Pagina 23 van 25 EersteEerste ... 1319202122232425 LaatsteLaatste
De resultaten 551 tot 575 van 618 worden weergegeven.
  1. #551

    Standaard

    Met de sterkste opstelling had Twente denk ik ook verloren, maar op zich zou de KNVB dit best mogen bestraffen, dit is inderdaad competitievervalsing. Misschien is het een soort van middelvinger van Twente vanwege de drie punten die ze in mindering hebben gekregen.

  2. #552

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    FC Twente 2 - PSV: 0-5.

    Dat riekt heel erg sterk naar competitievervalsing. Het valt te hopen dat Twente er komende week in de beker tegen PEC Zwolle ongenadig van langs krijgt voor dit onsportieve gedrag. Sowieso verbaas ik me er nog steeds over dat dikbetaalde profvoetballers kennelijk niet in staat zijn om twee wedstrijden in drie dagen tijd te spelen en kennelijk gespaard moeten worden. Je zal eens moe worden... Ik stel voor: de komende dagen lekker in bed blijven, ook niet gaan trainen (want daar ontstaan immers de meeste blessures).

    Twente had gisteren een uitgelezen kans om deze bloedsaaie competitie nog van een spannend slot te voorzien, maar dat kunnen we nu wel vergeten. Dank jullie wel, Tukkers! ('tukken' is bij ons: slapen).
    Tja, dan moet Ajax wel z'n best doen en niet gelijk spelen tegen Utrecht.
    En dit gebeurt zo vaak, alleen geeft Twente het deze keer openlijk toe.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  3. #553

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    FC Twente 2 - PSV: 0-5.

    Dat riekt heel erg sterk naar competitievervalsing. Het valt te hopen dat Twente er komende week in de beker tegen PEC Zwolle ongenadig van langs krijgt voor dit onsportieve gedrag. Sowieso verbaas ik me er nog steeds over dat dikbetaalde profvoetballers kennelijk niet in staat zijn om twee wedstrijden in drie dagen tijd te spelen en kennelijk gespaard moeten worden. Je zal eens moe worden... Ik stel voor: de komende dagen lekker in bed blijven, ook niet gaan trainen (want daar ontstaan immers de meeste blessures).

    Twente had gisteren een uitgelezen kans om deze bloedsaaie competitie nog van een spannend slot te voorzien, maar dat kunnen we nu wel vergeten. Dank jullie wel, Tukkers! ('tukken' is bij ons: slapen).
    Twente heeft natuurlijk terecht geen enkele boodschap hieraan. Ze moeten alleen naar zichzelf kijken. Elke club doet dit indien nodig.

  4. #554

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Twente heeft natuurlijk terecht geen enkele boodschap hieraan. Ze moeten alleen naar zichzelf kijken. Elke club doet dit indien nodig.
    Als voetballer wou ik toch echt wel iedere pot winnen, of het nu de eerste of de laatste wedstrijd in het seizoen was. Maar voor 'professionele' voetballers gelden kennelijk andere wetten. "Je sportieve plicht doen" is in die kringen kennelijk iets wat niet meer geldt...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #555

    Standaard

    Ik denk dat ook de spelers van Twente de wedstrijd wel degelijk hadden willen winnen! Men had nu alleen niet voldoende kwaliteit om dat ook te doen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  6. #556

    Standaard

    De spelers wilden natuurlijk een zo goed mogelijk resultaat behalen, het begin was ook veelbelovend (PSV leek werkelijk verrast), maar na de 0-1 was het over, te groot kwaliteitsverschil.

    Tja, ik vind het lastig: dit riekt natuurlijk naar competitievervalsing, maar we blijken er met z'n allen niet mee te zitten: de KNVB niet, de supporters van Twente niet, Ajax niet (Frank De Boer deed gisteren tamelijk laconiek over de hele zaak bij Jack van Gelder). Het heeft ook een heel lange geschiedenis, te beginnen (althans in de collectieve herinnering) bij Duitsland-Oostenrijk op het WK van 1982, die een niet-aanvalsverdrag sloten bij een stand die beide ploegen verder bracht in het toernooi. Nederland en Ierland deden hetzelfde op het WK van 1990 en jaarlijks komen in nationale competities verdachte uitslagen voor met degradatiekandidaten die plots vlotte overwinningen boeken tegen ploegen die niets meer te winnen of te verliezen hebben. Vriendjespolitiek? Een gevolg van desinteresse? Zowel het één als het ander, denk ik. En het komt zo vaak voor omdat we het simpelweg accepteren. We zijn dus als supporters medeschuldig. Ik heb vaak de indruk dat in Engeland ploegen er op de laatste speeldagen nog wél voor gaan, ook al hebben ze niet veel te winnen of verliezen, wellicht wordt het daar door supporters, journalisten en de bond minder gemakkelijk geaccepteerd.

  7. #557

    Standaard

    Indien mogelijk spaart een trainer nu eenmaal zijn spelers voor de meer belangrijke wedstrijden, dat is altijd zo geweest.
    In de Champions League is het toch niet anders in de poulefase? Een al geplaatste ploeg die het weekend erop een belangrijke pot heeft, zal ook niet met de allerbeste opstelling voor de dag komen. Of op een EK of WK? Dan worden soms ook spelers gespaard. Of spelers die al een gele kaart hebben, worden soms aan de kant gehouden als het kan. Wat dacht je van de transfers in de winterperiode? Ook oneerlijk.
    Het hoort er helaas allemaal bij. Wie gelooft dat voetbal om sportiviteit draait, is naïef. De commerciële belangen zijn te groot geworden.

  8. #558

    Standaard

    Klopt allemaal rogue, maar het was de vraag of er sprake was van competitievervalsing. Ik heb de neiging om te zeggen: Ja. Ik weet ook niet precies wat men er eventueel tegen zou moeten of kunnen ondernemen, vandaar dat ik onze acceptatie ervan ter sprake bracht. In het ene land vind men het blijkbaar minder een probleem dan in het andere (althans dat is mijn indruk). Met betrekking tot de opstelling heb je hoe dan ook niet zo heel veel mogelijkheden: een coach mag nu eenmaal opstellen wie hij wil, het lijkt me moeilijk om bijvoorbeeld de coach van Real Madrid te gaan voorschrijven wie hij in de laatste wedstrijd van een groepsfase (als Real natuurlijk al lang en breed is geplaatst) moet gaan opstellen.

  9. #559

    Standaard

    Die 10-0 paar seizoenen geleden van PSV tegen Feyenoord, wat was dat dan?.

    Toen was gewoon Feyenoord erg slecht, en trok PSV gewoon aan het langste eind.

    Is het nu ook niet gewoon zo dat FC Twente gewoon mega slecht is, en dat dit een gewone nederlaag is, zonder meteen het etiket ''competitievervalsing'' er aan vast te plakken?

  10. #560

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    FC Twente 2 - PSV: 0-5.

    Dat riekt heel erg sterk naar competitievervalsing. Het valt te hopen dat Twente er komende week in de beker tegen PEC Zwolle ongenadig van langs krijgt voor dit onsportieve gedrag. Sowieso verbaas ik me er nog steeds over dat dikbetaalde profvoetballers kennelijk niet in staat zijn om twee wedstrijden in drie dagen tijd te spelen en kennelijk gespaard moeten worden. Je zal eens moe worden... Ik stel voor: de komende dagen lekker in bed blijven, ook niet gaan trainen (want daar ontstaan immers de meeste blessures).

    Twente had gisteren een uitgelezen kans om deze bloedsaaie competitie nog van een spannend slot te voorzien, maar dat kunnen we nu wel vergeten. Dank jullie wel, Tukkers! ('tukken' is bij ons: slapen).
    Ik vind ook dat ze FC Utrecht en Ajax moeten bestraffen. Utrecht, beginnen in de sterkst mogelijke opstelling, pfft. En Ajax ook. Wie stelt er nou zo'n belachelijke spits op (ze willen blijkbaar niet winnen). En een ex-PSVer op het middenveld (Bazour), die feest mee volgende week, met zijn oud-collega's. Tís belachelijk, gelijk spelen tegen Ajax. Allebei 3 punten inleveren (O ja, dan PSV ook 3)

    Kampioenen!!!!
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  11. #561

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Klopt allemaal rogue, maar het was de vraag of er sprake was van competitievervalsing. Ik heb de neiging om te zeggen: Ja. Ik weet ook niet precies wat men er eventueel tegen zou moeten of kunnen ondernemen, vandaar dat ik onze acceptatie ervan ter sprake bracht. In het ene land vind men het blijkbaar minder een probleem dan in het andere (althans dat is mijn indruk). Met betrekking tot de opstelling heb je hoe dan ook niet zo heel veel mogelijkheden: een coach mag nu eenmaal opstellen wie hij wil, het lijkt me moeilijk om bijvoorbeeld de coach van Real Madrid te gaan voorschrijven wie hij in de laatste wedstrijd van een groepsfase (als Real natuurlijk al lang en breed is geplaatst) moet gaan opstellen.
    Nee, ik vind het geen competitievervalsing. Elke club heeft een selectie van zo'n 22 spelers en elke trainer moet zelf weten welke van die 22 hij opstelt. Dit was wat extremer natuurlijk, maar naast het feit dat de trainer in zijn recht staat om zelf te kiezen welke spelers hij opstelt, is er geen enkele mogelijkheid om dit tegen te gaan. Anders gooien ze het op ziekte, licht geblesseerd o.i.d..
    Maar kom op, het is niet zo dat er twee clubs vechten om 1 been; PSV is toch allang kampioen.

  12. #562

    Standaard

    Sparen van de spelers bij Twente afgelopen weekend heeft niet echt geholpen... Hopelijk weet Groningen te winnen, wordt het voor Jans helemaal een leuke finale. Iets minder alleen; komende seizoen dus Zwolle, Groningen of Excelsior in Europa...

  13. #563

    Standaard

    Liefst Zwolle in Europa. Veel kans maken ze niet, maar ze spelen wel het leukste voetbal.
    Twente heeft op dit moment overigens ook weinig te zoeken in Europa.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  14. #564

    Standaard

    PEC Zwolle - Groningen wordt eventueel wel een knaller van een finale.
    Excelsior in Europa? Zou wel een heel raar idee zijn.

  15. #565

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Excelsior in Europa? Zou wel een heel raar idee zijn.
    Inderdaad. De kans is ook nog zeer reëel aanwezig dat ze degraderen, zou wel een merkwaardige situatie zijn.

  16. #566
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Gek gezicht wel uiteraard, maar wie garandeert dat een van de top of subtoppers wel verder komt in het toernooi. Dit jaar zijn we zelfs heel ver gekomen, maar dat is eerder uitzondering dan regel. Daarnaast moet Excelsior wel heel veel geluk hebben om de beker te winnen. Uitgesloten is het natuurlijk niet. Ik denk dat alleen op een goede dag Nederlandse teams wat in Europa te zoeken hebben en die dagen zijn veelal schaars.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #567

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Sparen van de spelers bij Twente afgelopen weekend heeft niet echt geholpen....
    Ik was helmaal happy toen ik de uitslag hoorde en kon een venijnig lachje niet onderdrukken. .
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  18. #568

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik was helmaal happy toen ik de uitslag hoorde en kon een venijnig lachje niet onderdrukken. .
    Me neither. Ook omdat ik, naast Ajax, ook PEC een warm hart toedraag en ik diverse mensen ken die Tukkers zijn.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  19. #569

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Gek gezicht wel uiteraard, maar wie garandeert dat een van de top of subtoppers wel verder komt in het toernooi. Dit jaar zijn we zelfs heel ver gekomen, maar dat is eerder uitzondering dan regel. Daarnaast moet Excelsior wel heel veel geluk hebben om de beker te winnen. Uitgesloten is het natuurlijk niet. Ik denk dat alleen op een goede dag Nederlandse teams wat in Europa te zoeken hebben en die dagen zijn veelal schaars.
    Ik dacht ook een beetje aan de stad van herkomst en de supportersschare van de verschillende teams. Europees voetbal in Groningen of Zwolle is iets moois, ook al omdat beide ploegen over een stevige supportersschare beschikken. In Rotterdam zijn ze natuurlijk Europees wel wat gewend. Waar zou Excelsior eventueel zijn Europese wedstrijden hebben gespeeld? In De Kuip, voor 1500 mensen? Ik moet er niet aan denken (verder niks ten nadele van de spelers of de club)

    Ik kijk in elk geval uit naar de finale. Twee sympathieke clubs die ik het graag gun.

  20. #570

    Standaard

    Ai, het moddergooien bij FC Twente is begonnen:

    'We zijn besodemieterd door Joop Munsterman’

    Munsterman is kaltgestellt door de leden van de Raad van Commissarissen, zo kan worden geconcludeerd uit de uitlatingen van de toezichthouders in TC Tubantia. “Misleid is nog zwak uitgedrukt, zeg maar rustig zwaar besodemieterd”, zegt commissaris Joop de Winter
    Lees het artikel op Voetbalzone.nl
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  21. #571
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ach, zonder Munsterman moesten zich nu opmaken voor de nacompetitie, dus lekker makkelijk om achteraf met modder te gooien. Niet om zijn acties goed te praten, maar een beetje credit mag hij wel krijgen. Van Raaij deed hetzelfde en die wordt nog steeds een voetstuk gezet.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #572

  23. #573

    Standaard

    Ach, zal wel grappig zijn bedoeld. Mijn humor is het niet

  24. #574

    Standaard

    Nu blijkt de hoofdsponsor ook nog af te haken bij FC Twente. Er blijft de club werkelijk niets bespaard.

    http://www.vi.nl/nieuws/hoofdsponsor...-fc-twente.htm

  25. #575

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Ach, zal wel grappig zijn bedoeld. Mijn humor is het niet
    Ik vind het ook een randdebiel eerste klas.

Pagina 23 van 25 EersteEerste ... 1319202122232425 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •