2016 om 08:34
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  4. #179

    Standaard

    Even aan Kinepolis gevraagd... De proloog van Dunkirk zal na 16/12 ook in de Imax in Brussel te zien zijn voor Rogue One.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  5. #180

    Standaard

    Het embargo is blijkbaar opgeheven, RT score van 80% na 104 reviews met een gemiddeld cijfer van 7,6.

    https://www.rottentomatoes.com/m/rog...tar_wars_story

    Een 9 van IGN

    http://www.ign.com/articles/2016/12/...78314d4500000b

    Een B score van Collider

    http://collider.com/rogue-one-review/#star-wars

    4 sterren van Empire

    http://www.empireonline.com/movies/r...-story/review/

    Morgen zelf maar eens beoordelen
    Laatst aangepast door tmvde : 13-12-2016 om 19:36

  6. #181

  7. #182

    Standaard

    Goede reviews dus! Nu nog mijn eigen oordeel!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  8. #183

  9. #184

    Standaard

    Heb hem gezien in UGC Antwerpen. Ik ga er niet te veel over zeggen, weer een prachtige spektakelfilm! Kleine inzinking in het midden vond ik maar dat laatste half uur!!! The force is AGAIN strong with this one.

  10. #185

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Heb hem gezien in UGC Antwerpen. Ik ga er niet te veel over zeggen, weer een prachtige spektakelfilm! Kleine inzinking in het midden vond ik maar dat laatste half uur!!! The force is AGAIN strong with this one.
    Film sluit mooi aan op Episode 4. Zag er allemaal tof uit. Proberen ook echt een duistere vice te geven en daar slagen ze deels in. Middenstuk kabbelt een beetje voort. Einde is echt spektakel. Paar onnodige cameos. Spel van Forrest Whitaker was tenenkrommend. Maar de rest van de kleurrijke cast doet het goed.
    7/10
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  11. #186

    Standaard

    Wow, ik vond het echt geweldig.

  12. #187

    Standaard

    Weggeblazen.Visueel een plaatje, cameos fantastisch. Het Star Wars universum is nog nooit zo groots, ruim en wijds geweest. TFA vond ik top, maar dit voelt meer als SW aan dan die film...zoveel links en verwijzingen naar de OT, Clone Wars, Rebels die Hammerhead die op het einde die ISD beukt is uit Rebels, verder was Chopper kort in beeld en werd General Syndulla omgeroepen
    En echt: Tarkin!

    Het enige minpunt voor mij is het feit dat het hele team het niet overleefd. Ik kan de beweegredenen volgen (niemand komt immers in de OT voor) maar zelf ben ik niet van dit grimmige.

  13. #188

    Standaard

    Iemand em in Imax gezien ?
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  14. #189

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Iemand em in Imax gezien ?
    Yes. Erg tof. Het bijzondere was dat er een vervelende trailer voor zat van de nieuwe TrIpple X (oftewel XXX) en die was zo irritant gemonteerd met snelle cuts dat het vermoiend voor de ogen was. Weet nog dat ik dacht: oei, als de film zelf maar niet zo is. Maar nee hoor. Echt prachtig. Scenes spatten van het beeld af. Nog meer dan bij The Force Awakens.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  15. #190

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    En echt: Tarkin!
    Helemaal mee eens, het was bijna eng, hoe goed dat was gedaan. Meeste Rebels verwijzingen gemist, iets voor een tweede viewing.

  16. #191

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    Echt prachtig. Scenes spatten van het beeld af. Nog meer dan bij The Force Awakens.
    Dan bedoel je t vast niet letterlijk want heb in tijden niet zo'n "platte" 3D film gezien
    Denk dat ik de volgende keer (want die komt er zeker) maar de 4K versie ga kijken.
    Geweldige film dit en sluit naadloos aan op A New Hope.
    Dat laatste woord viel overigens wel opvallend vaak in deze film!

  17. #192

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    TFA vond ik top, maar dit voelt meer als SW aan dan die film..]
    Zo ben jij 180 graden gaan draaien

    "Vietnam in Space", regisseur waar je niks mee hebt, te realistisch, Peter Jackson's cameo.

    Vond het al zo raar dat je als 1 van de grootste Star Wars fan van Nederland met zulke uitspraken kwam.

  18. #193

    Standaard

    Zo zie je maar dat een trailer niet alles verteld. Iedereen was behoorlijk skeptisch. Vrijdag zie ik de film in Imax!
    Laatst aangepast door RobinB : 15-12-2016 om 06:10

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  19. #194

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Zo ben jij 180 graden gaan draaien

    "Vietnam in Space", regisseur waar je niks mee hebt, te realistisch, Peter Jackson's cameo.

    Vond het al zo raar dat je als 1 van de grootste Star Wars fan van Nederland met zulke uitspraken kwam.
    Met de regisseur en zijn vorige werk had ik ook niks mee....maar hij heeft me positief verrast.
    En die foto vind ik er nog steeds als Peter Jackson in Vietnam uit zien. Gelukkig was dit in de film niet te zien. De meeste posters (die misleidend zijn want wanneer rent men over het strand?) blijf ik ook lelijk vinden.
    Vietnam in space: zoals gezegd vind ik het enige minpunt het feit dat iedereen er aan gaat (zoals in vele Vietnamfilms). Dit grimmige staat ver af van datgeen waar Lucas zijn inspiratie vandaan haalde (Flash Gordon, de serials etc). Graag had ik in andere media als boeken e.d. meer gezien van Baze, Chirrut etc etc
    Mooi om een keer (mede door de wat lagere verwachtingen) zo verrast te worden (i.t.t. tot in 1999) Men heeft echt veel goed geheim kunnen houden. Het was bv bekend dat Tarkin er in zou zitten , maar zo goed en vooral zo veel? Nee. wat mij betreft was Cushing dé bad guy van de film.....niet Krennic

  20. #195

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    hee dennis leuk stukje man!
    leuk om te zien en lezen op je site dat alles goed met je gaat,geniet van de nieuwe film!

    Groeten,niels
    T2: I'll Be Back!

  21. #196

    Standaard

    Vanmorgen gezien: WOW!!! wat een spektakel, wat een geweldige film.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Iemand em in Imax gezien ?
    Ja,in Kinepolis Brussel.

    Vond `m inderdaad beter dan The Force Awakens.Ruim 2 uur lang heb ik genoten van het visuele gedeelte, het verhaal dat precies is wat je van een Star Wars film verwacht en het grimmige dat ik net fantastisch vond. Tarkin was erg goed gedaan en het feit dat niemand het overleefd vond ik super, eindelijk een film die dat aandurft. En dan dat einde!!!

    Ga `m binnenkort zeker nog eens zien
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  22. #197

    Standaard

    Wel enigszins storend vond ik de dubbele ondertiteling (NL en EN) als er bijvoorbeeld buitenaards gesproken werd.

  23. #198

    Standaard

    Het enige minpunt was de kus scene , had van mij achterwege gelaten kunnen worden. Rennen, vliegen, kogels ontwijken, op adem komen en dan de liefde aan elkaar verklaren. Het paste voor mijn gevoel ook niet in de film. Hij wou tenslotte haar vader doden en zij was daar toch pissig over.

  24. #199

    Standaard

    Op Amazon en Zavvi zijn zowel de 2D als 3D blu-ray inmiddels te pre-orderen, zonder releasedatum overigens. Lijkt nu dus wel een gelijktijdige release.

  25. #200

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Op Amazon en Zavvi zijn zowel de 2D als 3D blu-ray inmiddels te pre-orderen, zonder releasedatum overigens. Lijkt nu dus wel een gelijktijdige release.
    Bij TFA was dat (op Bol.com) ook zo hoor ik net.

Pagina 8 van 9 EersteEerste ... 456789 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •