De resultaten 1 tot 21 van 21 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard (PW) Twin Peaks - The Entire Mystery

    Verschijnt op 30 juli 2014:




    bol.com
    : € 49,99 (inmiddels verhoogd naar € 99,99)
    Wehkamp: € 58,99

    Amazon UK
    : £ 49.75
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 22-05-2014 om 09:39
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  2. #2

    Standaard

    Bij bol.com zie ik €99.99 staan.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Bij bol.com zie ik €99.99 staan.
    Heb deze voor de oude prijs gereserveerd, maar de vraag blijft of je em voor die prijs krijgt. Heb deze ook nog bij Wehkamp gereserveerd, daar staat bovenstaande prijs nog.

  4. #4

    Standaard

    De adviesprijs vanuit de verdeler is 58,99 euro.

    lijkt mij dat bol.com er gewoon even van aan het profiteren is van de populariteit van deze titel

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    De adviesprijs vanuit de verdeler is 58,99 euro.

    lijkt mij dat bol.com er gewoon even van aan het profiteren is van de populariteit van deze titel
    Welke verdeler? De adviesprijs op Amazon is $119,-, dus wat dat betreft is de prijsstelling van Bol niet zo vreemd en niet direct geënt op populariteit.

  6. #6

    Standaard

    De verdeler zijnde Paramount heeft aan de groothandelaars een adviesprijs doorgegeven van 58,99 euro, en dat is dan ook meteen de prijs waaraan Wehkamp hem aanbied. Op die prijs valt de gewone marge te winnen voor de handelaar (lees: 6 euro). Wat Bol.com hier doet is zijn marge zo maar even verzevenvoudigen, dus ja ik noem dat profiteren.

    Standaard Boekhandel: 58,99 EUR

    En dan heb je er die er maar 0 euro op willen verdienen:

    YourGameZone: 47,99 EUR

    Proxis.com: 49,39 EUR
    Laatst aangepast door kristofke : 22-05-2014 om 14:10

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    De verdeler zijnde Paramount heeft aan de groothandelaars een adviesprijs doorgegeven van 58,99 euro, en dat is dan ook meteen de prijs waaraan Wehkamp hem aanbied. Op die prijs valt de gewone marge te winnen voor de handelaar (lees: 6 euro). Wat Bol.com hier doet is zijn marge zo maar even verzevenvoudigen, dus ja ik noem dat profiteren.
    Heb je hier een bron van? Nogmaals: Amazon biedt deze ook aan voor $120,-, dus wat dat betreft vind ik de prijsstelling niet zo gek. En de webshops die je meldt ken ik niet en Proxis heeft een ZEER negatieve naam, dus daar zal ik nooit wat bestellen. Daarnaast hoef je em natuurlijk niet via Bol te bestellen, dus het 'profiteren' heb je zelf in de hand.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Heb je hier een bron van? Nogmaals: Amazon biedt deze ook aan voor $120,-, dus wat dat betreft vind ik de prijsstelling niet zo gek. En de webshops die je meldt ken ik niet en Proxis heeft een ZEER negatieve naam, dus daar zal ik nooit wat bestellen. Daarnaast hoef je em natuurlijk niet via Bol te bestellen, dus het 'profiteren' heb je zelf in de hand.
    Ik heb zelf een DVD webwinkel, dus vandaar de bron. Of het nu slim is of niet om bij Proxis te bestellen is wat anders, maar het was maar om aan te tonen dat de adviesprijs klopt, en dat Bol.com er om de een of andere reden bijna het dubbel voor wil vragen, nadat ze eerst gewoon een interessant aanbod hadden van 50 euro, wat normaal zou zijn omdat ze zonder twijfel in die hoeveelheden nog een iets betere inkoopprijs bedingen dan de andere webshops.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Heb je hier een bron van? Nogmaals: Amazon biedt deze ook aan voor $120,-, dus wat dat betreft vind ik de prijsstelling niet zo gek. En de webshops die je meldt ken ik niet en Proxis heeft een ZEER negatieve naam, dus daar zal ik nooit wat bestellen. Daarnaast hoef je em natuurlijk niet via Bol te bestellen, dus het 'profiteren' heb je zelf in de hand.
    Bij Amazon.com idd 119 $, dit is 87 €
    Maar bij Amazon UK omgerekend 60 €
    en bij Amazon DE en ES 70 €

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Ik heb zelf een DVD webwinkel, dus vandaar de bron. Of het nu slim is of niet om bij Proxis te bestellen is wat anders, maar het was maar om aan te tonen dat de adviesprijs klopt, en dat Bol.com er om de een of andere reden bijna het dubbel voor wil vragen, nadat ze eerst gewoon een interessant aanbod hadden van 50 euro, wat normaal zou zijn omdat ze zonder twijfel in die hoeveelheden nog een iets betere inkoopprijs bedingen dan de andere webshops.
    Aha, kijk: nu hebben we het ergens over De omrekening van $ naar Euro had ik nog niet gedaan, maar dan valt die ook mee. Heb em bij Bol besteld voor 49,99, ben benieuwd of deze bestelling ook daadwerkelijk voor die prijs geleverd gaat worden...

  11. #11

    Standaard

    Bij cosmox en dvdoutlet rond de 53 Euro te reserveren.
    PS
    ...en bij proxis.com voor 42,89 (geen verzendkosten, maar afhalen bij kiala)
    Laatst aangepast door tiswat : 29-05-2014 om 10:16

  12. #12

    Standaard

    RBUK:
    WOWHD: € 60,99
    Zavvi.nl: € 88,19

  13. #13

    Standaard

    Amaonz.co.uk: £49.75 (ca. 65.- euro)
    ...One of them was a Slytherin and he was probably the bravest man I ever knew...
    --
    Blu-Ray: 350

  14. #14

    Standaard

    bij wehkamp is ie inmiddels uitverkocht.
    Bol is echt weer dom bezig met de prijzen.
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  15. #15

    Standaard

    MM Zwolle € 49,99 (keepcase met slipcase)

  16. #16

    Standaard

    Amazon UK: £ 17.99 (de originele box-versie afgaande op de afbeelding)
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  17. #17

    Standaard

    Blijkbaar tijdelijk is nu £53,95

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door simplisico Bekijk bericht
    Blijkbaar tijdelijk is nu £53,95
    Prijs was gisteren inderdaad £ 17.99 (anders had ik dat hier niet geplaatst), maar is inderdaad weer veranderd, helaas. Kan ook een fout op de website geweest zijn, die ze hersteld hebben. Sorry.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  19. #19

    Standaard

    Op amazon.it zit de twin peaks box in een actie waarbij je 50% korting krijgt als je er nog 4 titels bij besteld

    Dan kost de box nog ongeveer 25 euro

    kijk op:

    https://www.amazon.it/b/ref=lp_10446...de=10446607031

  20. #20

    Standaard

    Ha, sorry hoeft niet hoor, het is de werkwijze van Amazon.

  21. #21

    Standaard

    Amazon Italië: € 29,99 (excl. verzendkosten) (digipack)

    Heeft Nederlandse ondertitels
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •