Pagina 10 van 25 EersteEerste ... 6789101112131420 ... LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 618 worden weergegeven.
  1. #226

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Dat ze bij de NOS en FOX bijna allemaal voor Ajax zijn is bij iedereen bekend, zie het verhaal van Van Hanegem een tijd terug en het gezicht van Van Peperstraten bij de bekerfinale, dan hoef je dat echter nog niet zo duidelijk te laten merken in het commentaar!
    Het is toch echt geen geheim en algemeen bekend dat van Peperstraten een WIllem II supporter is.

  2. #227

    Standaard

    Ik hoop het beste voor PSV en Feyenoord vanavond, maar eerlijk gezegd heb ik er een hard hoofd in.

    Ik kan de tegenstander van PSV niet goed inschatten, maar Portugese ploegen liggen ons niet zo erg, het nationale team niet, clubs niet. Spelen vaak een zuigerig soort voetbal, zijn ook goed in het uitbuiten van de zwaktes van de tegenstander. PSV blijf ik verder een kwetsbare ploeg vinden: veel aanvallende kwaliteiten, maar verdedigend geven ze erg veel weg. Op dit niveau kan dat niet.

    Feyenoord acht ik vrijwel kansloos in Sevilla, een kleine nederlaag zou volgens mij al een goed resultaat zijn. Hopelijk vergis ik me. Misschien helpt het dat de ploeg de wedstrijd niet hoeft te maken vanavond.

  3. #228
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    AZ is ook lekker bezig om hun eigen soap boeiend te houden. Het zo rustige AZ heeft met Steward een vreemde vogel in huis.

    Sterk begin van PSV.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #229

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Het is toch echt geen geheim en algemeen bekend dat van Peperstraten een WIllem II supporter is.
    En Tom Egbers is een Heracles-fan in hart en nieren.

    Een redelijke eerste helft van PSV. Het eerste kwartier was erg goed, maar toen de goal niet viel zakte het allemaal een beetje in.
    De 1-0 is echter verdiend.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  5. #230

    Standaard

    Goed resultaat van PSV inderdaad, de 3 punten die tellen. Feyenoord zoals verwacht onderuit in Sevilla, hopelijk kunnen ze de strijd aangaan met Luik om plek 2.

  6. #231

    Standaard

    Ik heb het laatste half uur van Feyenoord gezien, maar die werden idd compleet overklast. Stonden er maar een beetje verloren bij met z'n allen. Enige die indruk maakte was Vermeer... Maar goed, dat is gebaseerd op het laatste half uur...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  7. #232

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik heb het laatste half uur van Feyenoord gezien, maar die werden idd compleet overklast. Stonden er maar een beetje verloren bij met z'n allen. Enige die indruk maakte was Vermeer... Maar goed, dat is gebaseerd op het laatste half uur...
    Nou, ik heb ongeveer 70 min gekeken en bovenstaande kan je wel concluderen voor de hele wedstrijd. Vermeer gaat ook niet vrijuit, vooral bij het tweede doelpunt kreeg ik zo'n gedachte van een gezegde; iets met een ezel en een steen aangezien het bijna exact dezelfde situatie was...

  8. #233

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Nou, ik heb ongeveer 70 min gekeken en bovenstaande kan je wel concluderen voor de hele wedstrijd. Vermeer gaat ook niet vrijuit, vooral bij het tweede doelpunt kreeg ik zo'n gedachte van een gezegde; iets met een ezel en een steen aangezien het bijna exact dezelfde situatie was...
    Haha dat zegt genoeg dan als van die 20 minuten Vermeer het beste leek...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  9. #234

    Standaard

    Ik heb het na de eerste helft voor gezien gehouden. Droevig. maar ja, het was te verwachten. Achteraf valt het me mee dat het bij 2-0 gebleven is.

  10. #235

    Standaard

    Dat het 2-0 is gebleven lag puur aan Sevilla die niet echt voluit speelden. Vond Toornstra in eerste instantie nog wel redelijk. Tot aan zijn vrije bal die er via twee maal binnenkant paal uit vloog, toen schoot hij zodra hij over de middellijn was op de goal, beetje overmoedig.... Schaken was ook meer dramatisch.... Ben zelf na ongeveer 70 minuten gestopt, toen was ik al wel twee keer in slaap gevallen... Zal mij benieuwen zondag, maar ik vrees dat we aardig kontjebroek krijgen. Maar je weet het nooit..., je hebt in elk geval een gemotiveerde keeper zondag.

  11. #236

    Standaard

    Feyenoord is geen moment aan voetballen toegekomen, helaas. Sevilla zat er steeds dicht bovenop als Feyenoord even de bal had, zelfs in de eigen zestien. En daardoor was er van combinatievoetbal geen sprake en was vaak een simpel ogende pass al te moeilijk.
    Dat je dan weer twee goals uit dode spel momenten om je oren krijgt heeft weinig met de keeper te maken, maar puur met het positiespel tijdens het verdedigen. Want ook voorin staan de spelers vaak niet goed bij een aanval; de tegenpartij (of het nu Sevilla is of een FC Almere om wat te noemen) heeft bijna altijd de bal bij een voorzet.

    Vond Vermeer verder goed keepen en ook El Ahmadi viel positief op, net als bijtertije Elvis Manu. En toen Toornstra na 35 minuten die vrije trap nog moest nemen, hoopte ik al dat hij de bal richting eerste paal zou schieten (zelfs de keeper stond bij de tweede paal te wachten). En toen hij ook daadwerkelijk de bal haarheen trapte, dacht ik dat het ook een goal was, maar helaas.
    Gelukkig is het maar bij 2-0 gebleven vanwege het doelsaldo. Dat zal wel eens erg belangrijk zijn voor plek 2. Standard Luik doet het in de Belgische competitie net zo beroerd als Feyenoord (12e van 16 ploegen en maar 2 keer winst van de 7 wedstrijden).

    En dan zondag. Ik vrees met zeer grote vrees voor een grote nederlaag voor de thuisploeg als Ajax net zoveel druk gaat zetten als Sevilla dat 90 minuten lang deed.

  12. #237

    Standaard

    Feyenoord-Ajax,de toon is gezet!! Binnen 3 minuten schiet Feyenoord 2x op de lat! Het had al 2-0 kunnen staan.

  13. #238

    Standaard

    De enigste kans van Ajax is meteen raak, helaas.
    Binnen 15 minuten schiet Feyenoord 3x!!! op de lat en en andere reuzenkans gaat maar rakelings naast. Als Feyenoord zo blijft spelen en zoveel kansen blijft krijgen, kan dit een legendarische zondagmiddag gaan worden voor de thuisploeg.

  14. #239

    Standaard

    En inmiddels al 2 - 0 voor PSV thuis tegen Cambuur :

    1 - 0 Luuk de Jong & 2 - 0 Jetro Willems

  15. #240

    Standaard

    Ben wel benieuwd hoelang ze dit vol kunnen houden, want volgens mij is Feyenoord op moment met krachten aan 't smijten.

  16. #241

    Standaard

    Pfff. Dat soort ballen mag je echt niet missen.

  17. #242

    Standaard

    Of deze manier blijven spelen in de tweede helft met in het achterhoofd het woord 'winnen' bij alle spelers, dan gaan ze Ajax ook gewoon verslaan. Al heeft het recente verleden ook laten zien dat Feyenoord (uit of thuis) veel en veel beter kan zijn dan Ajax dat ze er toch niet van winnen. Maar het spel schept in ieder geval heel veel vertrouwen (wat voor de komende wedstrijden belangrijker is dan nu met 1-0 winnen met dramatisch voetbal) bij de spelers zelf mag ik hopen.

  18. #243

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    De enigste kans van Ajax is meteen raak, helaas.
    Binnen 15 minuten schiet Feyenoord 3x!!! op de lat en en andere reuzenkans gaat maar rakelings naast. Als Feyenoord zo blijft spelen en zoveel kansen blijft krijgen, kan dit een legendarische zondagmiddag gaan worden voor de thuisploeg.
    Ik denk dat het eerder een legendarische middag voor Ajax wordt. Feyenoord smijt met de krachten en maakt het niet af. En Ajax kan lekker counteren en krachten sparen. En dat ga je merken in het laatste deel van de wedstrijd. Ik denk dat Feyenoord er doordat Ajax nog kracht over heeft en zij minder ze er nog een paar om de oren krijgen.
    Ik denk dat dit de dag wordt dat Feyenoord het seizoen definitief alweer verpest voor zichzelf. Gewoonweg niet versterkt in de transferperiode. Was te verwachten naar zo'n uittocht.

  19. #244

    Standaard

    Ik vreesde (even redenerend vanuit het perspectief van Feyenoord) dat vroege doelpunt van Ajax. Ik dacht dat Feyenoord daardoor volkomen ineen zou storten. Dat is zeker niet gebeurd en daarvoor verdient de ploeg een enorm compliment. De vraag is inderdaad of ze dit kunnen volhouden en niet in het mes zullen lopen. Bij 0-2 lijkt me de wedstrijd toch gelopen.

  20. #245

    Standaard

    Al derde keer in paar minuten dat ik El Ahmadi aan iemand zie hangen, om te zorgen dat die persoon niet wegkomt.

  21. #246

  22. #247

    Standaard

    Manchester United inmiddels 5-3 achter bij Leicester, na een 0-2 en 1-3 voorsprong.
    Dat wordt heet onder Louis zijn voetjes

    PSV inmiddels op 4-0

  23. #248

    Standaard

    Zag scoreverloop van ManU ook. Verwonderlijk. Vanavond toch maar ff MotD kijken. Zwakte van ManU blijft op moment ook de verdediging, dus misschien heeft dat er iets mee te maken.

  24. #249

    Standaard

    Niet verdiend, maar de drie punten zitten in de tas.

  25. #250

    Standaard

    Feyenoord heeft gelukkig laten zien weldegelijk goed te kunnen voetballen, ook tegen een ploeg die in de CL speelt. Als de goals eenmaal gaan vallen, moet Feyenoord toch uiteindelijk in een positieve flow kunnen komen die een mooie, maar zeer lange weg naar boven in kan lijden. Gelukkig duurt een competitie 34 wedstrijden.

Pagina 10 van 25 EersteEerste ... 6789101112131420 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •